شهرهای انرژی سالم شهر


قلب و EKG با منشاء نارنجی

ماه فوریه ماه قلب آمریکا است و هیچ زمان بهتری برای قدردانی از مزایای یک قلب سالم و یک قلب قوی وجود ندارد! بیماریهای قلبی مهمترین علت مرگ و میر در ایالات متحده است که از هر چهار مرگ یک نفر را شامل می شود1به تناسب اندام قلبی عروقی همچنین نقش مهمی در کاهش مرگ و میر نه تنها بیماری های قلبی ، بلکه همچنین خطر بیماری های قلبی ، فشار خون بالا ، دیابت و سکته مغزی دارد.2به

وقتی به این فکر می کنم که قلبم چقدر قوی است ، شباهت های شگفت انگیزی با تجربه اخیرم در تکمیل بسیاری از پروژه های بهبود خانه پیدا کرده ام. فقط در چند ماه ، خانه من به آبگرمکن جدید ، سیستم AC و تعمیر اساسی اساسی نیاز دارد. اگرچه این برنامه ها اغلب وقتی خوب کار می کنند نادیده گرفته می شوند ، اما برای زندگی روزمره و کیفیت زندگی من مهم هستند. تمرکز من می تواند بر لذت کار و بازی در دیوارهای یک خانه راحت ، منعطف و کاربردی باشد.

تناسب قلب و عروق و توانایی عروق برای رساندن اکسیژن به سراسر بدن به عضلات فعال. ما نمی توانیم آن را ببینیم و ، به عنوان یک آبگرمکن یا سیستم AC ، ممکن است آن را بدیهی تلقی کنیم ، اما بر نحوه کار و بازی ما تأثیر می گذارد. ممکن است برای بهبود یا حفظ سیستم قلبی عروقی تلاش شود ، اما ارزشش را دارد! اگر قلب ما به درستی کار کند و قوی باشد ، سلامت و کیفیت زندگی ما در خطر است. به طور روزانه ، تناسب اندام قلبی عروقی می تواند بهره وری و تمرکز ما را بر کار افزایش دهد و به ما انرژی بیشتری برای بازی تیکی با نوه هایمان بدهد یا ما را مجبور به پیاده روی بیش از نیم مایل برای رسیدن به میدان شهر کند.

10 برتر:٪ یا ساکنان از دستورالعمل های فعالیت هوازی 2020 پیروی می کنندبهترین راه برای بهبود و حفظ سلامتی ، ورزش است که ضربان قلب شما را تا حد متوسط ​​افزایش می دهد. تنها 50 درصد از بزرگسالان آمریکایی ادعا می کنند که دوزهای توصیه شده را به مدت 150 دقیقه در هفته رعایت می کنند. مدیسون ، WI با 65٪ شاخص تناسب اندام آمریکا بزرگترین شهر است و در Laredo ، TX پایین ترین شهر است با تنها 34٪ گزارش سطح فعالیت توصیه شده توسط مردم. از این اینفوگرافیک قابل حمل برای یادگیری نحوه نظارت بر تمرین خود استفاده کنید.

گزینه نهایی این است که با هر فرد به صورت فیزیکی کار کنید. با این حال ، منابع و سیاست های زیست محیطی به این سطوح از بدن انسان و در نهایت سلامت جسمانی کمک می کند یا مانع آن می شود. دسترسی به مراکز تفریحی و پارک ها را فراهم کنید همه چيز ساکنان فرصت های بیشتری را برای فعالیت بدنی فراهم می کنند. بر اساس داده های جمع آوری شده از شاخص تناسب اندام ، 100 درصد از ساکنان بوستون ، MA و سان فرانسیسکو ، CA در فاصله 10 دقیقه از پیاده روی در پارک هستند. شاخص تناسب اندام همچنین برخی از اوقات فراغت را از زمین بازی پارک (مدیسون 6.9 در هر 10000 نفر) به استخرهای عمومی شنا (با رهبری کلیولند ، ایالت با 11 نفر از 100000 نفر ساکن) ارائه می دهد. در مقیاس بزرگ تکمیل سیاست های خیابانی که شیوه های ایمن تر و م ofثرتری برای کار و دوچرخه سواری ارائه می دهد ، می تواند راههای مهمی برای افزایش فعالیت هوازی و بهبود سلامت باشد. شهرهای سراسر کشور شروع به اتخاذ و اجرای سیاست های خیابان قوی ، مانند نیواورلئان ، LA ، سیاتل ، WA ، سن پترزبورگ کرده اند. لوئیس ، MO و بوفالو ، نیویورک.

من سرانجام تصمیم گرفتم که برخی از پیشرفت های خانه را انجام دهم ، با این حال ، من از امکانات دولتی و دولتی و برنامه های تشویقی در طول مسیر که تصمیم من را آسان تر کرد ، حمایت کردم. ارتقاء سلامت قلب برای هر یک از اعضای جامعه باید به عنوان یک فرد و اولویت جامعه در نظر گرفته شود زیرا ما خانه های خود را ثابت نگه می داریم. در پای یک شهر مناسب ، قلب همه ساکنان محله را قرار دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فعالیت قلب و فعالیت بدنی ، به تجهیزات سلامت قلب ACSM مراجعه کنید.

نویسنده: آماندا بلوچ ، دکتری ، دانشگاه ماساچوست آمهرست

نقل قول

  1. Virani SS ، Alonso A ، Benjamin EJ ، Bittencourt MS ، Callaway CW ، Carson AP ، و همکاران. آمار بیماری های قلبی و سکته مغزی -2020: گزارش از نماد خارجی انجمن قلب آمریکا. چرخش 2020 ؛ 141 (9): e139 – e596.

2. Ozemek C ، Laddu DR ، Lavie CJ ، Claeys H ، Chemsky LA ، Ross R ، Wisloff U ، Arena R ، Blair SN. به روز رسانی در مورد نقش آمادگی قلبی عروقی ، آموزش راهبردی و آمادگی جسمانی برای پیشگیری از بیماری های قلبی و خطرات سلامتی. Prog Cardiovasc Dis. 2018 نوامبر-دسامبر ؛ 61 (5-6): 484-490. پیوند: 10.1016 / j.pcad.2018.11.005. Epub 2018 13 نوامبر. PMID: 30445160.

دیدگاهتان را بنویسید