6 نکته سلامتی برای افراد مشغول


چه کارآفرین باشید و چه در یک شرکت سرمایه گذاری مشترک کار کنید ، همه ما می دانیم که رسیدن به تعادل بین کار و زندگی چقدر دشوار است.

اگر تکنولوژی مشغول است ، بیشتر اوقات شما صرف کار یا رفتن از خانه به خانه می شود و نه. خوب است که سخت تلاش کنید تا موفق شوید ، اما تعهدات روزانه در مورد سلامتی و شیوه زندگی شما امروز بعداً در آینده به طرز شگفت انگیزی به ثمر می رسد.

در اینجا چند راه برای پیگیری سلامت و شیوه زندگی بدون برنامه شلوغ آمده است:

1. تاریخ خود را بارگیری کنید

ما همیشه دلیلی برای مشغله زیاد برای آشپزی یا ورزش داریم ، اما با دنبال کردن روز خود و نحوه گذراندن آن در پنجره 30 تا 60 دقیقه ای شروع کنید. به طور شگفت انگیزی ، شما تمام وقت اضافی را برای کلیک روی ورزش به مدت 30 دقیقه یا انجام جلسات برنامه ریزی غذا قبل از یک هفته شلوغ خواهید داشت. یاد بگیرید که زمان خود را در اولویت قرار دهید و می توانید به تمام اهداف خود برسید.

2. خواب را در وهله اول تنظیم کنید

هدف خود را 7 تا 8 ساعت خواب در هر شب تعیین کنید. تحقیقات نشان داده است که کم خوابی عامل اصلی اضطراب ، بی تفاوتی و خستگی است. همچنین شناخته شده است که سطح هورمون های استرس را در بدن شما افزایش می دهد ، که به نوبه خود شانس افزایش وزن را افزایش می دهد.

3. کارهای خود را در اولویت قرار دهید

حتی اگر با سرعت به اطراف می دوید ، تمرینات ورزشی خود را آنطور که دوست دارید در یک جلسه اولویت بندی کنید. هنگام ناهار در نزدیکی دفتر خود چرت بزنید یا عصرها در کلاس ها ثبت نام کنید تا بر مسئولیت پذیری خود تأکید کنید.

اهداف را تعیین کرده و پیشرفت را دنبال کنید

برای اینکه در سلامت و استقامت خود انگیزه داشته باشید ، باید اهداف مشخصی را تعیین کرده و پیشرفت خود را دنبال کنید. چه در تعداد و چه در جلسات ، لیستی از اندازه گیری های بدن خود ، وزن بدن ، مراحل روزانه ، میزان ورزش در هفته تهیه کنید و یک گزارش هفتگی از همه این موارد داشته باشید.

5. یک وعده غذایی را از قبل برنامه ریزی کنید

اگر تکنولوژی مشغول است ، راهی سریع برای غذا خوردن در طول هفته خواهید داشت. این نه تنها گران است بلکه برای سلامتی شما نیز مضر است. عادت کنید که هر هفته آخر هفته قبل از شروع یک هفته کاری دیگر ، دسته ها را آماده کنید. با مرغ ترشی کنید ، برنج و عدس را از قبل تهیه کنید تا در یخچال نگهداری شود. برای دسترسی آسان سبزیجات را برش داده و باز کنید. هوموس را از پیش خرید کرده یا خودتان تهیه کنید و هر بار که هوس به شما می خورد آن را به صورت سس مخلوط در دسترس نگه دارید.

6. هیدراته کنید

کاهش وزن و تناسب اندام ، به هر قیمتی از کم آبی بدن جلوگیری کنید. حداقل 2 لیتر آب در روز برنامه ریزی کنید. شما می توانید آب را جایگزین آب میوه های تازه ، اسموتی ها ، چای های گیاهی و آب سم زدایی به دلخواه خود کنید.

حفظ یک شیوه زندگی سالم هنگامی که دائماً درگیر کار هستید ، سخت است ، اما با چند تغییر سالم و تصمیمات ذهنی ، همه چیز ممکن است!

اگر بدنبال ورزش های جدید و راهی برای حفظ انگیزه هستید ، ورزش 10 دلاری را بررسی کنید! بسته به موقعیت مکانی شما ، چندین طرح عضویت ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر ، از وب سایت ما www.fitnessfor10.com دیدن فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید