سلامتی سال نو.


سال نو همیشه یک راه حل جدید و تمایل به بهبود را به ارمغان می آورد. چه شما دست خود را تکان دادید یا کمی تلو تلو خوردید ، ما می خواستیم به شما بگوییم که ما به شما اعتقاد داریم. همیشه رفتن به یک رژیم معمولی یا رژیم غذایی آسان نیست ، اما شما این رژیم را دارید. فقط چند عادت برای شروع بهبود لازم است و شما امسال این مراحل را انجام داده اید. برای اولین ماه سال 2021 که پایین می آید ، می خواهیم بگوییم “چگونه برویم!” شما سال جدید را درست شروع می کنید.

برچسب گلوتن! بیایید گندم صحبت کنیم.

روز ملی گلوتن 15 ژانویه بودهفتم و همانطور که در سال های اخیر فرهنگ و غذای ما را تحت کنترل خود درآورده است ، گلوتن همیشه وجود داشته است. آنچه اخیراً ظاهر شده است تأثیرات آن بر روی افراد ، به ویژه افرادی که آلرژی دارند ، است. ما می خواهیم این ماه یک عدم تحمل گلوتن عمیق ایجاد کنیم تا به شما کمک کنیم بدانید این چیست و چگونه با آن مقابله کنید.

گلوتن چیست؟

گلوتن یک نام رایج برای پروتئین های موجود در گندم (گندم ، دوروم ، امر ، سمینار ، املا ، فارینا ، فرارو ، گراهام ، گندم KAMUT® khorasan و einkorn) ، چاودار ، جو و تریتیکال – تلاقی بین گندم و چاودار است. ”* اساساً گلوتن به غذا کمک می کند تا شکل خود را حفظ کند. این مانند چسب کار می کند (دریافت کنید؟ چسب / گلوتن؟) برای نگه داشتن همه چیز در کنار هم. این خبر خوبی برای نان است ، اما همیشه برای بدن شما خوب نیست.

* https: //celiac.org/gluten-free-living/what-is-gluten/

گلوتن را از کجا می توان پیدا کرد؟

این بخشی از سرگرمی است. اگرچه گلوتن عمدتا در گندم و سایر محصولات موجود در بالا یافت می شود ، اما می توان از آن برای ترکیب سایر غذاها با موارد زیر استفاده کرد:

  • سوپ ها
  • ماکارونی
  • غلات
  • سس ها
  • آبجو
  • حتی یک سالاد سس!

گاهی اوقات حتی سالم ترین غذا – جو دوسر – می تواند گلوتن آلوده را کاهش دهد که می تواند برای کسانی که این کار را نمی کنند مفید باشد.

چه کسی برای گلوتن مهمتر است؟

افراد مبتلا به بیماری سلیاک به گلوتن واکنش منفی نشان می دهند. بیماری سلیاک یک واکنش ایمنی است که می تواند به روده کوچک آسیب برساند. مانند بسیاری از بیماری ها ، همه افراد مبتلا به سلیاک به گلوتن واکنش متفاوتی نشان می دهند. با این حال ، شایع ترین علائم عبارتند از:

  • اسهال
  • خستگی.
  • انفجار و گاز.
  • درد شکم.
  • تهوع و استفراغ.
  • یبوست.

کسانی هستند که ممکن است برخی از علائم فوق را تجربه کنند اما به بیماری سلیاک مبتلا نیستند. ممکن است عدم ایمنی گندم ، جو و غیره در صورت مشکوک بودن به حساسیت ، پزشک خود را با خبر کنید.

https://medlineplus.gov/celiacdisease.html#:~:text=Celiac٪20disease٪20is٪20an٪20immune،wheat٪2C٪20rye٪2C٪20and٪20barley.

آیا باید به طور کامل از گلوتن خودداری کنم؟

با توجه به انتشارات بهداشتی هاروارد ، اگر شما مبتلا به بیماری سلیاک یا جوانه گندم نیستید ، شواهد کافی وجود ندارد که نشان دهد جلوگیری از گلوتن بر سلامت شما تأثیر می گذارد.

اما شما هاروارد نیستید. هر کس متفاوت است و در حالی که ما نمی توانیم نحوه خوردن را به شما بگوییم ، بهتر است خودتان بفهمید چه چیزی برای شما و بدن شما مفید است. اگر سلیاک و آلرژی رایگان است اما متوجه شدید که غذاهای فاقد گلوتن به شما احساس راحتی بیشتری می دهند ، این کار را انجام دهید!

https://www.health.harvard.edu/staying-healthy/ditch-the-gluten-improve-your-health

مدار ماه

از آنجا که سال نو است ، ما می خواستیم همه بیرون برویم و در مورد روش های مختلف ورزش توصیه کنیم. در این ماه تمرکز ما بر روی چند عادت سالم است که می توانید برای شروع قوی تر و حفظ خوب در طول سال انجام دهید.

عادت سالم 1: کاردیو

آیا تا به حال سعی کرده اید بعد از بالا رفتن از پله ها یا بعد از قدم زدن سریع در صندوق پستی و برگشت ، شعله های آتش خود را پنهان کنید؟ این ممکن است به دلیل ظرفیت هوازی پایین در بدن شما باشد. فعالیت های قلبی عروقی (کاردیو) به افزایش انرژی کمک می کند زیرا اکسیژن بیشتری به بدن شما منتقل می شود. این به شما کمک می کند تا پله ها ، تپه ها و هر هدف دیگر تناسب اندام را تسخیر کنید.

