4 نکته برای مبتدیان پایه


ثبات و کیفیت مهمترین اهداف برای اکثر ماست. اگر به تازگی تمرینات قدرتی را شروع کرده اید ، نکاتی را باید رعایت کنید:

1. با آموزش ساده شروع کنید

اگر تازه کار هستید ، ممکن است نخواهید با ورزش شدید شروع کنید. شما باید بدن و قلب خود را رها کنید تا بتوانید استقامت بدن خود را افزایش دهید. می توانید با تمرینات ساده ای که شامل کاردیو و ورزش است شروع کنید. راه رفتن ، دویدن ، سرعت زیاد ، لگد زدن ، پرش از جک و غیره. شما می توانید نور و یوگا را ساده کرده و بدن خود را بعد از درد تغییر دهید. شما احساس می کنید ماهیچه های شما می سوزند و ممکن است بعد از اولین قاعدگی احساس درد کنید ، اما بعد از مدتی که ماهیچه های شما قوی هستند این حالت از بین می رود. بعد از یک یا دو هفته به این روش ، می توانید با عادت بدن خود قدرت ایجاد کنید.

2. خوب غذا بخورید

هنگام کاهش وزن و تناسب اندام مهمترین نکته ای که باید رعایت کنید رعایت رژیم غذایی سالم است. شما نمی توانید بدن خود را از مواد مغذی و ویتامین ها محروم کنید. در غیر این صورت ، بدن شما بیش از آنکه خوب باشد بد عمل می کنید. خوردن غذاهای مغذی به شما احساس قوی تر و فعال تری می دهد. تمام مواد مغذی میوه ، سبزیجات ، گوشت ، لوبیا ، آجیل ، لوبیا ، دانه ها و غیره را بخورید.

3. با هدف خود صادق باشید

نکته دیگری که باید در مورد سلامتی و کاهش وزن به آن توجه داشته باشید ، ذهن شماست. نمی توانید انتظار داشته باشید که در اولین ملاقات خود چند کیلو وزن کم کنید. این روند به کندی انجام می شود و به زمان و تصمیم زیادی نیاز دارد. شما باید انتظارات خود را تا آنجا که ممکن است منطقی نگه دارید. به یاد داشته باشید ، هدف در اینجا این است که از ظاهر و احساس بدن خود لذت ببرید. شما نمی خواهید به طور نامعقول از خود مطالبه گری کنید و اگر به آن اهداف دست نیافتید ناامید شوید زیرا صادقانه این روند ممکن است طولانی تر از آنچه انتظار داشتید باشد.

4- به نتایج زمان بدهید

کاهش وزن و سالم ماندن سفری است که به زمان ، تلاش و اراده زیادی نیاز دارد. شما باید انگیزه خود را حفظ کرده و مسیری را دنبال کنید که به اهداف تناسب اندام شما می رسد. بحث زمان و پشتکار است. نمی توان انتظار داشت که جادو یک شبه اتفاق بیفتد. دیدن نتایج مورد نظر ماه ها طول می کشد ، اما اگر می خواهید به خط پایان برسید باید سخت کار کنید و بی حرکت بایستید. سخت کوشی و فداکاری در نهایت شما را به مقصد می رساند.

آنجا شما آن را دارید! این نکات به شما کمک می کند تا سالم بمانید. به یاد داشته باشید ، این در مورد پیشرفت شما است و نه مسابقه با زمان. شما باید به یاد داشته باشید که بدن شما چقدر می تواند تحمل کند. اگر می خواهید تشویق و برنامه مشخصی برای تناسب اندام خود داشته باشید ، با مراجعه به سایت ما و یافتن ورزش در نزدیکی خود ، 10 نقطه قوت را بررسی کنید!

www.ulife.com

دیدگاهتان را بنویسید