نحوه تنفس بر عملکرد شما تأثیر می گذارد – قدرت کندی


هرکسی که به طور منظم ورزش می کند می تواند اهمیت تنفس صحیح را تأیید کند. اما آیا می دانید تکنیک های تنفس مناسب هنگام کار چقدر اهمیت دارد؟ ما اطلاعاتی در مورد اینکه چگونه الگوهای تنفسی خاص می تواند عملکرد شما را بهبود بخشد ، به شما در دستیابی به اهداف جسمانی خود و اطمینان از حداکثر سود هر جلسه ورزشی ، به اشتراک می گذاریم.

هرچه فعالیت شما بیشتر باشد ، به اکسیژن بیشتری نیاز خواهید داشت

ما غذا را سوخت بدن ما می دانیم – و البته – اما اکسیژن یک ابزار برای عضلات شما در هنگام کار است. هرچه بیشتر کار کنید ، بدن شما به اکسیژن بیشتری احتیاج دارد ، بنابراین مطمئن شوید که در حین ورزش به درستی تنفس می کنید تا به کاهش برخی از آسیب های عضلانی که می تواند انجام دهد کمک کرده و انرژی لازم را برای استفاده از انرژی در کلاس های کیک بوکس در شهرستان کامدن به شما بدهد.

آیا باید حجاب بپوشیم یا نپوشیم؟

از آنجا که عفونت COVID-19 در سراسر کشور همچنان در حال رشد است و ماسک ها تقریباً در همه سالن ها یا سالن های بدن مجبور شده اند ، بسیاری از علاقه مندان به تناسب اندام نگرانی هایی را در مورد حالات صورت خود ایجاد کرده اند.

کندی تناسب اندام می خواهد به همه اطمینان دهد که استفاده از ماسک جریان اکسیژن را متوقف نمی کند ، حتی اگر ورزش می کنید. اخیراً ، مطالعه ای در دانشگاه ساسکاچوان تأیید کرد که ماسک ها با سطح خون و اکسیژن در حین فعالیت شدید مطابقت ندارند.

تنفس مناسب چیست؟

تنفس صحیح بستگی به نوع ورزش شما دارد. در حالت ایده آل ، شما از طریق بینی خود تنفس می کنید ، که به کاهش جریان هوا و کاهش میزان زباله های وارد شده به ریه ها در هنگام پاکسازی بینی از گرده ، گرد و غبار و سایر مواد معلق در هوا کمک می کند.

برنامه تنفسی کندی تناسب اندام

تنفس خسته کننده

تمرینات قدرتی شامل تنفس است که به شما کمک می کند تا مرکز بدن خود را تثبیت کنید ، به شما این امکان را می دهد که با خیال راحت بلند شوید و استرس را بر بدن خود افزایش دهید ، و اجازه دهید یک حرکت بلندتر انجام دهید. بازدم به خارج می رسد و به شما امکان می دهد ماهیچه های بیشتری را درگیر کنید. بنابراین ، بازدم هوا هنگام بلند کردن و تنفس در حالی که به آرامی آزاد می شوید ، در طول فرآیند بلند کردن ، که مهمترین قسمت است ، به شما انرژی بیشتری می دهد.

همچنین ، تنفس هنگام بلند کردن در زمان مناسب می تواند از افت ناگهانی فشار خون جلوگیری کند و وزن کمی را برای برخی افراد کاهش دهد.

تنفس قلبی

کاردیو ، مانند دویدن یا دوچرخه سواری ، به تنفس پایدار نیاز دارد. بسیاری از دونده ها سعی می کنند برای تنفس روی پای خود ، به عنوان یک روال معمول برای حفظ تعادل و حتی نفس کشیدن ، وقت بگذارند. این به افزایش میزان نیتریک اکسید در بدن شما کمک می کند ، عروق خونی را تنگ می کند و میزان خون اکسیژنه ای را که ماهیچه ها دریافت می کنند افزایش می دهد. این به سیستم گردش خون شما اجازه می دهد تا کارآمدتر عمل کند و خستگی عضلات را کاهش دهد ، که برای ورزشکاران استقامتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

یوگای تنفسی

یوگا و روشهای دیگر ، مانند پیلاتس ، با تکیه بر الهام بخشی به حرکت ذهن کمک می کند و دامنه حرکتی بهتری را در اختیار متخصصان قرار می دهد. این ماهیچه ها منبع اصلی تنفس و تنفس عمیق از طریق بینی هستند. اگر از نظر ذهنی تنفس نمی کنید ، بدن شما تحت فشار قرار می گیرد و قفل می شود ، هدف نهایی یوگا و سایر گزینه های دیگر کشش است.

قدرت کندی می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند!

ما یک سالن بدنسازی عمومی داریم ، ما هم تجهیزات بدنسازی داریم و هم کلاسهای متقابل ، بنابراین شما می توانید تجربه ورزش را کسب کنید. با ما تماس بگیرید یا وب سایت ما را مرور کنید تا از همه چیزهایی که بدست می آورید مطلع شوید و یک سفر آزمایشی و ورزشی شخصی انجام دهید. ما آماده ایم تا به شما در رسیدن به رویاهایتان کمک کنیم!



دیدگاهتان را بنویسید