4 راه برای سالم ماندن در تمام طول روز بدون کافئین


“بیدار شوید و قهوه را بویید” یک دلیل است. اگر تنها چیزی که باعث می شود در رختخواب بخزید وعده یک جام قوی است ، شما تنها نیستید. با این حال ، اکثر مردم بیش از حد غوطه ور هستند. به هر حال ، اکثر قهوه خورها مستقیماً بعد از روز نوشیدنی می نوشند – اما تکیه بر کافئین با انرژی روزانه می تواند منجر به عواقب ناخواسته شود. در حالی که می توانیم بگوییم که باید قهوه را برای همیشه از بین ببرید ، اما راه های دیگری برای انتخاب وجود دارد جز اینکه فقط یک فنجان دیگر برای خود بریزید. بنابراین ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم یک سبک زندگی متعادل را در پیش بگیرید و به شما آموزش دهیم که چگونه بدون کافئین قوی بمانید!

دلایل کم بودن قدرت

ما متوجه شدیم – اگر مخزن گاز شما پر نباشد ، کاهش کافئین ممکن است راحت تر از انجام آن باشد. اگر تمایل به کشیدن دارید ، مشکلی با قدم زدن ندارید یا فقط می خواهید به خانه بروید و روی تخت خود بخوابید ، ممکن است یک فنجان کافئین اضافی تنها راه زندگی به نظر برسد. با این حال ، اگر به نقطه ای برسید که دائماً خسته هستید ، چه خواهید کرد؟

عوامل متعددی می توانند باعث خستگی شوند ، از جمله عوامل پزشکی و شیوه زندگی. معمولاً کمبود خواب است. مطابق با مراکز کنترل و پیشگیری از عفونت، یک سوم بزرگسالان هفت ساعت یا بیشتر در روز نمی خوابند. علاوه بر نخوابیدن شب ، چیزهای دیگر می توانند انرژی شما را جذب کنند. ملاحظاتی در مورد سلامت روان (مانند استرس ، استرس و افسردگی) ، عوامل سبک زندگی (مانند ورزش و رژیم های ناسالم) و البته شرایط پزشکی (مانند دیابت ، بیماری های قلبی و اختلالات جسمی) وجود دارد.

قبل از اینکه به یک فنجان قهوه اضافی دست پیدا کنید ، در اینجا برخی از آنها آمده است 10 کاری که باید انجام دهید اگر همیشه خسته هستید.

چرا کافئین همیشه جواب نمی دهد

مطابق با سازمان غذا و دارو، به طور کلی مصرف 400 میلی گرم کافئین در روز برای بزرگسالان سالم ، تقریباً به اندازه مقدار پول موجود در چهار یا پنج فنجان قهوه ، بی خطر است. اما به خاطر داشته باشید که کافئین در سایر غذاها و نوشیدنی ها از جمله چای سیاه و سبز ، شکلات و نوشیدنی های انرژی زا وجود دارد. خوب ، شما باید برای منابع دیگر نیز پاسخ دهید!

همانطور که FDA می گوید ، هر کس محدودیت کافئین خود را دارد که می تواند تحمل کند. و اگر با بدن خود سازگار باشید ، می دانید که محدودیت های شما بر اساس احساس کافئین است. به عنوان مثال ، اگر احساس اضطراب ، اضطراب ، سردرد یا مشکل GI دارید ، ممکن است پرخوری کنید. اگر در اواخر روز کافئین مصرف کنید ، ممکن است در خوابیدن با مشکل روبرو شوید و اختلالات خواب می تواند روز بعد شما را خسته تر کرده و یک چرخه معیوب را برنامه ریزی کند. همانطور که می بینید ، یادگیری نحوه قوی ماندن بدون کافئین مهم است!

چگونه می توان در طول روز بدون کافئین قوی بود؟

H20 بیشتر بنوشید

قهوه و نوشابه های انرژی زا مایعات هستند ، اما جامدات آب نیستند. به هر حال ، آنها می توانند آب بدن خود را کاهش دهند! و اگر می دانید که در طول روز به اندازه کافی از آن استفاده نخواهید کرد ، افزایش مقدار نوشیدنی شما جواب می دهد.

این تغییر ساده وجود داشت نشان داده شده خستگی ، بی خوابی و مشکلات روحی مانند گیجی را کاهش دهید ، بنابراین اگر می خواهید هوشیار و قوی بمانید ، بوی خود را ادامه دهید!

با این حال ، اگر مکمل رژیم غذایی برای شما مشکل است ، ممکن است مشاهده کنید که نگه داشتن یک بطری آب در نزدیکی شما به شما در رسیدن به هدف کمک می کند. و این سیستم آبرسانی ساده به شما کمک می کند تا در هزینه خود صرفه جویی کرده و با ثبات زندگی کنید – به نظر می رسد که کل هیئت مدیره برنده شده است!

غذاهایی که حاوی آب هستند بخورید

علاوه بر مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی ، میوه ها و سبزیجات دارای مزایای عمیقی هستند: آنها پر از آب هستند! و در حالی که غذای مقوی می خورید ، نیازهای تامین آب خود را برآورده می کنید. بالاخره 20 درصد شما مایعات مورد نیاز روزانه می تواند از غذا ناشی شود!

میوه ها و سبزیجات غنی از آب (مانند خربزه ، تنه ، توت ، گوجه فرنگی ، کدو سبز ، خیار ، زنگوله) فلفل) در صورت امکان در وعده ها و میان وعده های خود استفاده کنید. جایزه؟ بسته بندی غذای شما با یک محصول با استرس کمتری همراه است – یکی از این موارد باعث می شود با قدرت کم!

برای سفر

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای داشتن یک خواب راحت انجام دهید؟ بدن خود را در طول روز حرکت دهید. در درس OontangaJ، ورزش با خواب بهتر همراه بود-به ویژه در افراد کم خواب. ورزش دارویی برای از بین بردن استرس است و طبق تحقیقات انجام شده ، می تواند احساس استرس و افسردگی را بهبود بخشد. و می تواند به شما در خستگی جسمی کمک کند تا بتوانید در زمان مناسب برای خواب آماده شوید.

GENERAL: ارتباط بین تمرینات قدرتی و خواب بهتر

پنج تا را بیرون بیاورید

قطع برق در محل کار؟ بیرون بروید و هوای تازه تنفس کنید. بودن در طبیعت ، به ویژه در حضور خورشید طبیعی ، به دلیل انرژی طبیعت با سلامت روانی بهتر همراه است. مطابق با گوگل، این می تواند ذهن شما را برای مبارزه با خستگی روانی بازگرداند!

نمیتونی بری بیرون؟ پنجره را باز کنید و یک نفس عمیق بکشید.

کافئین را در هر وزوز طبیعی حذف کنید

معمول است که “کم” انرژی را با کافئین “درمان” کنید ، اما راه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید شکوه خود را افزایش دهید! برای کمک به رشد ذخایر انرژی طبیعی خود ، اطمینان حاصل کنید که آب می رسانید ، غذای سالم می خورید ، ورزش می کنید و در طبیعت وقت می گذرانید.

حالا که می دانید همیشه بدون کافئین قوی هستید ، وقتی احساس خستگی می کنید با تقویت کننده های انرژی تماس بگیرید!

اگر هنوز به جامعه ما نپیوسته اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و به عملکردها و مدیتیشن رایگان دسترسی پیدا کنید ، اگر همه بدنبال انرژی طبیعی هستید ، همه اینها عالی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید