عادات سالم که زندگی من را تغییر می دهد


عادات سالم که زندگی من را تغییر داد

تنها چیزی که به من کمک می کند این است که به اهدافم نزدیک شوم حتی اگر خسته باشم یا احساس خوبی نداشته باشم. خیلی ساده است ، الان هم که درستش کردم. این عادت من است!

در حقیقت ، ایجاد یک روال سالم به آینده نگری و پشتکار زیادی نیاز دارد تا انتخابی مناسب برای بدن و ذهن شما باشد. و این باعث می شود که پایبندی به آن بسیار ساده تر باشد. مانند او ، ویژگی استاندارد کامل این است که به شما اجازه ورود به خلبان خودکار را می دهد. وقتی طبیعی است که در طول روز آب کافی بنوشید یا بلند شوید و زود در خانه خود را بکشید ، فرصت زیادی برای ادامه این کارها دارید که به شما در سالم ماندن کمک می کند.

بنابراین ، برنامه ریزی برنامه سالم شما بسیار آسان است. اما برنامه خود را به حدی برسانید که وجود دارد واقعا def def روتین نیاز به کار خاصی دارد. در اینجا چند نکته وجود دارد که من برای کمک به خودم در جهت رسیدن به سلامتی از آنها استفاده کردم – و امیدوارم این به شما کمک کند!

مطمئن باشید از آن لذت می برید

در اینجا آنچه معمولاً انجام می دهد را مشاهده می کنید. اگر از آن متنفر باشید ، احساس می کنید به آن علاقه دارید. و این بدان معناست که شما آن را نگه ندارید. حتی وقتی به نقطه ای می رسید که همه چیز عادی است ، اگر به نظر می رسد خرد کردن باشد ، در نهایت بخار شما تمام می شود.

دیگر سعی نکنید خودتان را مجبور به انجام کارهایی کنید که از آنها متنفرید فقط به این دلیل که سالم هستید! اگر از دویدن متنفر هستید ، این کار را نکنید. سایر تمرینات قلبی مانند ورزش ، یکی از فیلم های HIT من ، دوچرخه سواری یا شنا را امتحان کنید. مشابه خوردن نوشیدنی های ناسالم است. به LSF Plant Protein & Boosts اضافه کنید و منتظر نوشیدن پروتئین یا اسموتی یا هر چیز دیگری باشید.

در واقع ، تمام هدف یک برنامه سالم این است که بهترین زندگی خود را بسازید. و اگر نمی شنوید چه می کنید ، اشتباه است! یک قدم به عقب بردارید و روال خود را تنظیم کنید تا زمانی که از همه قطعات هیجان زده شوید.

با مراحل کودک شروع کنید

دختر ، تنظیم یک روال زمان می برد! شما نمی توانید این کار را سرعت بخشید. کم شروع می کنم

اگر سعی می کنید مقدار زیادی آب بنوشید ، کاری ساده انجام دهید مانند نگه داشتن یک بطری که می تواند با شما کار کند. اگر سعی می کنید بیشتر روزهای هفته کار کنید ، با Daily 10 در برنامه LSF ما شروع کنید. تمرین ده دقیقه ای راهی عالی برای تمرین منظم تمرین است! اگر سعی می کنید تمیز باشید ، هر روز صبح تخت خود را مرتب کنید. اگر سعی می کنید سالم باشید ، چیزی ساده به عنوان افزودن یکی از میان وعده های صبحگاهی جدید ، راهی عالی برای آسان کردن آن است.

داشتن اهداف بزرگ خوب است. اما شما باید آنها را در دسترس قرار دهید و این به معنای شکستن مراحل کودک است. به برنامه تناسب اندام سالم خود نگاه کنید و چند راه برای شروع کوچک انتخاب کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=G4HUrBEJL8o

دریافت پشتیبانی

وفاداری به برنامه ها ، حتی اگر آنها را دوست داشته باشید و آنها را به پای کودک بگذارید ، سخت است. به سختی می توانید غرق شوید و فراموش کنید که چرا در ابتدا این برنامه سالم را شروع کرده اید.

برای کمک به حفظ تمرکز و حفظ بازی A ، من دو نکته دارم: دوستان خود را درگیر کنید و تلفن خود را درگیر کنید.

اگر دوستان شما سعی در ایجاد یک سبک زندگی سالم دارند ، یک شریک پاسخگو باشید. اساساً ، یک یادداشت ورودی و چند بار دیگر در هفته تهیه کنید. اگر می دانید که اخیراً دوستی از شما در مورد عادات شما س askال می کند ، خیلی راحت می توانید مطمئن شوید که به آنها افتخار می کنید! و اگر هیچ یک از دوستان شما برای سلامتی کار نمی کنند ، روی جامعه LSF ما در Insta ضربه بزنید!

من همچنین توصیه می کنم که DEF برنامه های دیگری را روی تلفن شما نصب کند – مانند برنامه LSF – تا شما را در مورد کارهای روزمره خود (و به شما کمک کند) یادآوری کند. به این ترتیب ، هر بار که به تلفن خود نگاه می کنید ، یک یادآوری ساده دارید تا به کار #خوب خود ادامه دهید.

آنها را کمی برش دهید

اگر مصمم هستید که به عادات سالم پایبند باشید و هرگز آن را هدر ندهید ، دختر ، باید برای ریاست جمهوری کاندیدا شوید! بسیاری از ما روزهایی خواهیم داشت که می توانیم خود را وفق دهیم. به این معنا که است طبق معمول ، سپس استراحت کنید !!

ممکن است قبلاً عادت به غذا خوردن داشته باشید اما یک روز یکشنبه احساس خستگی زیادی می کنید و به نظر می رسد کار بزرگی است. اشکالی نداره! آن روز را مسلم فرض کنید و برنامه ریزی کنید که دوشنبه زمانی را برای تهیه غذای هفتگی خود اختصاص دهید.

یا شاید حق با شماست که هفته ای را سپری کنید که سلامتی خود را کنار گذاشته اید. اتفاق می افتد! خود را مورد ضرب و شتم قرار ندهید و از پیشرفت هایی که کرده اید دست نکشید. کمی برگشتن مهم نیست – به روال عادی خود بازگردید و به جلو ادامه دهید. آنقدر قوی خواهید بود که بر چالش های خود غلبه کنید!

با آن بمان

باز هم می گویم: وارد شدن به شیار با یک روال سالم زمان می برد! بهش پایبند باش عزیزم من می دانم که برخی از متخصصان می گویند 21 روز طول می کشد تا یک عادت ایجاد شود یا ترک شود ، اما من بیشتر از آن پیدا کردم. چند ماه به خودتان فرصت دهید تا وارد نوسانات همه چیز شوید.

یک روال سالم می تواند چنین تغییری در احساس شما و ظاهر شما ایجاد کند. بله ، کار می خواهد. اما ارزشش را دارد!



دیدگاهتان را بنویسید