کلاسهای یوگا در آمادگی جسمانی به مدت 10 نفر


یوگا ترکیبی از تمرینات جسمی ، روحی و معنوی از هند است. یوگا یکی از شش مکتب فلسفه هندو است. بر اساس فرهنگ امروز آمریکا ، این یک شرایط رایج برای افراد زحمتکش است که می خواهند سلامت خود را در وسط قرار دهند ، انعطاف پذیر بوده و ذهن را درک کنند.

انواع مختلفی از یوگا وجود دارد که برای کسانی که مایل به پذیرش آموزش به عنوان بخشی از شیوه زندگی خود هستند مفید است.

یافتن سبک مناسب با توجه به نیازهای شما می تواند مشکل باشد. برخی به ویژه برای تقویت ، تعادل یا انعطاف پذیری مفید هستند ، در حالی که برخی دیگر کاهش وزن ، معنویت یا تمرکز را نشان می دهند.

این می تواند حواس پرتی غیر ضروری از انواع مختلف یوگا باشد و سعی کنید بفهمید چه چیزی را امتحان کنید. همچنین ایده خوبی است که سبک های مختلف را امتحان کنید و سبکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. موارد زیر نه تمرین رایج یوگا است که امروزه انجام می شود.

یوگا

یوگا عمدتا بر وضعیت بدن و هماهنگی تمرکز دارد. برای انجام این نوع یوگا می توانید از کارهای تکیه گاه شامل بلوک های یوگا و پتو استفاده کنید. به طور کلی ، این نوع یوگا دقیق و متمرکز بر جزئیات است ، بنابراین مربیان تمایل دارند توضیح دهند که چگونه تأثیرات مختلف بر هر گروه استخوانی و عضلانی تأثیر می گذارد. اگر با اصول اولیه در Lyengar Yoga آشنایی ندارید ، بهتر است کلاسهای سطح پایه را شروع کنید.

هاتا یوگا

هاتا یوگا بهترین نوع تمرین یوگا برای اولین بار است. هاتا اساس یوگا با سرعت کم است. هر پست برای حداکثر تنفس نگه داشته می شود ، زیرا شما بر وضعیت جسمانی خود نظارت می کنید. از آنجا که این نوع یوگا ملایم تر تلقی می شود ، برای مبتدیانی که نیاز به معرفی یوگا دارند ایده آل است.

ایبیکرام یوگا

اگر دوست دارید روال یکسانی داشته باشید ، بیکرام بهترین نوع یوگا برای شما است. مجموعه ای خاص از بیست و شش ایستاده و دو شریان تنفسی. پس از چند بار انجام این کار ، می دانید وقتی تخت خود را بیرون می آورید باید چه کار کنید. پست ها هر بار به مدت نود دقیقه تمرین می شوند ، بنابراین نوعی یوگا محسوب می شود. دمای اتاق حدود 105 درجه با حداقل 40 درصد رطوبت است ، بنابراین برای جوشاندن آماده شوید. این یوگا می تواند بسیار دشوار باشد ، به ویژه به دلیل گرما ، بنابراین مطمئن شوید که در مواقع ضروری استراحت کرده و آب بدن خود را حفظ کنید.

وینیاسا یوگا

وینیاسا یوگا می تواند راهی عالی برای کاهش وزن باشد زیرا سریعتر پیش می رود. اگر تمرینات متوسط ​​را دوست دارید ، می توانید آن را امتحان کنید. این شامل ترکیب تنفس و حرکت با هم در یک سری پیوسته از اجسام طولانی مدت است. Vinyasa می تواند بسیار رقصنده باشد و بسیاری از معلمان همیشه موسیقی سریع را با سرعت پست پخش می کنند.

بازیابی یوگا

هدف اصلی بهبود یوگا آرامش و استراحت است. کند شدن این موارد زمان زیادی می برد تا بتوانید وارد سیستم عصبی شوید و به شما در استراحت عمیق کمک کند. بلوک ها اغلب به عنوان پشتیبان برای کمک به حمایت از اعضای بدن شما برای مدتی استفاده می شوند. ممکن است احساس کنید کار زیادی انجام نمی دهید ، اما این می تواند استرس ، استرس و ورزشکاران زیادی در روزهای بهبودی باشد.

اشتانگا یوگا

اگر چالش های چالش برانگیز و دستورالعمل های سخت را دوست دارید ، اشتانگا یوگا می تواند بهترین سبک یوگا شما باشد. در کلاس ششم ، هر کلاس به ترتیب موارد مشابه را خواهد داشت. شما تنفس خود را با هر حرکت پستی ترکیب می کنید تا ضمن احساس سوزش عضلات داخلی ، حرکتی عالی در تن ایجاد کنید. برخی از کلاسها دارای مربیانی هستند که در مورد ورزش صحبت می کنند ، در حالی که برخی دیگر از شما می خواهند که سری را به طور مستقل بگذرانید و در صورت نیاز راهنمایی بخواهید.

یوگای کندالینی

ظاهر یوگا کوندالینی بسیار متفاوت از سایر انواع یوگا است. بیشتر یوگای معنوی شامل تنفس منظم و ورزش مکرر است. همچنین ، آواز خواندن ، آواز خواندن و مدیتیشن عناصر ضروری این نوع یوگا هستند. هدف کوندالینی این است که شما را به سطح بالاتری از خودآگاهی برساند در حالی که انرژی درون شما را آزاد می کند.

یوگای داغ

مشابه تمرین بیکرام ، تمرین یوگا داغ در یک اتاق گرم و مرطوب انجام می شود. تفاوت اصلی این دو در این است که یوگای داغ به یک دنباله بیست و شش متصل نیست و می تواند بسیاری از موقعیت ها را به روش های مختلف پوشش دهد. گرما به شما کمک می کند احساس کنید که می توانید در هر حالت حرکت کنید ، که در صورت عدم مراقبت منجر به کشش می شود. این کلاس باعث عرق کردن و چالش برانگیز شما می شود ، بنابراین مطمئن شوید که از سطح مبتدی شروع می کنید.

یین یوگا

اگر می خواهید یک تجربه آرامش بخش برای به دست آوردن “ذن” خود و کشش همه ماهیچه ها داشته باشید ، یین یوگا را امتحان کنید. این یک فرآیند مدیتیشن است که بر بافتهای ارتباطی عمیق متمرکز شده است. سپس به بدن خود اجازه می دهید تا آرام شود و به جای پیوستن به پست ، به حالت ایستاده برود. این تمرین با ایجاد هماهنگی بین بدن و ذهن ، چربی ایجاد و بازیابی می کند.

فرض کنید مدتی است که یوگا تمرین می کنید. در این صورت ، ممکن است به مزایای سلامتی آن مانند خواب بهتر ، بیماریها و سرماخوردگی کمتر ، کاهش استرس و افسردگی و افزایش انرژی و انعطاف پذیری توجه کرده باشید.

اینها منابعی هستند که باید در صورت شروع برنامه یوگا و رعایت مداوم آن به دنبال آن باشید. علم در حال درک نحوه عملکرد یوگا برای بهبود سلامت شما ، درمان دردها و اختلال در ذهن و بدن شما است.

مهمترین گام اولین گام در جهت ادغام روال ورزش و تغییر در شیوه زندگی ما است. حتی پس از یک جلسه یوگا ، ممکن است از نظر قوای ذهنی و جسمی قوی تر و بهتر از تمرینات مشابه دیگر باشید.

از وب سایت ما در اینجا دیدن کنید: https://fitnessfor10.com/ برای پیدا کردن مکانی در نزدیکی خود و کلاس یوگا متناسب با نیازهای جسمی شما.

انتشار خبری توسط کسیدی سامرویل از گروه رسانه ای آلفا

شاین للند

قدرت توسط 10 +1 775-352-8663 +775

دیدگاهتان را بنویسید