چگونه چاق می شوید؟ (5 نکته ساده برای افزایش سریع وزن)


برخلاف اکثر مردم وسط زمان کاهش و کاهش وزن برای برخی افراد این سال مطرح است که چگونه چاق می شوید؟
راه های زیادی برای افزایش وزن وجود دارد.
اما ابتدا باید در نظر بگیرید که آیا شخص می خواهد چاق شود یا خیر.
با نگاه به این نکته ، بهتر است bmi را حساب کنید. به این ترتیب می توان تعیین کرد که آیا شخص می خواهد چاق شود یا خیر.
سپس راه حل های احتمالی این مشکل را بررسی می کنیم. با ما بمان.

محتوای مرتبط با شی

چگونه می دانیم که نیازمند ثروتمند شدن هستیم؟

یکی از شاخص های وضعیت سلامت اندازه شاخص وزن است. وقتی با استفاده از طول و وزن به عدد مشخصی می رسیم ، می توانیم به افزایش وزن فکر کنیم.

فرمول محاسبه Bmiکاهش وزن (بر حسب کیلوگرم) ، تقسیم بر دو برابر شدن ارتفاع (به اینچ)

وقتی این رقم کمتر از 18.5 باشد ، به این معنی است که فرد دارای اضافه وزن است. اگر تعداد بدست آمده بیش از 25 باشد ، فرد بسیار چاق است.
اما این معیارها کاملاً دقیق نیستند و بیشتر عواملی مانند سن ، جنس ، ورزش ، ژنتیک و شرایط آب و هوایی باید در نظر گرفته شوند. با این حال ، تقریباً ، چیز خوبی خواهد بود.

چگونه در کوتاه مدت وزن خود را افزایش دهیم؟

چگونه چاق شویم

یکی از مهمترین سوالاتی که همه افراد دارای مشکل وزن با آن روبرو هستند این است که چگونه می توانند وزن خود را کاهش دهند تا در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه برسند.
اول از همه ، باید توجه داشت که عوامل خاصی باعث کاهش وزن بیش از حد می شوند. در بیشتر موارد ، هنگامی که این موارد حذف می شوند ، افزایش وزن شروع می شود:

  • اختلالات غدد مانند پرکاری تیروئید باعث می شود افزایش متابولیسم بدن و در نتیجه منجر به کاهش وزن می شود.
  • اختلالات خوردن مناسب مانند بی اشتهایی آمانوزا که یکی از عوامل روانی است.
  • بیماری سلیاک برای اکثر مردم ناشناخته است. این بیماری باعث آسیب به پرزهای روده شده و به جذب ویتامین ها و مواد معدنی آسیب می رساند.
  • ابتلا به دیابت ، به ویژه اگر نوع 1 باشد و کنترل نشود.
  • عفونت ها یا شرایطی مانند انگل ، سل ، HIV یا ایدز نیز می توانند باعث کاهش وزن شوند.
  • وجود تومورهای سرطانی باعث سوزاندن کالری و کاهش وزن می شود.

اما یکی از دلایل کاهش وزن ممکن است تغذیه مناسب باشد. معمولاً غذای خاصی وجود دارد که باعث چاقی می شود. بنابراین ، در ادامه ، ما بهترین رژیم های غذایی که می تواند زمینه را برای کاهش وزن فراهم کند ، معرفی می کنیم تا راههای سالم این کار را بدانید.

بادام زمینی و کره بادام زمینی

بادام زمینی و بادام زمینی می توانند به بدن شما در تامین مواد مغذی و ویتامین ها کمک کنند.
از سوی دیگر ، افزایش وزن مناسب است. زیرا کالری بالایی را در بدن تأمین می کنند. از این گروه غذایی می توان به عنوان بهترین میان وعده استفاده کرد. انواع ذهنی که می توانند برای چاق شدن استفاده شوند شامل موارد زیر است:

  • بادام (به ویژه کره بادام زمینی)
  • گردو
  • هتل
  • بادام زمینی

از میوه ها و میوه های خشک استفاده کنید

دریافت کالری بیشتر می تواند به شما در افزایش وزن کمک کند. جالب است بدانید که میوه های خشک به دلیل از دست دادن آب و کاهش حجم کالری بیشتری نسبت به میوه های تازه دارند.
بهتر است میوه هایی با مقدار زیادی موز ، کربوهیدرات و شکر انتخاب کنید. گزینه های زیر نیز با میوه خشک بهتر است:

  • تاریخ
  • برنج و کشمش
  • انجیر خشک شده
  • آلو خشک

چگونه با خوردن بیشتر برنج وزن خود را افزایش دهیم؟

برنج یکی از منابع کربوهیدرات است که می تواند یکی از ساده ترین راه های کاهش وزن باشد. وعده برنج پخته حدود 200 کالری ، چربی و 45 گرم کربوهیدرات را تأمین می کند.
برنج یک راه عالی برای افراد سریع و گرسنه است.
البته ، باید به خاطر داشته باشید که نباید تنها منبع کربوهیدرات باشد. گزینه های دیگر مانند غلات کامل باید در نظر گرفته شود.

چگونه می توان برای اسموتی وزن اضافه کرد؟

چگونه در کوتاه مدت وزن خود را افزایش دهیم؟

مکمل غذایی دیگری که به شما در افزایش وزن کمک می کند اسموتی است.
اسموتی های ساخته شده توسط انسان دارای انواع ویتامین ها هستند. همچنین بسته به مواد مورد استفاده ، مقادیر مختلف پروتئین به بدن منتقل می شود. می توان آنها را برای تنقلات سبک چرب استفاده کرد.

طرز تهیه اسموتی های خوشمزه برای خوردن بیشتر

شکلات های خوشمزه
برای تهیه این اسموتی ، موارد زیر را در مخلوط کن ترکیب کنید:
دو لیوان شیر پرچرب
یک عدد موز
قاشق شکلات
یک قاشق آجیل سبز دلخواه

اسموتی وانیلی
برای تهیه اسموتی وانیلی ، باید موارد زیر را در مخلوط کن ترکیب کنید:
دو لیوان شیر پرچرب
توزیع انواع توت های تازه یا توت های خروجی
انتقال پروتئین پرچرب
مقدار لازم وانیل

اسموتی فندقی
با دانستن نحوه افزایش وزن ، بهتر است اسموتی فندق را از دست ندهید:
دو لیوان شیر شکلاتی پرچرب
قاشق عسل
پیاز فندق سبز
تقاضا برای شکلات

اسموتی کارامل
برای تهیه این اسموتی ، باید موارد زیر را در مخلوط کن ترکیب کنید:
دو لیوان شیر پرچرب
نصف سیب
قاشق عسل
مقدار مورد نیاز کرم کارامل

به پروتئین توجه کنید

پروتئین مهمترین ماده مغذی مورد نیاز بدن برای ساخت و حفظ توده عضلانی است.
هنگامی که کالری زیاد است ، بدن آنها را به عنوان بافت چربی ذخیره می کند. اما وقتی کالری بیشتری در پروتئین وجود داشته باشد ، بدن آنها را به شکل توده عضلانی ذخیره می کند.

با این حال ، بهتر است مقدار مناسب پروتئین مصرف شود. این به این دلیل است که علاوه بر مکمل و جلوگیری از خوردن غذاهای خاص ، می تواند باعث ایجاد غذاهای دیگر شود مشکلات گوارشی بودن.
از جمله منابع خوب پروتئین موجود در پروتئین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع گوشت قرمز
  • مرغ و مرغ
  • ماهی
  • تخم مرغ
  • محصولات لبنی
  • بادام زمینی و دانه ها
  • لوبیا

محتوای مرتبط با شی

پایان

در این مقاله ، ما برخی از راه های اساسی برای پاسخ به این س ofال که چگونه با مشکلات کنار بیاییم را مورد بحث قرار می دهیم. اما برای افراد چاق بهتر است ابتدا دلیل اصلی کاهش وزن خود را پیدا کرده و سپس تغذیه و رژیم غذایی خود را پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید