چالش در طول روز این است که به شما در کشتن کامل کمک کند


ما وقتی کارها آسان است رشد نمی کنیم ، وقتی با چالش هایی روبرو می شویم رشد می کنیم. ” -اسد میا

اکتبر مبارک! سرانجام در آنجا احساس سردی می کنیم که هوای سرد و ادویه کدو تنبل می روند. همچنین این زمان از سال است که ما کمتر از حد معمول مشغول کار هستیم و می توانیم تمرکز خود را بر روی اهدافمان از دست بدهیم. این یک فرصت عالی برای وارد کردن چالش ها در زندگی برای قوی نگه داشتن بدن و عادات خوب است.

تضمین خود را به چالش بکشید

چالش های یادگیری آنلاین فراتر از این است که برطرف شود. آنها با تنظیم قوانین و شروع در مسیر درست در هر فرآیندی بسیار مفید هستند. اگر به دنبال ترکیب همه چیز ، شروع کار جدید یا بازگشت به اهداف خود هستید ، چالش های تناسب اندام بهترین مکان برای شروع است.

امکانات چالش منابع:

  1. به شما کمک می کند تا پاسخگو باشید
  2. این الهام با آغاز و پایان روشن است
  3. پس از اتمام کار اعتماد به نفس ایجاد کنید (فقط هدف را خرد کنید!)
  4. دروازه ای مناسب برای کار بیشتر
  5. ساختار را ارائه دهید تا همیشه بدانید چه کار می کنید
  6. عادات خوبی مانند پیگیری پیشرفت ، پشتکار و موارد دیگر ایجاد کنید!

به چالش های ما بپیوندید

در این ماه ما چالش های خود را برای آمادگی برای موفقیت ترکیب کرده ایم. این مجموعه ها را هر روز به مدت یک ماه با گرم شدن بدن خود و مشاهده تغییرات ایجاد شده در سیستم خود امتحان کنید!

پرسش QUAT

نکته: اجازه ندهید زانوها از انگشتان پا عبور کنند!

گروه گسترده –

روی پاشنه پا بنشینید و آن را تمرین دهید! موسیقی را شروع کرده و در هر طرف و درعین حال فضا را گسترده نگه دارید. این کار را برای هر طرف یکبار انجام دهید.

چمباتمه زدن معمولی

در وسط بنشینید و پاها را روی پاهای مخالف قرار دهید. پشت پاشنه پا بنشینید و احساس آرامش کنید.

هراز گاهی

اسکوات را وصل کنید

از حالت عادی اسکوات ، از بازوها برای شتاب و پرش به زمین استفاده کنید. سعی کنید انگشتان پای خود را کمی پایین بیاورید. چهار بار پرش کنید.

3 پریدن

چالش طاعون

سطح

از منطقه تخته شروع کنید. محتوای خود را با مچ ، آرنج و شانه ها و همچنین باسن خود پایین نگه دارید و با پشت خود هماهنگ باشید.

4 تخته

اسکوات خرس

دستان خود را کمی پشت پاهای خود قرار دهید. زانوها را بدون لمس کردن به زمین نزدیک کنید.

اسکوات 5 خرس

زانو روی تخته آرنج

از حرکت اسکوات خرس ، دستان خود را به جلو فشار دهید و زانوی چپ خود را به آرنج چپ خود بیاورید. این حرکت را با عقب راندن از حرکت اسکات خرس تکرار کنید و با آوردن یک زانو به آرنج دیگر ، پاها را تغییر دهید. این کار را 2 بار انجام دهید و هر پا را یک بار در هر طرف با آرنج لمس کنید.

6 زانو سریع

گیاهان شانه پلانک

به موقعیت تخته خود بازگردید. یک دست خود را روی زمین بلند کرده و شانه دیگر را فشار دهید. این کار را 4 بار ، دو بار در هر طرف انجام دهید.

7 PlankShoulderTap

چالش کامل است

اکنون که مزایای چالش های تناسب اندام را می دانید و تعدادی از آنها را در جیب پشت خود دارید تا با آنها کار کنید ، به آنجا بروید و دستیابی به برخی از اهداف را شروع کنید. اگر سوالی دارید یا به دنبال شریکی برای چالش خود هستید ، با خیال راحت به ما اطلاع دهید. ما دوست داریم به شما کمک کنیم و موفقیت شما را ببینیم. چالش را از اینجا شروع کنید

دیدگاهتان را بنویسید