غذاهای کوچک در معده – غذاهای کوچک


دستگاه گوارش

دستگاه گوارش

امروزه چربی شکمی در بیشتر افراد شایع است چربی های دور شکم و باسن طبیعی است و هیچ آسیبی به بدن نمی رساند ، اما اگر بیش از حد مجاز باشد ، آسیب های زیادی به بدن وارد می کند و خطرناک است.

برخی از روغن ها زیر پوست هستند. برخی از روغن ها به عمق قلب نفوذ می کنند ، قلب ، ریه ها ، کبد و سایر اندام ها را احاطه کرده و در بین چربی های زیر پوست پنهان می شوند.

چربی احشایی باعث سفت شدن معده و متورم شدن معده می شود.

طرف همیشه شروع به چاق شدن و نفخ می کند و مشکلات ما را تکرار می کند. بنابراین ، ما باید علل چاقی را قبل از نیاز به شتاب معده بدون ورزش یا ورزش یا قرص های دارویی خطرناک بدانیم و از چاقی جلوگیری کنیم ، زیرا در هر صورت پیشگیری بهتر از درمان است.

مواد غذایی برای کاهش وزن

البته رژیم غذایی متعادل نباید شما را از هرگونه مواد مغذی مورد نیاز بدن محروم کند.

رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن و هضم غذا خوردن تمام مواد مغذی و جایگزینی آنها با غذاهای سالم و مصرف کم است.

در ادامه ، رژیم غذایی برای کاهش وزن را معرفی کرده و بر آن تمرکز می کنیم

انواع روغن ها

  • تری گلیسیریدهایی که در خون گردش می کنند.
  • چربی همانطور که از نامش پیداست زیر پوست است.
  • چربی احشایی ، چربی در ناحیه شکم و مضر است و این چربی ها در زیر ماهیچه های شکم رسوب می کنند.

علل چاقی

چاقی در ناحیه شکم دلایل زیادی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیگار کشیدن
  • دیر غذا خوردن
  • از غذاهای پرچرب استفاده کنید
  • کمبود ویتامین
  • مشکلات هورمونی
  • میان وعده های پرچرب بخورید
  • غذا خوردن بدون پروبیوتیک
  • فشار
  • خوردن نوشیدنی های گازدار
  • غذاهای زیادی وجود دارد
  • مواد مخدر در شبکه های اجتماعی
  • استرس بزرگ در زندگی

برای کاهش وزن چکار کنیم؟

بسیاری از افراد به چاقی اهمیتی نمی دهند و آن را خوب می دانند و به آنها می گویند من به خواسته هایم اهمیت می دهم و مردم برای من ارزش قائل نیستند ، اما این ایده اشتباه است زیرا چاقی خوب است زیرا به بدن آسیب نمی رساند ، در غیر این صورت هزینه دارد. پول زیادی

چربی های احشایی مضرتر از چربی های اشباع شده هستند و باید با دقت مورد توجه قرار گیرند زیرا رسوبات چربی احشایی در معده می توانند از طریق هورمون ها و مواد شیمیایی به هر اندامی منتقل شده و خطری جدی برای سلامتی ایجاد کنند.

ساده ترین راه برای کاهش وزن تغییر سبک زندگی است.

یک شیوه زندگی سالم ما را وادار به انجام و عدم انجام آن می کند که شامل رژیم غذایی مناسب ، ورزش و پیاده روی و پایبندی به قوانین قابل اجرا است.

جنسیت در کاهش بارداری نیز اهمیت دارد زیرا در مردان نسبت به زنان چربی احشایی در شکم و در آن وضعیت می گیرند.

برای کاهش وزن روی شکم ورزش کنید

انواع مختلفی از تمرینات شکمی وجود دارد که می توانید با انجام این تمرینات هر روز و رعایت رژیم غذایی که چربی شکم را می سوزاند ، انجام دهید.

بسیاری از تمرینات مانند شنا ، پیاده روی یا دویدن ، دوچرخه سواری یا کوهنوردی به سوزاندن چربی شکم کمک می کند.

اما امروزه ، به دلیل مشغله زیاد مردم زمان کمی برای ورزش دارند ، ما چند تمرین ورزشی ساده خانگی را برای کاهش وزن به شما آموزش می دهیم که می تواند در هر مکانی انجام شود و نیازی به تجهیزات زیادی ندارد.

رفت و آمد روزانه

اگر عادت به ورزش ندارید ، پیاده روی مکان مناسبی برای ارتباط با افراد است. هر روز 20 دقیقه پیاده روی کنید.

پیاده روی همچنین متابولیسم را بهبود می بخشد ، در این مدت به متابولیسم بهتری دست خواهید یافت.

کاهش وزن با تردمیل مانند راه رفتن است و کافی است روزی 20 تا 30 دقیقه روی تردمیل راه بروید.

