منابع چی گونگ »منطقه شفا | درمان ، ماساژ و میکرونیدلینگ در پادشاه پروس ، PA | فیلادلفیا


طب سوزنی یکی از سه شاخه پزشکی قدیم است. دو مورد دیگر طب سنتی و تمرینات بدنی و ذهنی به نام چی گونگ است. هدف اصلی هر بخش ایجاد هماهنگی چی است.

قدمت هنر چی گونگ بیش از 5000 سال است و بر اساس اصول مورد استفاده در درمان پزشکی و فرهنگ چینی است. این یک نوع ورزش ساده است که شامل حرکات تکراری ، تنفس ، کشش و افزایش جریان خون در سراسر بدن است. وقتی هریک از این اهداف محقق شد ، جریان انرژی در بدن بازیابی می شود.

آشنایی با چی گونگ مبتنی بر درک یین / یانگ و نظریه موسوم به “پنج عنصر” است. Qi (یا چی) انرژی حیاتی است که برای رساندن مواد مغذی در بدن تجمع یافته و در گردش است. کسانی که از چی گونگ استفاده می کنند می خواهند بدن ، روح و ذهن خود را جوان کرده و آنها را در تعادل قرار دهند.

چی گونگ می تواند با حذف جسمی که جریان انرژی را مسدود می کند ، بدن را در حالت خنثی تنظیم کند. روش های متفاوتی وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد ، اما جدا از روش های مختلف چی گونگ ، مواردی وجود دارد که با هم ترکیب شده اند اما می توانند به روش های مختلف مورد استفاده قرار گیرند. به عنوان مثال ، بدن با وضعیت کنترل می شود. ذهن با استرس (مدیتیشن) ، آرامش و آرامش کنترل می شود. تنفس با حرکت بدن کنترل می شود.

درد جسمی ما می تواند نتیجه استرس یا سایر چالش های احساسی و روانی باشد. یافتن یک راه سالم برای مقابله با این مسائل مهم است و چی گونگ می تواند به افراد در یافتن آرامش درونی برای مدیریت استرس ، استرس ، افسردگی و تفکر منفی کمک کند.

دو اصل اصلی درک در چی گونگ وجود دارد. اولی ایستاده است. هنگام تمرین چی گونگ ، داشتن یک دوچرخه سواری آرام و طبیعی مهم است و این امر به شما امکان می دهد یک الگوی تنفس نرم داشته باشید. به آرامش ذهن و رسیدن به حالت آرامش کمک می کند. رایج ترین حالت ها همیشه در یک مکان با آهسته بازوها و تنفس مفصلی یا حرکت ذهنی یا حرکات دست در حین تنفس ثابت می شوند.

دومین اصل حاکمیت ، ذهن را کنترل و آرام می کند. این یک آموزش مهم برای چی گونگ است و چیزی است که به راحتی می توان آن را به دلیل نیازهای زندگی که می تواند برای ذهن بار سنگینی باشد به وفور بدانید. این که بتوانید ذهن خود را تثبیت کنید ، تمرکز کنید و حواس پرتی را کلیک کنید یک هدف و یک منبع برای تمرین چی گونگ است.

دنیای پرشتاب که در آن زندگی می کنیم و بیشتر زمان ما را می طلبد ، فکر می کند در استرس و فست فود موفق است و کمی خواب می تواند مشکلات جسمی و روحی ایجاد کند. تمرین منظم چی گونگ بدن و ذهن را برای رسیدن به حالت آرامش واقعی باز می گرداند. و در این حالت آرام ، بدن می تواند خود را ترمیم کند. مزایای بسیار دیگری از تمرین چی گونگ شامل افزایش قدرت ، قدرت ، دامنه حرکت و انعطاف پذیری است. این می تواند عملکرد سیستم ایمنی ، هضم و بهبود کیفیت خواب را بهبود بخشد. مزایای روانشناختی شامل افزایش استرس است.

اگر می خواهید در مورد کارآیی چی گونگ بیشتر بدانید ، امروز با متخصص طب سوزنی خود صحبت کنید و یاد بگیرید که چگونه این تمرین را در برنامه روزانه خود شروع کنید. طولی نمی کشد که شروع به دیدن مزایای آن می کنید.



دیدگاهتان را بنویسید