رژیم غذایی نامناسب برای کاهش وزن مفید است


برنج

سیب زمینیها

سیب زمینیها
سیب زمینیها

نمره سیب زمینی درست در بالای شاخص سیری قرار دارد. اما نحوه پخت سیب زمینی نیز مهم است: روش پخته شده به شما احساس سیری طولانی مدت می دهد. اما پخته شده ، با غذای جانبی سالم مانند کلم بروکلی کبابی ، یکی دیگر از گزینه های خوشمزه است. سیب زمینی فاقد گلوتن است ، پتاسیم بیشتری نسبت به موز دارد و منابع خوبی از ویتامین B6 و ویتامین C است.

ماکارونی

ماکارونی
ماکارونی

بررسی افرادی که غذاهای مغذی با شاخص قند خون (غذاهایی که قند خون شما را به مدت طولانی افزایش می دهند) می خورند ، نشان می دهد که مقادیر متوسط ​​پاستا مضر نیست. علاوه بر این ، شرکت کنندگان ممکن است هنگام خوردن ماکارونی وزن خود را کاهش دهند. ماکارونی سبوس دار بخورید. هرچه ماکارونی بیشتری مصرف کنید ، قند خون شما بالاتر می رود.

ذهن

ذهن
ذهن

بادام زمینی می تواند سرشار از چربی و کالری باشد ، اما برای کاهش وزن نباید آنها را به آنها بدهید. علاوه بر این ، مطالعات نشان می دهد زنانی که دو بار یا بیشتر در هفته آجیل می خورند ، حدود 25 درصد چاق هستند و وزن کمتری نسبت به کسانی که از آجیل اجتناب می کنند ، دارند.

افشانه

افشانه
افشانه

برخی از مطالعات نشان می دهد که گنجاندن لبنیات کم چرب غنی از کلسیم در رژیم های کم چرب می تواند به کاهش وزن و حفظ سلامت استخوان ها کمک کند.

قهوه

قهوه
قهوه

یک فنجان قهوه در روز به تنهایی مانع کاهش وزن شما نمی شود. علاوه بر این ، محققان معتقدند که کافئین موجود در قهوه می تواند باعث شود کمتر احساس گرسنگی کنید و کالری بیشتری بسوزانید. اما افزودن شکر و خامه به قهوه می تواند فواید قهوه را کاهش دهد. ممکن است با گذشت زمان دچار مشکل شوید.

برنج

برنج
برنج

غلات کامل ، مانند برنج قهوه ای ، می توانند به شما در حفظ وزن سالم کمک کنند. علاوه بر فیبر ، که به شما احساس سیری می دهد ، ویتامین B1 و B6 ، منیزیم ، سلنیوم ، فسفر و منگنز دریافت خواهید کرد. و حتی اگر برنج سفید این فواید را نداشته باشد ، با خوردن یک رژیم متعادل و متعادل ، می توانید بدون نگرانی در مورد افزایش وزن از آن لذت ببرید.

شکلات

شکلات
شکلات

نکته مهم این است که شکلات را به مقدار تلخ و کم بخورید. شکلات تلخ مملو از آنتی اکسیدان است و مطالعات نشان می دهد که به انسولین در بدن کمک می کند در حالی که احساس گرسنگی را کنترل می کند. این باعث می شود یک دسر عالی برای حذف یک وعده غذایی سالم باشد.

خشخاش

خشخاش
خشخاش

پاپ کورن منبع خوبی از فیبر است و به سرعت گرسنگی شما را برطرف می کند ، بنابراین اگر با کمی روغن و نمک تهیه شود ، نباید بیش از حد غذا بخورید.

شیر کامل

شیر کامل
شیر کامل

برای کاهش وزن شیر کامل بنوشید؟ ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما کارشناسان می گویند ممکن است اینطور باشد. مطالعات نشان می دهد که نوشیدن یک لیوان کامل شیر همیشه منجر به چاقی نمی شود و می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند اگرچه آنها هنوز مطمئن نیستند که این چیست ، اما به این دلیل است که شیر بیش از حد سریعتر شما را سیر می کند و از شما جلوگیری می کند. غذای زیاد در جاهای دیگر.

دیدگاهتان را بنویسید