قبل از تمرین بدن خود را گرم کنید


قبل از تمرین ، گرم کردن در پیشگیری از مواردی مانند اسپاسم و صدمات عضلانی و بهبود مزایای تناسب اندام مهم است. اگر در این کار تازه کار هستید یا ایده های جدیدی برای یک روال گرم کردن می خواهید ، به خواندن ادامه دهید!

آن پاها را دراز کنید

کشش ماهیچه ها قبل از تمرین مهم است که مهم نیست چه نوع کاری انجام می دهید. بخشهای دیگر شامل صندلی کودک ، نشستن در پشت ، کشیدن ساق پا و ران است و برخی از پوسترهای یوگا آماده گرم شدن هستند. حرکات کششی مانع از کشش ماهیچه ها می شود و باعث کارکرد ماهیچه ها می شود ، بنابراین شما آماده تمرین هستید.

گرم کردن قلب

اگر دونده هستید ، ممکن است قبلاً بدانید که برای گرم ماندن نیازی نیست مستقیماً پرش کنید. گرمای قلبی نباید زیاد باشد ، اما همچنان مهم است. دویدن در میدان ، انجام یک سفر کوتاه از قبل ، یا انجام برخی از شوخی های پرش ، قلب شما را تند می زند و برای مسابقه بعدی آماده می شود. همچنین کشش ماهیچه ها از قبل مهم است ، بنابراین قبل از شروع گرم کردن قلب ، لیست ذکر شده را دنبال کنید.

غذا و نوشیدنی قبل از تمرین

حرکات کششی و کاردیو قبل از ورزش مهم هستند ، اما آنچه می خورید برای اطمینان از موفقیت تمرین شما نیز مهم است. سعی کنید غذاهای سنگین را از قبل نخورید – میان وعده هایی مانند موز یا اسموتی به شما انرژی کافی می دهد تا بدون اینکه بیمار شوید ، تمرین را تکمیل کنید. در مورد نوشیدنی ها ، از شکر یا مشروبات الکلی خودداری کنید. اگر از آب زیاد دوری کنید و این کار را بعد از تمرین ادامه دهید ، به شما کمک می کند. با کمال تعجب ، قهوه چیز خوبی است که قبل از رفتن به ورزشگاه بنوشید. این به شما انرژی می دهد و به بدن شما می گوید در طول تمرینات خود چربی بیشتری بسوزانید.

یوگا

همانطور که قبلاً ذکر شد ، یوگا یک ابزار خوب برای گرم کردن بدن است. یوگا هم برای ذهن و هم برای بدن مفید است و در نهایت به شما در کار شما کمک می کند. چه یک جلسه کوتاه یوگا قبل از ورزش انجام دهید یا یک کلاس یوگا مانند تمرین خود انجام دهید ، بدن شما را برای رشد و تقویت آماده می کند. سعی کنید با یک دوست به کلاس یوگا بپیوندید یا چند فیلم در اینترنت تماشا کنید تا چند کار ساده را برای شروع ببینید.

با یک مربی یا عضو بدنسازی صحبت کنید

تماس با کسی که مدت طولانی کار کرده است به شما این فرصت را می دهد تا با مزایای گرمایش بیشتر آشنا شوید. سعی کنید به باشگاه بروید و یک فرد مورد اعتماد را پیدا کنید که بتواند در مورد انواع ورزش و گرما که به بدن شما کمک می کند توصیه کند. پیوستن به یک باشگاه ورزشی یا پیدا کردن یک شریک ورزشی به شما کمک می کند تا سبک خود را بیاموزید و شما را نسبت به روال تمرین خود پاسخگو نگه می دارد.

اگر بدنبال سالن بدنسازی برای تناسب اندام یا رسیدن به اهداف خود هستید ، از fitnessfor10.com دیدن کنید تا ببینید آیا سالن بدنسازی در منطقه شما وجود دارد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید