5 نکته کلیدی برای تغذیه باروری


ما همیشه فکر می کنیم باردار شدن آسان است ، درست است؟ واقعیت این است که لازم نیست این عادلانه نیست!
برخی از والدین ماه ها تلاش می کنند اما هرگز باردار نمی شوند. در حالی که بیشتر اوقات با تغییر شیوه های زندگی و موارد اضافی با هم حذف برخی از کارها بچه دار شدن را آسان می کند.
تجربه مادر:

وقتی متوجه می شویم که کاری داریم انجام می دهیم و انجام می دهیم بدون اطلاع ما و ممکن است بر شانس بچه دار شدن ما تأثیر بگذارد ، ما شروع به حل آن کردیمکردنشون. ما در خانه ورزش کردیم و فقط 3 ماه رژیم غذایی خود را تغییر دادیم
“سپس من دوقلو باردار شدم.”

قدرت تغذیه و تغییر شیوه زندگی می تواند بیش از تولید مثل باشد باور نکردنی و یکی از ماشین آلات غذایی پزشکی ما این است
دانش خود را با افراد متاهل که مایل به آن هستند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند در 6 تا 12 ماه آینده باردار شوید تغذیه می تواند بسیار مفید باشد.
همه می خواهند سلامت سلول های جنسی خود (تخمک و اسپرم) را بهبود بخشند. سپس این مقالات مهم را بخوانید و در 90 روز آینده پیدا کنید برای رفاه آماده شوید!

برای اطلاعات بیشتر حتماً از متخصص تغذیه و پزشک خود بپرسید مذاکره کردن

روزانه 1.3 تا 4 وعده سبزی و میوه بخورید.

می دانم شاید بسیاری از شما در ابتدا سخت به نظر برسید ، اما باور کنید آنتی اکسیدان های موجود در سبزیجات به طرز شگفت انگیزی خوب عمل می کنند! تخم مرغ و اسپرم بسیار ظریف است و استرس اکسیداتیو می تواند باعث کم آبی بدن شود تخمک و اسپرم. این می تواند منجر به نقص شود کروموزومی (یکی از دلایل اصلی ناراحتی معده). میوه ها و سبزیجات منبع اصلی آنتی اکسیدان های رژیم غذایی و 3-4 است واحد (لیوان) در رژیم غذایی روزانه می تواند گزینه مناسبی باشد استفاده از آنتی اکسیدان ها را افزایش دهید.
سبزیجات و میوه های خوب برای دریافت آنتی اکسیدان پرتقال ، اسفناج ، کلم ، کلم بروکلی ، سبزیجات سبز ، فلفل ، گوجه فرنگی ، هویج ، هندوانه ، انواع توت ها ، انار و انگور.

فراموش نکن همسرتان را با خود ببرید

2. ویتامین D دریافت کنید.

یکی از دلایل اصلی سقط جنین ، کمبود ویتامین D مادر است. ویتامین D به نام ویتامین خورشید رایج است و توانایی ما در تولید ویتامین های کافی D قرار گرفتن در معرض آفتاب کم زمستانی. میزان رژیم عادی ما ویتامین D کافی برای حفظ سطح مورد نیاز بدن به طور منظم ندارد گاهی راه حل این است که از مکمل ویتامین D استفاده کنید.
در صورت امکان ، میزان ویتامین D و سایر موارد را از پزشک خود بخواهید ویتامین ها را ببینید. به این ترتیب یک نقشه راه به شما می آید چگونه می توانید تمام ویتامین های بدن خود را بهتر کنید.
منبع اصلی ویتامین D در ایران ماهی آزاد است. ماهی ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی تن و میگو نیز منابع خوبی هستند آنها ویتامین D هستند (من این ماهی ها را ماهی سردابی می نامیدم) و ما منابع بسیار مشابهی داریم). روغن جگر ماهی نیز منبع خوبی است به عنوان قرص تجویز می شود. شیر و محصولات لبنی ، زرده تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز منبع خوبی است. چند ردیف و غذا با ویتامین دی.

3. مصرف چربی های امگا 3 خود را افزایش دهید.

چربی های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) دارای خواص ضد التهابی هستند تغذیه مناسب برای باروری بسیار مهم و حیاتی است. اکنون هدف گذاری کنیدما مجبور نیستیم زیاد در مورد خواص امگا 3 صحبت کنیم ، شما باید این را بدانید در 2-3 هفته و ماهی های چرب معمولی مانند قزل آلا ، ساردین ، ​​استاد ماهی نخورید و غیره ، بهتر است به کیفیت امگا 3 توجه کنید خوب نگاه کن.

