طعم پاییزی و سبزیجات سبز خوب است


پاییز فرا رسیده و سبزترین سبزیجات هم همینطور!

یافتن محصولات محلی و منظم به این معنی است که ما سبزیجات را در آخرین سطح و طعم آنها خریداری می کنیم. سبزیجات سبز و برگ های سبز به عنوان فصل های سرد رشد هستند. به چارت ، اسفناج و کلم پیچ سوئیسی فکر کنید. این سبزیجات قوی ترین امکانات بهداشتی در جهان هستند. مکمل های ویتامین از سیستم ایمنی بدن شما محافظت می کند ، به جذب آهن کمک می کند و به متابولیسم پروتئین کمک می کند. سبزیجات حاوی منیزیم ، پتاسیم ، آهن و فیبر هستند. خوردن مقدار زیادی پتاسیم می تواند به کنترل فشار خون شما کمک کند.

سبزیجات برگ دار سرشار از مواد مغذی هستند ، از لوتئین و زآگزانتین گرفته تا ساپونین ها و فلاونوئیدها. این مواد به عنوان آنتی اکسیدان در بدن عمل می کنند. آنها بدن را برای یافتن رادیکال های آزاد جستجو می کنند که ذرات نامطلوبی هستند که توسط متابولیسم طبیعی تولید می شوند و می توانند به سلول های سالم و بی ضرر آسیب برسانند.

مانند کل سبزیجات غیر نشاسته ای ، سبزیجات برگ دار که کالری و کربوهیدرات کمی دارند ، کلم پیچ برای 33 فنجان حاوی 33 کالری و 6 گرم کربوهیدرات است در حالی که 133 درصد ویتامین A و 134 درصد ویتامین C روزانه را تامین می کند. چای سوئیس فقط 35 کالری و 7 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد.

بیشتر سبزیجات را می توان جوشانده ، دودی ، برشته یا برشته کرد. کلم پیچ به روستایی ها و خورشت ها طعم روستایی و دلچسبی می بخشد. اعضای خانواده کاسنی مانند فرنی یا فرسی را می توان به سالاد اضافه کرد. اما مراقب باشید ، سبزیجات کاسنی همیشه تلخ هستند ، بنابراین شما به یک فویل شیرین یا خوش طعم مانند پیاز یا هویج به طور جداگانه نیاز دارید.

هنگامی که امسال سیب و کدو تنبل خود را ذخیره می کنید ، حتماً سبزیجات برگ دار موجود در منطقه خود را بررسی کنید و هر هفته در فروش بمانید و از محدوده سلامت طبیعی خود فراتر بروید.

و اگر سبزیجات برگ دار فنجان چای شما نیستند ، کلم بروکلی ، کلم بروکلی ، گل کلم ، جوانه بروکسل سبزیجات سالم و خوشمزه ای هستند که می توانند نیمی از بشقاب شما را پر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید