کاهش وزن. * آه

بله مبارزه برای کاهش وزن واقعی است – و اگرچه ما می خواهیم ظاهر و احساس بهتری داشته باشیم (بلافاصله) – فقط سخت است! و اگر مطمئن نیستید چگونه پیش بروید ، این کار دلهره آورتر به نظر می رسد.

متأسفانه هیچ راه حل مناسب برای کاهش وزن وجود ندارد. همه ما انواع بدن و اهداف متفاوتی داریم. و در حالی که ظاهر خوب و احساس اعتماد به نفس دلیل خوبی برای از دست دادن وزن ناخواسته است ، کاهش وزن مزایای دیگری نیز برای سلامتی به همراه دارد.

بنابراین قبل از اینکه به “چگونه” بپردازیم ، به “چرا” نگاه کنیم. تغییر شیوه زندگی برای کاهش وزن می تواند سلامت شما را از جهات مختلف بهبود بخشد:

  • فشار را از زانوها ، مچ پا و پاهای خود می گیرید.
  • شما سختی بازگشت را یاد می گیرید.
  • کاهش خطر بیماری های مزمن مانند دیابت ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا و بیماری های قلبی.
  • خواب را بهبود بخشیده و خطر آپنه خواب را کاهش می دهد.

مطالب خوبی است ، اینطور نیست؟

با تعهد محکم به سلامت بهتر شروع کنید ؛ و پس از آن ، احساس قوی تر ، مطمئن تر و کنترل بیشتری خواهید داشت.

دستور العمل نتیجه

  • اهداف تعیین کنید.هنگامی که تصمیم گرفتید و آن را جدی گرفتید ، یک لحظه به تغییر مسیر خود اختصاص دهید. کوچک شروع کنید و اهدافی را که می توانید به آنها برسید انتخاب کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که بلافاصله موفق می شوید – که به شما انگیزه می دهد تا به راه خود ادامه دهید! صبور باشید و خودتان را راحت پیش ببرید. این راه حل عصرانه نیست ، اما ذهن و بدن شما از تلاش های شما برای بهبود سلامتی قدردانی می کند!
  • مراقب تغذیه خود باشید.کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. تمرینات و تمریناتی که به شما کمک می کند کالری بسوزانید. خواندن برچسب ها هنگام خرید از فروشگاه های مواد غذایی را عادت کنید و از شکر ، چربی ها و چربی های ترانس و سدیم خودداری کنید. این چیزها توسط بسیاری از غذاهایی که می خورید ، به ویژه غذاهای کنسرو شده و فرآوری شده ، پنهان می شوند.میوه ها و سبزیجات تازه (به ویژه سبزیجات برگ تیره) ، گوشت بدون چربی ، محصولات لبنی کم چرب یا کم چرب و غذاهای پر فیبر را تقویت کنید. مقدار زیادی آب بنوشید – و الکل و نوشیدنی های کالری مانند نوشابه را کاهش دهید. و وعده های غذایی را حذف نکنید! مهم است که بدن خود را از پروتئین و کربوهیدراتهای سنگین مانند کینوا ، بلغور جو دوسر ، غلات کامل و لوبیا الهام بگیرید.
  • راه رفتن را شروع کنید.با فعالیتهایی که از آنها لذت می برید را کوچک شروع کنید و روی روال عادی که به آن پایبند هستید کار کنید. شما مجبور نیستید ساعت ها را روی تردمیل بگذرانید ، به خصوص اگر به آن نوع تمرینات عادت ندارید. 30 دقیقه پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید. چند ثانیه شنا کنید. نکته اصلی این است که ضربان قلب خود را افزایش دهید و متابولیسم خود را برای سوزاندن کالری احیا کنید. زیاده روی نکنید ، فقط چند قدم بردارید. متوجه خواهید شد که استقامت شما با کارکردن عضلات افزایش می یابد.

Fitness Fitness با 4 مکان در Corpus Christi بزرگ ، در سفر شما را ملاقات می کند. باشگاه های ما علاوه بر تمرینات شخصی ، تجهیزات کاردیو ، تمرینات گروهی (Zumba FUN) و کمپ بوت را ارائه می دهند.

برای یافتن نزدیکترین منطقه تناسب اندام آزادی با ما تماس بگیرید- ما به شما ایمان داریم و آماده رفتن هستیم!

همیشه قبل از شروع هرگونه برنامه کاهش وزن یا برنامه ورزشی با پزشک خود مشورت کنید.