نکاتی برای کار بدون تناسب اندام زمان


اگر تا به حال در کلاس ZUMBA® در South Jersey شرکت کرده اید ، می فهمید که ورزش چقدر هیجان انگیز است. شما می توانید در حالی که عرق می کنید و عضلات خود را به روشهای نرم و نرم می کنید ، از حضور همه لذت ببرید ، اما اگر همیشه برای کلاس ZUMBA® وقت ندارید ، چه کاری باید انجام دهید؟

همه گاهی مشغول هستند و به نظر می رسد که کشور همیشه با هر روز درگیر است ، اما این بدان معنا نیست که رزرو در طولانی مدت به شما کمک می کند. علاوه بر این ، به تعویق انداختن عملکرد خود به دیرتر می تواند بهره وری را کاهش داده ، وضعیت را پایین بیاورد و به مشکلات بعدی سلامتی کمک کند.

با این حال ، شما نیازی به زمان زیادی برای ورزش ندارید. در اینجا برخی از بهترین روش ها برای ورزش کردن زمانی که احساس می کنید وقت ندارید آورده شده است.

ورزش را در زندگی خود بگنجانید

کارآیی به دلیل تلاش هایی است که برای آنها انجام می دهید ، کار می کند ، نه به خاطر ابزارهایی که در حین انجام آن استفاده خواهید کرد.

پیاده روی سریع و یا دویدن به مقصد می تواند راهی عالی برای سوزاندن کالری و نزدیک شدن به اهداف تناسب اندام شما باشد. اگر دویدن سرگرم کننده نیست ، می توانید به جای مسیر معمول ، دوچرخه به محل کار خود بروید یا در حالی که منتظر قطار هستید ، یک ساق بلند کنید. اگر به صورت داخلی ورزش می کنید ، کشیدن شکم تا حد امکان به شما کمک می کند تا کالری بیشتری بسوزانید و به اهداف تناسب اندام خود نزدیک شوید.

عملکرد خود را برنامه ریزی کنید

زندگی می تواند شلوغ باشد ، گاهی اوقات غیرممکن است ، و تنها یک لحظه برای بلند کردن وزنه یا فرار از شما باقی می ماند. با این حال ، تمایز بین این زمانها و زمانهایی که زمان ورزش شما مملو از کارهای غیر ضروری است بسیار مهم است.

برنامه خود را برای چند هفته بررسی کنید و ببینید آیا می توانید چند بار در هفته به مدت 30 دقیقه برای شروع وقت بگذارید. حتی اگر فقط 30 دقیقه ورزش کنید ، می توانید عادتی را ایجاد کنید که سلامت و رفاه شما را بهبود بخشد.

میکرو تمرین را بپذیرید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کار اگر فکر می کنید وقت ندارید یا علاقه مند به یادگیری آموزش های موجود در South Jersey هستید ، همین حالا با ما تماس بگیرید!



دیدگاهتان را بنویسید