4. کاهش استرس.

من میفهمم. در این شرایط عادی ، اگر کسی به شما گفت آرام باشید معمولاً دوست دارید از زیبایی پست 😀 با قلب خود لذت ببرید شما به من فحش می دهید ، اما این به هورمون استرس برمی گردد ، یعنی کورتیزول! وقتی بدن می خواهد از تجهیزات لازم کورتیزول بسازد تولید پروژسترون ، مورد نیاز برای تخمک گذاری ، (هر دو یک هورمون استروئیدی است). بنابراین ، تولید کورتیزول را پایین نگه دارید بسیاری از ابزارهای تولید هورمون استروژن را در اختیار بدن قرار می دهد بمونه.

ویتامین های C و B برای کاهش استرس مفید هستند. دوباره بخور از آن لذت ببرید (برای کاهش استرس می توانید به مقاله زیر مراجعه کنید جایی وجود دارد ، ببینید) اما صادقانه بگویم ، این بخش بزرگی از آن است آرام باشید ، کارهایی را که دوست دارید انجام دهید و از آن لذت ببرید داره برمیگرده یوگا بسازید ورزش. به موسیقی گوش دهید. کتاب خواندن. از گلدان های خود مراقبت کنید. ملاقات. دین
با دوستان خود ملاقات کنید و هر کاری که می خواهید انجام دهید.

5. مکمل جلوگیری از بارداری مصرف کنید.

این مولتی ویتامین حاوی 13 نوع ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز است بارداری و شیردهی. اگر ابتدا منتظر باردار شدن هستید ، پس شروع کنید او فرصت طلایی را از دست داد تا از این فرصت استفاده کند. ما خیلی دور هستیم مصرف کنندگان توصیه می کنند این مکمل را حداقل 3 ماه قبل از بارداری مصرف کنید برای خوردن.

ما دائما به تخمک های متولد شده در تخمدان آنها فکر می کنیم ما تا آخر ثبات داریم و هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم تا سالم باشیم بودن !! خوب این یک سوء تفاهم است !! چرخه بلوغ تخمک حدود سه ماه است و در این مدت انتخاب تغذیه و روش زندگی ما نقش مهمی در سلامت تخمک ها و وجود ناهنجاری ها دارد سلولهای کروموزومی این امر به ویژه در مورد گذشته صادق است شما مدتی تحت کنترل بدن خود بوده اید و در واقع ضعیف شده اید مواد مغذی مورد نیاز در دوران بارداری (استروئیدها) بسیار مهم است از آن لذت ببرید. (کنترل هورمونی مانند مصرف قرص های ضد بارداری یا قرص های کنترل و دیگر پوست های کنترل کننده آیا هورمون دارید)

زنا با استفاده از مکمل های مولتی ویتامین در هنگام لقاح آنها کمتر از سایرین در معرض مسمومیت بارداری هستند.
بهتر است این درمان را 6 ماه قبل از بارداری انجام دهید انجام دادن. بنابراین اگر قصد دارید تابستان امسال باردار شوید ، مطمئن باشید از فردا این مولتی ویتامین را دریافت خواهید کرد!

یادداشت مهم:

استفاده از این کمک های بارداری با پزشک یا متخصصبا متخصص تغذیه خود تماس بگیرید. ما معمولاً یک روز معمولی با غذا داریم
فرمان می دهیم. گاهی اوقات ، این مکمل ممکن است عوارض جانبی داشته باشد که نشان دهنده حالت تهوع است اطمینان حاصل کنید که این روند را با مشورت یک متخصص ادامه داده و به سراغ آن بروید آن را بدیهی نگیرید. اگر دارویی مصرف می کنید به طور خاص ، در صورت وجود یک برش جراحی ، یک مشکل خونریزی ، تحت درمان قبل از مصرف داروهای رقیق کننده خون حتما به پزشک مراجعه کنید مذاکره کردن
ما سعی می کنیم به زودی پستی در مورد مراقبت های نگهداری ارسال کنیم زندگی اجداد مرد را به اشتراک بگذارید

خوش بگذره خوشحالم

دیدگاهتان را بنویسید