یک مطالعه کوچک که در NCBI منتشر شد نشان داد زنان چاقی که سه روز در هفته حدود 60 دقیقه سفر می کردند ، بیش از 12 هفته چربی احشایی را از دست دادند.

سپس باید برنامه خود را برای دستیابی به نتایج مورد نظر خود در نظر بگیرید.

اگر می خواهید چربی خود را از دست بدهید ، باید تا حد امکان عضلات خود را کار کنید.

برای کاهش وزن چه بخوریم؟

غذاها و نوشیدنی های زیادی برای سوزاندن چربی شکم وجود دارد ، از جمله:

چای سبز

چای سبز برای کاهش وزن بسیار مفید است و برای ماهیچه های اسکلتی م andثر است و چربی سوزی رخ می دهد.

چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است.

آنتی اکسیدان موجود در چای سبز ماده ای به نام کاتچین است که با حذف سلول های چربی از معده ساده ترین راه برای از بین بردن چربی شکم را فراهم می کند.

صبحانه بخورید تا بدون ورزش وزن کم کنید

هرچه میزان مصرف منیزیم ، پتاسیم و کلسیم را افزایش دهید ، میزان مصرف شما کاهش می یابد. ما در حال حاضر با رژیمی روبرو هستیم که هر سه شیر را می خورد.

صبحانه خود را با شیر شروع کنید تا بدن شما در ابتدای روز مقدار کافی کلسیم دریافت کند. کلسیم کافی متابولیسم را برای سوزاندن کالری بیشتر و کاهش وزن تحریک می کند.

نوشیدن شیر در طول روز را فراموش نکنید و حتی اگر بتوانید میان وعده های خود را از چای به شیر تغییر دهید ، علاوه بر سلامتی ، کاهش وزن را نیز تجربه خواهید کرد.

اسهال و زنجبیل

زنجبیل یک گیاه گرم با ریشه است که برای کاهش اسهال استفاده می شود.

یکی از مشخصه های کاهش وزن صورتی رژیم غذایی است. زنجبیل محدودیت کالری دارد و می توان آن را با غذا یا نوشیدنی مصرف کرد.

زنجبیل متابولیسم را تنظیم می کند ، می توانید زنجبیل را با چای ، لیمو و عسل بنوشید تا علاوه بر نقش آنتی اکسیدانی ، متابولیسم را نیز افزایش دهد.زنجبیل همچنین نقش عمده ای در کاهش وزن دارد.

غذاهای شور را محدود کنید

نمک به حفظ آب در بدن کمک می کند و معده شما را متورم می کند ، بنابراین از نمک و غذاهای پر نمک در رژیم غذایی خود اجتناب کنید.

غذاهای تند بخورید

خوردن غذاهای تند متابولیسم را افزایش می دهد و باعث می شود چربی و کالری بیشتری بسوزانید و وزن کم کنید.

سولامبا

غذای اصلی غذایی است که در آن همیشه گرسنه نباشید. اگر در جایی که مدت طولانی گرسنه هستید غذا دارید ، بدن شما فکر می کند زمان گرسنگی فرا رسیده است بنابراین کالری را حفظ کرده و نمی سوزاند و باعث چاقی می شود.

سرکه سیب

سرکه سیب سطح قند خون را تنظیم می کند و با افزایش آنزیم های التهابی احساس گرسنگی و سیری را کاهش می دهد.

همیشه توصیه می شود روز خود را با سرکه سیب برای هضم در طول روز شروع کنید.

سرکه سیب یک محرک عالی صفراوی است و تعادل سطح pH را حفظ می کند ، که می تواند به شما در رسیدن به شکمی صاف کمک کند.

سرکه سیب به دلیل افزایش اشتها و سرکوب اشتها شناخته شده است. شما باید هر روز یک قاشق چای خوری سرکه سیب را با آب گرم با معده خالی بنوشید.

میوه

مطالعات نشان داده است افرادی که ویتامین C بیشتری مصرف می کنند 30 درصد بیشتر از سایرین چربی می سوزانند.

فلفل قرمز و کیوی از جمله میوه های غنی از آنتی اکسیدان ها مانند پنی سیلین (ترکیباتی هستند که تولید چربی را متوقف می کنند) هستند.

استرس خود را کاهش دهید

استرس ترشح هورمون ها در بدن را افزایش می دهد که با خوردن غذا تعادل بدن را مختل کرده و میل به غذاهای شیرین یا شور را افزایش می دهد.

نعناع

نعناع به هضم سریع غذا کمک می کند و از تجمع چربی جلوگیری می کند.

این به از بین بردن یبوست کمک می کند ، که باعث تجمع چربی معده به دلیل عدم تغذیه مناسب می شود.

گیاهانی مانند نعناع دارای سم زدایی قوی هستند و در کار کردن و از بین بردن چربی از معده بسیار مفید هستند.

