وقتی در فانک مشغول هستید چگونه از خود مراقبت کنید


وقتی سلامت احساسی ما ضربه می خورد ، احساس افسردگی می تواند به سرعت ظاهر شود. این احساسات می توانند غیر منتظره ، ناتوان کننده و ترسناک باشند. شاید قلب شما تند تند می زند ، قفسه سینه شما سفت شده است ، یا احساس عصبانیت یا ناامیدی می کنید. در حالی که این احساسات کمتر از ایده آل هستند ، شما تنها نیستید – در واقع ، از تعداد زیادی که در مبارزه شما سهیم هستند شگفت زده خواهید شد. مطالعه اخیر توسط انجمن روانپزشکان آمریکا حدود 67 درصد از آمریکایی ها در حال حاضر دچار اختلالات افسردگی هستند و بیش از 80 درصد آنها علائم افسردگی مزمن را تجربه می کنند. همانطور که می بینید ، همه ما می توانیم از پشتیبانی کمی استفاده کنیم! بنابراین ، اگر در مورد چگونگی کاهش اضطراب س orالی دارید یا از خود بپرسید که وقتی مشغول هستید چه خواهید کرد ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

دیر یا زود بهترین نکات مراقبت از خود را پیدا خواهید کرد ، مهم نیست که با چه چیزی سر و کار دارید.

نکاتی سریع که می تواند سلامت روانی را در هر چیزی که احساس می کنید بهبود بخشد

واقعیت این است که استرس اجتناب ناپذیر است. همه ما می توانیم آن را ایجاد کنیم و همه ما سختی هایی را تجربه می کنیم که فقط ما را از مرز دور می کند (و اگر سرتان را تکان نمی دهید لطفا اسرار خود را به ما بگویید). در حالی که ممکن است از اقدامات پیشگیرانه برای محافظت از سلامت روان خود استفاده کنیم (در نظر بگیرید: الف غذای آشغال، شروع به مدیتیشن کنید یا به اندازه کافی بخوابید) ، ما نمی توانیم از وقوع شرایط استرس زا جلوگیری کنیم. به همین دلیل است که ما استراتژی ها و نکات مبارزه ای را به شما ارائه می دهیم که می توانید هر زمان که نیاز به پشتیبانی دارید ، اجرا شود!

دفعه بعد که احساس خستگی ، تنهایی ، افسردگی یا هر چیزی تحت کنترل خود می کنید ، این نکات مربوط به سلامت روان را فوراً امتحان کنید. این ابزارها می توانند به شما کمک کنند سیستم احساسی خود را فوراً کنترل کرده و احساس آرامش را در شما ایجاد کنند.

وقتی احساس اضطراب می کنید چه باید بکنید

تنفس عمیق را تمرین کنید

وقتی احساس اضطراب می کنید ، به روح خود بازگردید. چشمان خود را ببندید ، به یک صندلی راحت بیایید و یک دست را روی سینه و دست دیگر را روی شکم خود قرار دهید. برای شمارش 1-2-3-4 از طریق بینی نفس بکشید ، مکث کنید ، سپس به سرعت بازدم کنید. تکرار!

نفس عمیقی از اسانس اسطوخودوس بکشید

یک بطری کوچک اسطوخودوس زنده را زنده نگه دارید. وقتی احساس اضطراب یا افسردگی می کنید ، یک یا دو قطره به مچ دست خود بیفزایید و هوای تازه بگیرید تا به تازگی وارد زمین شده و تصمیم خود را بگیرید.

به یک سفر بی وقفه بروید

تلفن خود را در خانه بگذارید و بدون وقفه به تور بروید. فقط حرکت دادن بدن می تواند با تغییر ذهنیت شما به یک مبارزه یا فرار برای استراحت و هضم ، افکار مضطرب را کاهش دهد.

مدیتیشن کنید

هنگامی که احساس اضطراب می کنید و نمی دانید چگونه می توانید اضطراب خود را کاهش دهید ، با مدیتیشن به مدت پنج دقیقه ذهن خود را آرام کنید. این پنج دقیقه را امتحان کنید آرام باشید مدیتیشن توسط آماندا گیلبرت برای کمک فوری!

اگر احساس کردید گرفتار شده اید چه باید بکنید

کمی تغییر ایجاد کنید

نمی دانید وقتی ناراحت هستید و در الگوی تفکر اشتباه گیر کرده اید چه باید بکنید؟ با یک تغییر کوچک شروع کنید. شاید نظر خود را تغییر دهید ، رژیم غذایی سالمی داشته باشید یا فقط ده دقیقه زودتر از خواب بیدار شوید تا با یکی از کارهای روزمره خود هماهنگ شوید. تغییرات کوچک در یک زمان به چیزهای بزرگ می افزایند!

با طرز فکر صحیح ، ذهنیت اشتباه را ضبط کنید

تغییر دیدگاه شما می تواند تأثیر عمیقی بر سلامت روان شما داشته باشد. وقتی افکار بد شما تسخیر می شوند ، به چیزی فکر کنید که از آن سپاسگزار هستید و به دنبال تغییر ذهن باشید.

مربوط: 3 متخصص هک برای شکستن چرخه تفکر اشتباه

تفکر و تردید بیش از حد را متوقف کنید

به راحتی می توانید کل وضعیت “واقعیت” را در ذهن خود دوباره ارزیابی کنید و به بدترین آنها فکر کنید. اما اگر در فکر این هستید که چگونه می توانید اضطراب خود را کاهش دهید ، وقت آن رسیده که او را کنار بگذارید و ادامه دهید! به جای اینکه به چیزهای بد فکر کنید ، به چیزهای خوب فکر کنید. میخوای چی بشه؟ سپس صحنه بزرگ را که در حال شکل گیری است تجسم کنید. شما فقط ذهن خود را حرکت دهید! با گذشت زمان ، شما یاد خواهید گرفت که از این الگوهای تفکر اشتباه “خارج شوید”.

لیستی از اهداف تهیه کنید

هم به کوتاه مدت و هم به بلند مدت فکر کنید. امروز می خواهید به چه چیزی برسید؟ این هفته؟ این ماه؟ امسال؟ ایجاد برنامه می تواند به پرورش انگیزه و ایجاد انگیزه برای اقدام کمک کند.

سرگرمی جدید را امتحان کنید

در طول راه ، یک بازی جدید پیدا کنید تا علاقه شما را برانگیزد. فکر کنید: آموزش یوگا ، کلاس آشپزی یا یک دوره آموزشی جالب!

وقتی احساس خستگی می کنید چه کار کنید

یک لیوان بزرگ آب بنوشید

اغلب کم آبی بدن (و کم اهمیت) می تواند منجر به احساس خستگی و فرسودگی شود. این امر علاوه بر انرژی شما می تواند بر روحیه ، استرس و خواب شما نیز تأثیر بگذارد. ابتدا یک لیوان بزرگ آب بنوشید و یک بطری را در تمام طول روز همراه خود داشته باشید. وقتی احساس خستگی می کنید ، آن را بو کنید!

میان وعده انرژی بخورید

یک میان وعده دلگرم کننده پر از مواد مغذی برای کاهش استرس می تواند به شما در مبارزه با خستگی و افزایش انرژی کمک کند. سعی کنید میان وعده های چرب بخورید تغذیه انرژی مانند روی ، امگا 3 ، ویتامین B و ویتامین C.

دوش آب سرد گرفتن

علاوه بر جوانسازی عضلات و بهبود ریکاوری ، گوگل نشان می دهد دوش آب سرد می تواند خلق و خو را افزایش داده و خستگی را کاهش دهد. در حالی که در سرمای سرما ایستاده اید همیشه اینطور نیست اکثر سرگرم کننده ، ما نمی توانیم احساس خود را به عقب انکار کنیم!

برو بیرون

چه در سفر باشید و چه کمی ورزش کنید ، تمرینات ورزشی کمتر می تواند سطح انرژی شما را افزایش دهد ، استرس را کاهش دهد و شما را مولدتر کند.

مربوط: 10 کاری که باید انجام دهید اگر همیشه خسته هستید

وقتی احساس ناراحتی می کنید چه باید بکنید

مجله احساسات خود

به جای ایجاد احساسات درونی ، آنها را روی کاغذ بیاورید. ما دوست داریم آن را “تخلیه مغز” بنامیم – فقط هر آنچه را که در ذهن شماست بنویسید ، از شر این احساسات خلاص شوید!

براش گریه کن

گاهی اوقات یک گریه خوب کاتارتیک چیزی است که باید هنگام احساس اضطراب یا ناراحتی انجام دهید. به هر حال ، الف مطالعه هاروارد مشخص شده است که کریستال ها مواد شیمیایی با انتشار مثبت مانند اکسی توسین و یک افیون مزمن ، معروف به اندورفین ، آزاد می کنند. این می تواند درد را از نظر جسمی و روحی تسکین دهد!

اتاق یا مکان تمیز

آیا می دانید که بهداشت و سلامت روانی مربوط؟ یک محیط تمیز می تواند به کاهش احساس استرس و ناراحتی کمک کند در حالی که به عنوان یک روش موثر برای پاکسازی سر عمل می کند.

شروع یک مجله شکرگزاری

حتی در بدترین روزها ، همیشه چیزی برای قدردانی وجود دارد. یادداشت تشکر را شروع کنید و به آن اضافه کنید. وقتی احساس ناراحتی ، گم شدن یا ناراحتی می کنید ، دوباره مجله خود را بخوانید و همه چیزهای خوب زندگی خود را به خود یادآوری کنید!

وقتی احساس اضطراب یا عصبانیت می کنید ، چه کاری می توانید انجام دهید

تنفس و شمارش تا 10

آیا آن چیزهای نفس گیر کند است ، آیا قبلاً گفته ایم؟ به کسانی که اینجا هستند برگردید. وقتی احساس اضطراب یا عصبانیت می کنید ، یک نفس عمیق بکشید و تا ده بشمارید. آیا احساس ناراحتی می کنید؟ تنفس خود را تا زمانی که استرس شروع به کاهش می کند ادامه دهید. با ذهن روشن و آرامش به وضعیت باز می گردید.

تمرینات HIIT را انجام دهید

تمام آن انرژی سوزاننده را به یک قلب تپنده تبدیل کنید با HIIT ورزش کنید! شما احساسات منفی را به آن هورمون هایی تغییر می دهید که احساس خوبی دارند و بعد از ورزش به سیستم شما هجوم می آورند.

با تکنیک های امروزی که در منطقه شما کار می کند آشنا شوید (بدست آورید ، بدست آورید)

احتمالاً یک نفس عمیق ، الف پیاده روی یوگا، یا تسکین حمام نمک اپسومبه چیزی را پیدا کنید که به شما احساس خنکی ، آرامش و جمع آوری می دهد.

وقتی احساس تنهایی می کنید چه باید بکنید

شبکه پشتیبانی پیدا کنید

این می تواند خانواده ، دوستان ، سازمان های جامعه و البته پزشک یا درمانگر شما باشد. نکته پایانی: وقتی احساس تنهایی می کنید ، درخواست حمایت کنید! افراد زیادی هستند که آماده کمک هستند.

اعمال نادر مهربانی

شاد کردن کسی باعث می شود با او احساس خوشبختی کنید (و کمتر احساس تنهایی کنید). رایگان است ، آسان است و برای روح مفید است.

در شبکه های اجتماعی ثبت نام کنید

گاهی اوقات رسانه های اجتماعی اجتماعی نیستند. به هر حال ، اگر احساس تنهایی می کنید ، گاهی اوقات باعث می شود احساس تنهایی کنید. از سم زدایی رسانه های اجتماعی استفاده کنید و تا به امروز زندگی کنید! با یک دوست تماس بگیرید ، به یک غریبه لبخند بزنید یا در یک کافه بنشینید و ارتباطات واقعی را در اولویت قرار دهید.

به دوستان خزدار خوش آمدید

شاید شما سگی ببرید ، داوطلب پناهگاه حیوانات خانگی شوید یا با حیوان خانگی دوست خود وقت بگذرانید! حیوانات خانگی علاوه بر اینکه ما را با عشق بی قید و شرط غسل می دادند نشان داده شده بالا بردن روحیه ، کاهش استرس و باعث می شود احساس تنهایی کمتری داشته باشیم.

به کلاس کار جدید بروید

اگر می توانید ، تعریق در کلاس تمرین یا تنظیم تناسب اندام می تواند راهی عالی برای ملاقات با افراد جدید و همفکر باشد!

به انجمن FitOn ما بپیوندید

برای FitOn رایگان ثبت نام کنید و به صورت آنلاین به انجمن ما بپیوندید. با راهنمایی و تخصص ، راهنمایی از مربیان برتر و موارد دیگر ، احساس خواهید کرد که بخشی از چیزی بزرگتر از آنچه هستید هستید. مشترک شدن در i سیستم FitOn و به دستور العمل های تغذیه تأیید شده دسترسی پیدا کنید و دستورالعمل ما را دنبال کنید اینستاگرام و صفحه فیس بوک و خود را به سایر اعضای FitOn introduce معرفی کنید

نکاتی برای تقویت سلامت روانی شما در حال حاضر

اجازه ندهید احساسات شما زندگی شما را کنترل کنند! این لیست را به صورت دستی نگه دارید و نکات ما را بررسی کنید که در صورت نیاز به پشتیبانی بیشتر ممکن است در آینده موثر واقع شود. اما به یاد داشته باشید ، این روش های درمانی جایگزین نیاز به درمان یا مشاوره نمی شود. اگر متوجه شدید که این احساسات بر زندگی روزمره شما تأثیر می گذارد ، با یک متخصص پزشکی مانند پزشک یا پزشک خود صحبت کنید. در حالی که این نکات به عنوان تکنیک های مبارزه موثر عمل می کند ، هر کس متفاوت است. در نهایت ، سلامتی و خوشبختی شما اولین اهداف ما هستند!

برای راهنمایی در مورد تناسب اندام ، عملکرد در تمام سطوح بدن ، مدیتیشن روی زمین و موارد دیگر ، برنامه FitOn را بارگیری کنید!



دیدگاهتان را بنویسید