فقط 30 دقیقه پیاده روی ، شنا ، دوچرخه سواری یا هر کاردیوی دیگر می تواند به شما کمک کند:

  • قلب و ماهیچه ها را تقویت می کند
  • بالا بردن وضعیت خود (آیا تا به حال نام دونده برتر را شنیده اید؟)
  • لطفا کمکم کنید بخوابم
  • و بیشتر!

عادت سالم 2: تمرین با وزنه

برای بهره مندی از مزایای شگفت انگیز رهایی خود ، نیازی نیست که در هر Strongman® آموزش ببینید. علاوه بر این ، هنگام کمبود وزن (عضله را ببینید) نسبت به تمرینات قلبی ، کالری بیشتری می سوزانید. اگر به دنبال کاهش وزن یا تن هستید ، تمرین با وزنه یک برنامه عالی برای تناسب اندام شما است. و تیم ما به حفظ وزن خود اختصاص داده است ما پاک هستیم، می توانید بیشتر روی عملکرد خود تمرکز کنید.

شما می توانید کار کوچکی را شروع کرده و پیشرفت کنید ، اما تمرین با وزنه می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • خیلی زیاد!

عادت سالم 3: کلاس ها

کلاسهای ورزشی خوب هستند زیرا سلیقه هر فرد را برآورده می کنند. مهم نیست که در باشگاه چه اتفاقی می افتد ، یک کلاس گروهی پیدا خواهید کرد که می توانید از آن لذت ببرید. اگر کاری را که هنگام کار انجام می دهید دوست دارید ، احتمال انجام آن بیشتر است! و چون ما از قوانین سختگیرانه ای برای حفظ آن پیروی می کنیم بی خطر، می توانید با آرامش خاطر در کلاس ها شرکت کنید.

ما تنها گروهی نیستیم که می توانند به بهبود سلامت شما کمک کنند ، آنها می توانند به شما کمک کنند:

  • وزن کم کنید
  • به پاسخگویی ادامه دهید
  • دوست شدن
  • کیلومترهای بیشتری بروید – یا پاسخ دهید

از برنامه FC استفاده کنید یا به صورت آنلاین از fitnessconnection.com/class/ دیدن کنید تا مجموعه ای از کلاسهایی را که می توانید در باشگاه بدنسازی یا خانه انجام دهید پیدا کنید.

عادت سالم 4: ماشین های ورزشی

ما می دانیم که ماشین های بدنسازی چقدر ترسناک هستند. اگر نمی توانید زمین مناسب را بدست آورید ، نمی خواهید ناامید شوید ، بنابراین روی یک فرد خوب سرمایه گذاری کنید. همه ما از جایی که شما هستید شروع کردیم ، بنابراین در مورد درخواست از یکی از اعضای تیم تماس برای کمک به شما خجالت نکشید. به هر حال ماشین ها دوستان شما هستند. چون داریم خیلی زیاد در مکانی برای قرار دادن فاصله اجتماعی بین ماشین ها ، می توانید ورزش کنید و سالم بمانید.

علاوه بر هدف قرار دادن ماهیچه های خاص ، دستگاه های ورزشی ما می توانند به موارد زیر کمک کنند:

  • زمان ورزش خود را محدود کنید
  • مواظبش باش
  • کاهش استرس اعضاء
  • از وزن زیادی بدون آسیب دیدن استفاده کنید

عضو ویژه

ما هر ماه دوست داریم بر سر یک عضو فریاد بزنیم که شیوه زندگی یک لینک آموزشی را نشان می دهد و ما را تشویق می کند تا قوی بمانیم. اگر برای اولین بار است که به باشگاه می روید ، برای مشاهده نمونه های بیشتر دینامیت در مورد کارهایی که می توانید برای عضله سازی و استفاده از ماشین های ما انجام دهید ، بهredcon_bryceb Bryce مراجعه کنید.

کپی FC JAN redcon bryceb

این ژیمناست قوی یک معشوق است که همیشه درخشان ترین ظاهر خود را دارد و هرگز یک روز تعطیل را کنار نمی گذارد. او از راهنمایی های معاملاتی و لبخندهای مشترک – و احساسش در باشگاه لذت می برد.

برای نکات دستگاه Bryce را در اینستاگرام (redcon_bryceb) دنبال کنید و توصیه های خود را نیز به اشتراک بگذارید.

ما یک برنامه برای آن داریم!

ورزش تناسب اندام یک راه عالی برای نزدیک ماندن در سفر تناسب اندام است.

از آنجا که شما دوست خود را به باشگاه می آورید ، برنامه ما دارای ویژگی های فوق العاده ای برای مهمانان است:

  • از یک مجوز رایگان 5 روزه استفاده کنید
  • برنامه کلاسها را مشاهده کنید
  • دسترسی به FC @ Home
  • همین حالا عضو شوید

برنامه را امروز بارگیری کنید!

شما شگفت انگیز هستید.

2021 شما اینجا هستید! ما در حال حاضر در راه رسیدن به سال نو هستیم ، و امیدواریم شما این تصمیمات را پیش ببرید. فراموش نکنید که وقت بگذارید و روی آنچه واقعاً شما را خوشحال می کند تمرکز کنید. به یاد داشته باشید ، شما بهتر است قدم های کوچکی بردارید و ما همیشه اینجا هستیم تا از سفر شما پشتیبانی کنیم. امکانات ما تمیز ، ایمن ، عالی و آماده ورود و تمرین برای شما می باشد. ما نمی توانیم منتظر دیدن آن باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید