6 راه برای داشتن سلامت روانی


یکی از بهترین مواردی که طی دو سال گذشته به دست آمده است: سلامت روان در راس گفتگوی فرهنگی قرار دارد. همه ما ، صرف نظر از پیشینه یا شرایط خود ، مجبور بوده ایم با سلامت روانی خود مقابله کنیم – به ویژه در پی بیماری.

اما ما فراز و نشیب ها ، مبارزات و پیروزی ها را صرف نظر از شرایط جهان داریم. حالا این یک دانش عمومی است بیش از 30 درصد (!!) آمریکایی ها به نوعی در زندگی خود با اختلالات استرس روبرو خواهند شد. از هر پنج آمریکایی یک نفر سال به سال بیماری روانی را تجربه کنید- و برای ورود به مبارزه با سلامت روانی نیازی به داشتن بیماری روانی ندارید. با توجه به CDC ، بیشتر 50 درصد ما یک بیماری روانی یا اختلال در زندگی خواهید داشت. چه زمان استرس شدید باشد یا بیماری جدی ، تقریباً بر همه ما تأثیر می گذارد.

از آنجا که بدن و ذهن ما به هم متصل است ، سلامت جسمی ما تحت تأثیر سلامت روانی ما قرار می گیرد (و برعکس!). برای داشتن زندگی سالم و شادمان ، مهم این است که با ذهن و زندگی عاطفی خود کنار بیاییم.

علائم مورد نیاز برای اولویت بندی سلامت روان شما

بدن شما راهی دارد که به شما “نور موتور” می دهد – به عبارت دیگر – راه هایی را به شما اطلاع می دهد که همه چیز آنطور که باید کار نمی کند و شما باید حرکت کنید.

متخصص پزشکی فارست تالی ، دکترای تخصصی ، بنیانگذار خدمات روانپزشکی Invictus توضیح می دهد که این شبیه به نحوه کار ناسا است. دکتر تالی می گوید: “هرکسی که تا به حال به برنامه رادیویی ناسا در مورد پرتاب فضاپیما گوش داده باشد ، فراز و نشیب های برج کنترل و خلبانان را شنیده است. “آنها مطمئن می شوند که برنامه های مختلف آنلاین هستند یا کار می کنند” و این خوب است. “

دکتر تالی ادامه می دهد: “حتی تصور اینکه موفقیت های زیادی در ابتدا وجود داشته باشد و همه چیز آنطور که باید پیش می رود ، پوچ است. “با ارزیابی مجدد وضعیت سیستم های لازم ، آنها نه تنها به اطمینان از موفقیت کمک می کنند ، بلکه خطر شکست را نیز کاهش می دهند.”

بنابراین این برای سلامت روان چه معنایی دارد؟ وی گفت: “در این روش درسی وجود دارد که باید توسط همه پذیرفته شود.” در حالت ایده آل ، مهم است که گاه به گاه نحوه عملکرد برنامه های خود را وارد کنیم. یکی از این فرایندها سلامت روان شماست. ”

6 راه برای داشتن سلامت روانی

دکتر تالی توضیح می دهد: “سلامت روان تا حد زیادی تحت تأثیر روابط ، خلق و خو ، افکار ، رفتار ، سلامت جسمانی و بسیاری چیزهای دیگر شما ، بر اساس دین است.” قبلاً ، بهترین توصیه او در چک لیست سلامت شما بود. کدام بخش صحیح است؟ کل لیست را می توان در حدود 10 دقیقه (یا کمتر) تکمیل کرد ، و شما باید آن را یک بار در چند هفته یا یک بار در ماه انجام دهید.

وی توصیه می کند: “برای انجام این کار در چک لیست ، نتایج خود را ثبت کنید و سپس برنامه ها را در محل قرار دهید.” “اگر چیزهای زیادی وجود دارد که باید روی آنها کار کنید ، آنها را در اولویت قرار دهید و کار کنید فقط در مورد اولویت ها پس از پیشرفت در یک زمینه ، سایر موارد را دنبال کنید. ”

شماره 1 به رابطه خود نگاه کنید

سوالات دکترها تالی به دوست ، خانواده ، همکار و رابطه عاشقانه شما می گوید: “آیا نزدیکترین رابطه من آنطور که می خواهم پیش می رود؟ آیا درگیری ها از یک یا چند مورد بیشتر است و در این صورت آیا باید تلاش کنم تا علت اصلی درگیری را برطرف کنم؟ آیا واقعاً به اطرافیانم اهمیت می دادم؟ ”این موارد را یادداشت کنید و ارزیابی کنید که چگونه این معیارهای رابطه بر وضعیت فعلی شما تأثیر می گذارد.

شماره 2 میزان تصور خود را درجه بندی کنید

موارد زیر را از خود بپرسید ، دکتر تالی می گوید: «چگونه می توانم خلق و خوی خود را در هفته گذشته (یا دو هفته) اندازه گیری کنم؟ اگر بهتر از حد معمول باشد دلیل آن چیست و آیا می توانم در آینده از آنها استفاده کنم (اوقات خوب خود را حفظ کنید)؟ اگر هیجان من در حال کاهش است ، آیا دلیلی وجود دارد که من ظاهر شوم ، و اگر هست چه کاری می توانم در مورد آن انجام دهم؟ اگر احساس می کنید که وضعیت شما مدتی خوب پیش نمی رود ، استرس ، استرس یا استرس را می توان مقصر دانست. مراقب باش!

شماره 3 از افکار خود دیدن کنید

گفتگوی اخیر شما در مورد چه چیزی بوده است؟ “[Ask yourself,] “آیا افکار من واقعاً به من انگیزه می دهند ، زندگی ام را ادامه می دهم ، روی شکرگزاری و فرصت تمرکز می کنم ، یا فقط این کار را نمی کنند ، آیا من را باز می دارند و سرشار از پشیمانی ، حسادت و عصبانیت هستند؟” دکتر Talley می گوید ، اگر آنها منفی هستند ، وقت آن است که شما تلاش واقعی را برای ظاهر خوب انجام دهید.

شماره 4 لیستی از چیزهایی که می دانید و رفتار می کنید تهیه کنید

“آیا رفتار شما با اولویت ها ، ارزش ها و اهداف شما سازگار است؟” از دکتر تالی می پرسد. یک مثال می زند: “اما ، شما شب به خانه می آیید ، آبجو می شکنید ، پیتزا می خورید و تمرین را تماشا می کنید دوستان [we’ve been there!]به در این مورد ، او می گوید ، رفتار شما با مقاصد شما مطابقت ندارد – و این می تواند برای سلامت روان شما مضر باشد. او گفت که زمان آن رسیده است که اهداف خود را تغییر دهید یا رفتار خود را تغییر دهید. “بی دلیل ، کرکالاکین بگیر” این امر صادق است اگر شما همیشه مطابق با روال معمول هستید و اخیراً “بیرون رفته اید”. فقط به نور یک موتور جستجو فکر کنید!

شماره 5 ارزیابی سلامت جسمانی خود

آیا شما سالم هستید؟ نه فقط در وسط ، عبور نمی کند ، بلکه بسیار ترسناک است؟ دکتر تالی پرسید. او می گوید: “سلامت ضعیف ظاهر روانی را کاهش می دهد و می تواند منجر به استرس شود.” این موارد دست به دست هم می دهند-سلامت بدنی ضعیف می تواند منجر به سلامت روانی ضعیف شود و سلامت روانی ضعیف می تواند منجر به سلامت جسمی ضعیف شود (معمای مرغ یا تخم مرغ واقعی). “آیا به مسائل پزشکی اهمیت می دادید زیرا” فقط وقت ندارید “؟” تو پرسیدی. “تعلل نکنید؛ با پزشک خود صحبت کنید ، همه چیز را مرتب کنید ”سایر معیارهای بصری: هضم ، سطح انرژی ، پوست ، سردرد ، خواب آلودگی ، ساییدگی / سفت شدن فک ، درد و درد و درد.

شماره 6 با طرف معنوی خود ارتباط برقرار کنید

دکتر تالی توضیح می دهد ایمان و معنویت بازی نقشهای کلیدی برای سلامت روحی و روانی مسیر معنوی شما چیست؟ “آیا شما اعتقادات مذهبی قوی دارید ، اما آیا هر تلاشی را برای انجام این کار کنار گذاشته اید؟” از دکتر تالی می پرسد. “این کار سلامت روانی شما را فرسوده می کند. اگر به کلیسا می روید / به معبد می روید ، شروع کنید. آیا اعتقادات مذهبی شما شامل کمک به کسانی است که اقبال کمتری دارند؟ برنامه ریزی کنید و آن را اجرا کنید. آن را کنار نگذارید ، فقط یک قدم کوچک بردارید. که منجر به شتاب برای انجام کارهای بیشتر می شود. ”

اقدامات لازم را انجام دهید: سلامت روانی را به شیوه ای از زندگی تبدیل کنید

همانطور که دکتر تالی بیان کرد ، گام به گام بردارید. و منتظر نباشید تا احساس ترس کنید – بهترین راه برای مراقبت از ذهن این است که با سلامت روان خود با ایجاد یک سبک زندگی در اطراف اهداف سلامتی خود کار کنید.

اولویت بندی خواب ، تغذیه ، ورزش ، درمان ، روال روحی شما ، وقت گذرانی با عزیزانتان و معاینات منظم پزشکی نه تنها از کل زندگی شما پشتیبانی می کند بلکه از توانایی مغز شما برای کنترل اوقات سخت زندگی اطمینان حاصل می کند. اگر شما از این توصیه پیروی کنید ، دکتر تالی می گوید ، “در کوتاه مدت ، روحیه شما به طرز چشمگیری تغییر خواهد کرد.”

دیدگاهتان را بنویسید