گودوسر

خوردن بلغور جو دوسر برای صبحانه شما را تا ناهار قوی نگه می دارد و نمی خواهید غذاهای پرکالری بخورید. در نتیجه ، متابولیسم شما را تسریع کرده و سرعت شما را کاهش می دهد.

کنجد

کنجد دارای طبیعت گرم است و باعث سوزاندن چربی در معده و باعث کاهش وزن می شودبه

سیاه دانه ها

دانه های سیاه دارای خواص معده سوز و چربی اضافی و کاهش وزن هستند ، بنابراین نگران آن نباشید.

چوب عاقلانه

چوب جغد تأثیر مثبتی بر کاهش وزن دارد ، بنابراین به جای غذای مضر.

تاج

از زردچوبه برای بهبود سلامت و افزایش جذب و هضم چربی ها استفاده کنید.

بادام زمینی

بادام زمینی سرشار از فیبر و اسیدهای چرب امگا 3 است که کلسترول و کاهش وزن شما را کاهش می دهد.

باید بدانید که همه انواع غذاهای کاهش وزن نباید چربی روزانه ما را کاهش دهند زیرا بدن به چربی نیاز دارد.

بادام زمینی برای چربی خوب و مفید است و مصرف روزانه 28 گرم دانه مانند بادام یا پسته یا فندق و هر آجیل می تواند روند کاهش معده و لگن را بیشتر کند.

دارچین

دارچین دارای اثر گرم کننده است و در کاهش تب مفید است زیرا متابولیسم و ​​چربی سوزی را افزایش می دهد.

اب

همیشه برای کاهش وزن آب بنوشید زیرا آب باعث کاهش غذا و افزایش سرعت غذا و پاکسازی بدن می شود ، همیشه 8 لیوان آب در روز بنوشید و حتماً قبل از غذا آب سرد بنوشید تا بدن برای کالری بیشتر گرم شود تا گرم شود. مشکل

منابع آب آشامیدنی برای همه روشن است. آب کالری ندارد ، اما به شما احساس سیری می دهد. نوشیدن بیش از حد آب سرد نیز کالری می سوزاند. این امر به این دلیل است که آب یخ زده هنگام ورود به بدن باید با حرارت بدن گرم شود و به انرژی نیاز دارد. خوردن 2 لیتر آب سرد در روز می تواند تا 70 کالری بسوزاند.

علاوه بر این ، نوشیدن آب عملکرد کلیه را در کبد تحریک می کند ، بنابراین مواد زائد را از بدن خارج می کند. یکی از وظایف اصلی کبد تبدیل چربی بدن به انرژی است. اگر مصرف کبد برای دفع مواد زائد قطع شود ، کبد چربی بدن را برای انرژی سوزانده است.

انجام دهید

هل به دلیل داشتن خاصیت چربی سوزی باعث کاهش وزن و کاهش وزن می شود.

سوزاندن 3500 کالری

برای از دست دادن نیم پوند چربی بدن ، باید 3 500 کالری بسوزانید ، به این معنی که باید 500 کالری در هفته کاهش دهید.

کاهش محتوای معده

امروزه ما تبلیغات زیادی در مورد ابزارهای مختلف کاهش وزن و جراحی ها مشاهده می کنیم که به افراد قول می دهد بدون ورزش سریع وزن خود را کاهش دهند ، اما همیشه جواب نمی دهد.

شستشوی معده با دستگاه کوچک و ژل

قبل از هر چیز باید بگوییم که کاهش شکم و لگن بدون ورزش و رژیم غذایی مناسب امکان پذیر نیست و گاهی خطرناک است.

کاهش وزن شکمی با وسایلی مانند کاهش وزن یا سقط جنین با دستگاه های مخصوص متصل به شکم و سوزاندن آب و چربی بدن در دمای بالا تا حدی امکان پذیر است و شما نیاز به تغذیه و تحرک مناسب دارید.

لوسیون ها و ژل های پاک کننده نیز به همین ترتیب هستند.

دکتر

کاهش جراحی در افرادی که دارای اضافه وزن و چاقی هستند شایع تر است.

جراحی همیشه آخرین راه حل است و اگر برخی از گزینه ها جواب نداد ، به جراحی بروید.

این جراحی ممکن است سریع ترین راه برای کاهش وزن باشد ، اما عواقب و آسیب ها و خطرات را باید در نظر گرفت.

کاهش جراحی عمدتا معده را تحت تأثیر قرار می دهد و غذای کمتری وارد معده می شود و فرد وزن کم می کند.

برخی از جراحی ها چربی را مستقیماً از بدن خارج می کنند.

انواع جراحی های کاهنده

Roux-en-Y برای سقط جنین

شکم (تنظیم)

کاشت ریه

آستین شکم

دیدگاهتان را بنویسید