5 دلیل برای شروع بلند کردن سنگ


بلند کردن وزنه بهترین راه برای از بین بردن استرس ، فشار و استرس است. ورزش و افزایش وزن می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از تمرینات قلبی به کاهش وزن شما کمک کند. علاوه بر این ، وزنه زدن به ایجاد توده عضلانی حیاتی در بدن سالم کمک می کند و با قوی شدن استخوان ها با افزایش سن ، خطر پوکی استخوان را کاهش می دهد. این پست وبلاگ در مورد پنج دلیل شروع وزنه برداری از امروز بحث می کند!

1. وزنه زدن می تواند به شما در ساختن عضله کمک کند

اگر سعی کرده اید عضله بسازید اما نتوانسته اید به نتیجه دلخواه خود برسید ، ممکن است زمان شروع وزنه برداری برسد. وزنه برداری در بسیاری از مطالعات به عنوان روشی م toثر برای تقویت عضلات و افزایش قدرت نشان داده شده است ، به ویژه برای زنانی که احتمال تستوسترون آنها کمتر از مردان است و متوجه شده اند که بدون تمرین با وزنه برداری سنگین نمی توانند عضله بسازند.

2- وزنه زدن می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از تمرینات قلبی به کاهش وزن شما کمک کند.

آیا کاردیو انجام داده اید و نتیجه ای مشاهده نکرده اید؟ این ممکن است به این دلیل باشد که فعالیت قلبی به جای بلند کردن وزنه ، کالری کمتری می سوزاند. بنابراین اگر به دنبال نحوه کاهش وزن هستید ، منطقی است که وزنه زدن بهترین گزینه است.

3. بلند کردن وزنه به بهبود تراکم استخوان و کاهش خطر پوکی استخوان کمک می کند

پوکی استخوان یک نوع آرتریت است که می تواند منجر به شکستگی و درد استخوان شود. وزنه زدن راهی عالی برای زنان است تا شانس خود را برای کاهش خطر افزایش دهند ، زیرا تراکم استخوان شما را افزایش می دهد.

اگر می خواهید کمر خود را قوی نگه دارید یا از آسیب دیدگی در بزرگسالی جلوگیری کنید ، نوع صحیح ورزش باید انجام دهید ، تمرینات با وزنه است. برخی از نمونه های این کار عبارتند از:

– موارد کشنده

– خم شدن روی ردیف ها

– ماشین آلات

به یاد داشته باشید که این تمرینات باید به شکل صحیح انجام شوند ، در غیر این صورت ممکن است به خود آسیب برسانید. اگر مطمئن نیستید که از کدام روش ورزش کنید ، قبل از ادامه کار یک یادداشت بگیرید و فیلم را تماشا کنید.

4- وزنه زدن راه خوبی برای افزایش قدرت و تعادل است

وضعیت مناسب هنگام بلند کردن وزنه مهم است. شما باید یک قوس کوچک در قسمت پایین کمرتان داشته باشید ، در غیر این صورت در معرض آسیب خود قرار خواهید گرفت. این بدان معناست که هنگام تمرین مانند پرس روی نیمکت و چمباتمه نباید از هالتر بترسید. شانه های شما باید پایین بیایند ، بنابراین در هر زمان راحت می نشینند. هرچه قوی تر باشید ، می توانید وزنه را بیشتر بلند کنید. مهم است که کار خود را خیلی سخت نکنید تا بدن شما زمان کافی برای بازیابی داشته باشد.

5. وزنه زدن بهترین راه برای کاهش استرس ، اضطراب و استرس است

مطالعات نشان داده است که اگر به طور منظم (حداقل چند بار در هفته) کار می کنید ، مشکلات روانی کمتری نسبت به آنهایی که این کار را نخواهید کرد ، خواهید داشت. این ممکن است به دلیل ترشح اندورفین باشد که باعث می شود پس از یک تمرین سخت به مدت طولانی احساس شادی و آرامش بیشتری داشته باشیم.

اگر می خواهید تشویق و برنامه ای مشخص برای حفظ تناسب اندام خود داشته باشید ، با مراجعه به سایت ما و یافتن سالن بدنسازی در نزدیکی خود ، 10 نقطه قوت را بررسی کنید!

www.ukuloFitnessFor10.com

تیم رسانه آلفا

دیدگاهتان را بنویسید