سوالات برتر برای پاسخ ها پاسخ داده شده است


شروع یک برنامه ورزشی سرگرم کننده است زیرا انتظار می رود بدن ، ذهن و زندگی را تغییر دهد. با پایبندی به اهداف ورزشی خود ، می دانید که احساس بهتری خواهید داشت و اعتماد به نفس خواهید داشت. اما تلاش برای پیمایش شیوه کار مبتدی می تواند دشوار باشد. ممکن است یک ثانیه حدس بزنید و از خود بپرسید: “آیا این واقعا کار می کند؟”

بله ، با کمک ما ، مطمئناً چنین است! با کمی راهنمایی ، می توانید یک برنامه تمرینی مبتدی ایجاد کنید که نتایج را ارائه دهد. خبر خوب – ما اینجا هستیم تا به اولین س startالات اولیه شما پاسخ دهیم. وقتی فرآیند خود را شروع می کنید ، مطمئن باشید که می دانید تمام زحمات شما نتیجه خواهد داد.

چه چیزی باعث شروع اولین کار می شود؟

چه از نو شروع کنید و چه به مسائل دیگر بازگردید ، کمی بیشتر از این است. ورزش خوب برای مبتدیان نیازی نیست که یک کار خوب یا ساعت های طولانی باشد.

آموزش مقاومت

وقتی نوبت به تمرینات مقاومتی می رسد ، روی تمرینات ساده و اساسی تمرکز کنید که تمام گروه های عضلانی شما را هدف قرار می دهد. با انجام یک یا دو تمرین روی هر قسمت بدن (یعنی ریه ها و اسکوات های پایین بدن ، فشردن قفسه سینه ، ماهیچه های دمبل کمر و توپ سوئیسی که بالای پایه شما نشسته است) شروع کنید.

آموزش قلب و عروق

م effectiveثرترین مبتدیان برای تمرینات قلبی کسانی هستند که از انجام آنها واقعا لذت می برید. تلاش برای مجبور کردن به ورزشکار شدن و ترس از هر مسابقه ای شما را برای موفقیت آماده نمی کند. اگر کاردیو برای شما مناسب نیست ، تمرینات HIIT را برای مبتدیان امتحان کنید. HIIT نصف مقدار زمان را برای نتایج مشابه حالت stateio می گیرد. و اگر واقعاً می خواهید زمان تمرین خود را کاهش دهید ، تمرین HIIT شامل ورزش می تواند روی جلسات کاردیو و تمرینات قدرتی حساب شود!

عکس آن نیز صادق است. عرق کردن ، ورزش شدید کار شما نیست؟ پادکست را بارگذاری کنید و بروید! پیاده روی یک فعالیت قلبی بزرگ است که می تواند بسیار مثر باشد. هوای بد یا فقط موقت؟ تناسب اندام FitOn را امتحان کنید کلاسی که در آن می توانید از آسایش خانه خود تا آنجا راه بروید!

گزینه های کار در خانه

جایی برای ورزش ندارید؟ مشکلی نیست. حتی اگر از کار در مکان های عمومی می ترسید یا نمی توانید به ورزشگاه برسید ، این خبر خوب شماست. با FitOn ، تعداد زیادی وجود دارد تکلیف خانه برای مبتدیان این به شما کمک می کند تا عضله بسازید ، تن تان را تقویت کنید ، احساس قوی تری داشته باشید ، سلامت خود را بهبود ببخشید و به طور کلی به شما احساس یک ستاره راک را بدهد.

شما می توانید از وزن بدن خود استفاده کنید ، اما اگر می خواهید یک بریدگی بگیرید ، می توانید در دستگاه های سازگار سرمایه گذاری کنید که به مدت طولانی طول نمی کشد:

زنگ هایک قطعه تجهیزات ورزشی که اکثر مردم با تمرینات قدرتی مرتبط می دانند. برای شروع عملیات دمبل ، بهتر است روی یک جفت سبک و برای شروع دو سخت سرمایه گذاری کنید. از دمبل می توان برای تمرینات قدرتی اولیه مانند فشرده سازی قفسه سینه ، ستون فقرات تک بازو ، اسکوات ، لانگ و روسی استفاده کرد.

ضربهکتل بل از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که وزن آن بین 5 تا 100 پوند است. ممکن است افرادی را دیده باشید که در حال فیلمبرداری یا در باشگاه بدنسازی هستند. این ابزارهای کوچک اما قدرتمند می توانند کالری بیشتری نسبت به سایر وسایل تمرین قدرتی بسوزانند زیرا ورزش از انرژی ، قرار گرفتن در معرض و تثبیت برای ایجاد استقامت و قدرت در حین تمرین کل بدن شما استفاده می کند.

مقاومت در برابر گروه هاگروه مقاومت برای مبتدیان یکی از تمرینات مورد علاقه ما برای پیاده روی (و در هر کجا ، واقعاً) است. آنها می توانند روشهای مختلفی را برای مقاومت در برابر تقریباً هرگونه تمرین ارائه دهند و همچنین به راحتی ترکیب شوند و در کیف شما جا شوند. کمربندهای بلند با دسته در دو طرف برای ردیف ، پرس قفسه سینه ، پرس اسکوات و پرواز ایده آل است. نوارهای حلقه ای بسیار بزرگ هستند – در اطراف پاها ، ساق پا یا ران ها برای قدرت بیشتر در اندام تحتانی.

شروع آموزش مبتدی چقدر طول می کشد؟

آموزش مبتدیان نباید ساعت ها از وقت شما را بگیرد تا به نتایج مورد علاقه خود برسید. به هر حال ، ورزش بیش از حد طولانی می تواند شما را برای نشان دادن تمرین بعدی خود مضطرب کند. وقتی ورزش می کنید ثبات اهمیت دارد ، بنابراین مهم این است که احساس کنید تمام تلاش خود را می کنید تا در روال عادی قرار بگیرید.

یک قانون کلی خوب که باید در نظر بگیرید: برای ورزش در مقیاس بزرگ ، باید کوتاه باشد.

اگر شروع کنید با عملکرد HIIT برای مبتدیان ، آنها را کمتر از 30 دقیقه نگه دارید. شگفت زده خواهید شد که در 15 دقیقه ورزش شدید از کجا می توانید خارج شوید.

گرم شدن و سرد شدن

همه کارها باید با یک نور گرم یا مقاوم در برابر نور گرم یا کاردیو شروع شود تا خون شما حرکت کرده و بدن شما آماده ورزش شود. این یک مرحله مهم در فرایند یادگیری شما است که احتمال آسیب را کاهش می دهد. به همین ترتیب ، از عجله در مواد جلوگیری کنید. پس از اتمام تمرینات ، چند دقیقه وقت بگذارید تا با تمرینات هوازی ساده که ضربان قلب و تمرینات انعطاف پذیری شما را بازیابی می کند ، سرد شوید.

جستجو کنید نوع کشش FitOn برای کلاسهای گرمایش و سرمایش استفاده می شود تا از تمرین روزمره شما پشتیبانی کند.

روزهای استراحت

استراحت مناسب بخش مهمی از اجازه دادن به بدن برای بازگرداندن زمان ، عضله سازی و سوزاندن چربی است. بله ، در زمان استراحت چربی می سوزاند و عضله می سازد! به همین دلیل است به خواب رفتن همچنین بخش مهمی از روال اولین شغل شما است.

برنامه ریزی کنید که حداقل دو یا دو روز در هفته ، یا حتی بیشتر اگر بدن شما به شما می گوید استراحت کنید! این روزها می توانید وقفه های فعال اضافه کنید. این می تواند مانند یک پیاده روی رایگان یا صعود به کوه به نظر برسد ، این آسان است کلاس یوگانورد فوم ، و / یا کشش.

مربوط: آموزش سفر چیست و چرا مهم است

شروع روش ها: رایج ترین اشتباهات

شماره 1 جلوگیری از آموزش انرژی آنها از بزرگ شدن می ترسند

اگر شما یک جوان مناسب هستید که فکر می کنید کاردیو سریع ترین راه برای از بین بردن چربی است ، این پیام برای شما است!

قدرت آموزش فقط در مورد ساختن نیست و به شما چنین بدنی نمی دهد (اگر به همین سادگی بود!). این دونده ها زندگی خود را وقف شکل دادن به بدن خود می کنند ، نگران نباشید ، ماهیچه های بزرگ و جذاب به طور تصادفی اتفاق نمی افتند.

به جای ایجاد حجم زیاد ، دو تا سه روز تمرینات قدرتی به شما کمک می کند تا عضلات بدون چربی بسازید و ظاهری محکم به شما می دهد. و به توزیع مجدد شکل بدن کمک می کند ، به این معنی که با چرخش باسن شما دور کمر شما کوچک می شود. و باعث تسکین متابولیسم می شود! بله درست شنیدید بدن شما برای حفظ عضله بیشتر از چربی به انرژی نیاز دارد ، بنابراین در نهایت کالری بیشتری می سوزانید و هیچ کاری را انجام نمی دهید (به لطف تمرینات قدرتی!) آیا اکنون مطمئن هستید؟

مربوط: نه ، تمرینات قدرتی شما را حجیم نمی کند

شماره 2 صرف ساعت برای ماشین کاردیو برای کاهش وزن

اگر می خواهید چند کیلو وزن کم کنید ، ممکن است ساعت ها از بیضوی یا تردمیل بالا بروید وسوسه انگیز به نظر برسد. اما ، جدا از آنچه شنیده اید ، هیچ راه حلی سریع برای آماده شدن وجود ندارد. و اگر چنین بود ، مطمئناً چنین نمی شد.

کاردیو مهم است ، اما پایان همه چیز نیست. جلسات قلبی طولانی مدت و پایدار همچنین باعث سم زدایی از ماهیچه های موردنظر شما ، چربی سوزی مناسب و ثبات نمی شود. ممکن است در ابتدا وزن خود را کاهش دهید ، اما بدن شما به سرعت با این نوع ورزش سازگار می شود و باعث ایجاد دشتی مزاحم می شود. بسیاری از مردم فکر می کنند بهترین راه برای مقابله با این وضعیت ، کار کردن در آن است. نکته بعدی که می دانید این است که شما 90 دقیقه تمرینات قلبی در روز انجام می دهید ، احساس می کنید کاملا سوزانده شده اید و آماده ترک سیگار هستید. در تمام مدت ، من نتوانستم نتیجه ای را ببینم. بیا اینطور نباشیم ، باشه؟

مربوط: سندرم تمرین بیش از حد چیست + چرا نتیجه نمی دهد

شماره 3 مراقبت نکردن از ماهیچه های بد

عضلات دردناک نشانه کمبود ورزش نیستند. به هر حال ، استرس بعد از ورزش فقط علامتی از روند بهبودی است و روش بدن شما برای سازگاری با شغل جدید است. بهترین راه برای بازسازی سریع ماهیچه ها دریافت مواد مغذی و پروتئین کافی از رژیم غذایی ، خوابیدن ، نوشیدن آب زیاد و پیاده روی بیشتر. آیا تو ترسیدی؟

هنگامی که ماهیچه های شما درد می کنند ، آنها به جریان خون بیشتری نیاز دارند که توسط شریان تولید می شود. تفاوت زیادی بین احساس اضطراب در مورد یک برنامه ورزشی جدید و اضطراب مزمن که هفته ها طول می کشد وجود دارد.

با این اوصاف ، اگر متوجه شدید که در چند هفته گذشته احساس درد می کنید ، و همراه با خستگی و عصبانیت ، ممکن است بخواهید کار خود را زیر یک درجه انجام دهید و به پزشک خود مراجعه کنید. این می تواند نشانه اغراق باشد.

مربوط: بهترین غذا رژیم غذایی برای تغذیه ماهیچه ها بعد از تمرینات قدرتی است

شماره 4 فکر می کنید مناسب است که ابتدا به سادگی کلیک کنید

تغییرات زمان می برد. زمان می برد تا بدن ، سلامتی و ذهن شما تغییر کند – این شامل شروع یک عادت جدید است. اگر برای داشتن انگیزه سخت هستید ، به یاد داشته باشید: همه اینها بخشی از این روند است. سرانجام ، روال جدید شما به یک عادت تبدیل می شود و ورزش نکردن باعث می شود احساس راحتی کمتری نسبت به تمرین داشته باشید. با آن بمان. آسان است!

اجرای برای مبتدیان

اگر آن را دارید با استفاده از برنامه FitOn ، ممکن است این سوال برای شما پیش آید که کدام یک از این صدها ویدیوی شخصی برای شما مناسب تر است. اکثر کارهای FitOn را می توان در هر سطحی تنظیم کرد (مربیان ما در نشان دادن تنظیمات خوب هستند) ، و شما همیشه می توانید مکث کرده و در صورت نیاز به استراحت بپردازید. به حمایت بیشتری نیاز دارید؟ ما همه آن را داریم بخش تمرینات مبتدی را انتخاب کنید.

این که آیا می خواهید مربی متخصص شما را به دمای مناسب هدایت کند یا با اولین جمله قتل شما را تحت فشار قرار دهد ، آن را خواهید یافت درست همین جابه این تمرین بر تمرینات ساده و م toثر تمرکز دارد تا به شما در کاهش وزن هنگام رفتن به تمرینات لگد زدن کمک کند. طیف گسترده ای از گزینه ها برای انتخاب وجود دارد – یوگا ، تمرینات قدرتی ، فونداسیون ، حرکات کششی ، پیلاتس – و مربیان متخصص ما در اینجا هستند تا شما را در هر تمرین راهنمایی کنند ، زیرا شما احساس راحتی بیشتری در راه رفتن دارید.

در اینجا برخی از موارد مورد علاقه ما در مورد مبتدیان در FitOn آمده است:

سطح صفر

ویدئوی 17 دقیقه ای یوگا که به شما کمک می کند تا انعطاف پذیری ، تعادل و قدرت خود را به دست آورید اگر در ژانر خود تازه کار هستید. شما اصول اولیه ای را می شناسید که قفل اندام شما را باز می کند ، استرس را از بین می برد و شروع به تقویت ماهیچه های مورد نیاز در فرایندهای اصلی می کند.

مبتدی HIIT

اصول اولیه یکی از موثرترین راه ها را بیاموزید. این زمان تمرین 11 دقیقه ای HIIT با خیال راحت این نوع تمرین HIIT را کاهش می دهد. شما بدون سرعت زیاد شروع به سوزاندن کالری و تن های بزرگ می کنید و ممکن است آسیب ببینید.

کشیده و احساس خوبی داشته باشید

حرکات کششی بخش مهمی از برنامه کاری اولیه شما است. این برنامه 21 دقیقه ای جالبترین راه برای خنک شدن بعد از کار است تا به کاهش استرس ، حفظ آرامش ماهیچه ها و مفاصل ، جلوگیری از آسیب دیدگی و احساس آمادگی برای جلسه بعدی ورزشی شما کمک کند!

صبور باشید و بدانید نتایج در راه است!

بسیاری از افراد شروع به ورزش می کنند و آن را متوقف می کنند زیرا نتایج را به همان سرعتی که می خواهند نمی بینند. آنچه بسیاری از آنها درک نمی کنند این است که صبر کلید است! پس از همه ، این می تواند به شما در رسیدن به بدن ، سلامت و نتایج مورد نظر شما کمک کند! نتایج همیشه بلافاصله بعد از اینکه می خواهید ترک کنید شروع می شود. پس موافقت نکنید. خیلی نزدیکی! بدانید که این دستورالعمل ها را دنبال می کنید ، ثابت قدم هستید ، به اندازه کافی خواب و آب می خورید و تغذیه خود را زیر نظر دارید ، این کار می کند – فقط یک زمان است که همه آنها کلیک کنند!

دیدگاهتان را بنویسید