تیم سلامت و شما دعوت شده اید!


روی بهار تمرکز کنید

زمان سرگرمی است و ما نمی توانیم راهی بهتر از یک برنامه ورزشی سالم برای وارد کردن انرژی جدید به زندگی شما بیابیم. به همین دلیل است که همه عضویت ها شامل کلاس های ورزشی و کلاس های FC @ Home هستند که به شما کمک می کند تا سالم بمانید. چه در حال ایجاد عرق با کلاس رقص مورد علاقه خود باشید و چه میزبان یکی از مربیان متخصص ما باشید ، همیشه می توانید یک جشن جشن را با کمی بهار در دستان خود نگه دارید.

کسی بادام زمینی می خواهد؟

در روز 1خیابان روز جهانی دوستداران کره بادام زمینی است و مگر اینکه برای کودکان لازم باشد ، (PB&J ، هرکسی؟) کره بادام زمینی همچنین می تواند برای سلامت بزرگسالان مفید باشد.

تفکیک مواد مغذی در 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی خامه ای:

  • کالری: 190
  • چاق: 16 گرم
  • سدیم: 140 میلی گرم
  • کربوهیدرات ها: 8 گرم
  • فیبر: 2 گرم
  • قند: 3 گرم
  • پروتئین ها: 7 گرم

ناگفته نماند که کره بادام زمینی همچنین دارای منبع قابل توجهی از ویتامین های پیچیده و آنتی اکسیدان ها است.

چه باید کرد؟ویتامین های جامع B با 8 ویتامین مختلف B ترکیب شده اند که با یکدیگر ترکیب می شوند و نقش مهمی در حفظ سلامت شما ایفا می کنند. این شامل پشتیبانی از موارد زیر است:

  • جویدن
  • چشمها
  • برای خوردن
  • عملکرد مغز و عصب
  • و بیشتر!

اگرچه کره بادام زمینی برخی از خطرناک ترین و مأیوس کننده ترین مزایای سلامتی را دارد ، اما دارای کالری و چربی نیز می باشد ، بنابراین باید از آن در حد اعتدال استفاده کنید.

فست فود کره بادام زمینی:

  • سیب با کره بادام زمینی
  • مورچه های چوبی (کره بادام زمینی ، کرفس و کشمش)
  • هویج کره بادام زمینی هویج
  • سیب زمینی پیچیده در ماست با کره بادام زمینی
  • نان تست کره بادام زمینی / شیرینی میوه ای

در شبکه های اجتماعی از ما بپرسید کدام کره بادام زمینی بهتر است – ترد یا خامه ای. پس از بحث های زیاد ، ما پاسخ خود را داریم:

H2-OH-بله

ما روز جهانی آب را در 22 مارس جشن گرفتیمnd و روزی است که به ما کمک می کند تا بر اهمیت آب شیرین تمرکز کنیم. نه تنها هنگام انجام کار شاداب کننده است ، بلکه باعث حفظ حیات نیز می شود.

بدن ما بین 60 تا 70 درصد آب تشکیل شده است ، بنابراین مهم است که هیدراته بمانید. در طول روز ، بدن شما به طور طبیعی با تعریق ، ادرار و تنفس آب خود را از دست می دهد! اگر آب از دست رفته را جایگزین نکنید ، علائم کم آبی ممکن است ظاهر شود ، از جمله:

  • او تشنه است
  • سردرد
  • اسپاسم عضلات
  • دهان خشک

علاوه بر مزایای نوشیدن آب (سالم ماندن) ، هیدراته نگه داشتن خود نیز به ضدعفونی سیستم شما کمک می کند. می تواند به شما کمک کند:

  • مفاصل را چرب کنید
  • بهبود سلامت پوست
  • مغز و نخاع را کوسن کنید
  • افزایش عملکرد

چیز خوبی: مردم می توانند حدود یک ماه بدون غذا راه بروند ، اما فقط یک هفته بدون آب!

درست مانند غذا ، ایده خوبی است که هنگام نوشیدن آب ، کنترل بخش را حفظ کنید. آکادمی های ملی علوم ، مهندسان و پزشکی ایالات متحده می گوید برای حفظ هیدراتاسیون مناسب باید روزانه 11 لیوان (زنان) تا 15 فنجان (مردان) آب بنوشید. همه افراد متفاوت هستند ، بنابراین به بدن خود گوش دهید (یا از پزشک خود بخواهید) آنچه را که برای بالا نگه داشتن سطح آب خود نیاز دارید پیدا کند. در هر صورت ، فراموش نکنید که شیشه سرد را بالا ببرید و H. را تازه کنید.2O بعد از یک جلسه کاری مفید. به سلامتی!

نماد عضو

نه تنها یک ورزشکار خوب ، بلکه یک فرد شگفت انگیز نیز ، Training Coordinator @ haroldkelley071 نمایان ترین عضو ما در این ماه است. او با چند بدنساز زیر کمرش ، همیشه همه چیز را تا حد ممکن پیش می برد. “اراده بودن ، راهی است” ، یکی از شعارهایی است که او برای رسیدن به اهداف خود به کار می برد. نگرش مثبت و لبخند مسری او همه چیز را بهتر می کند. ما می خواهیم از هارولد تشکر کنیم که به ما آموخت که ترس وجود دارد ، اما به راه خود ادامه دهید و همیشه راهی برای “کارکردن آن” بیابید.

پس از یک تصادف مرگبار اتومبیل باعث فلج شدن او شد ، هارولد شروع به تمرکز بر پتانسیل کامل خود برای بازگشت به ورزشگاه کرد. به جای اینکه برای خودش متاسف شود و غرق شود ، شروع به تمرکز روی کارهایی کرد که می توانست انجام دهد. هنگامی که از پدرش کوچکتر بود ، این شعار به او پیشنهاد شد: “نگران کارهایی که نمی توانید انجام دهید” باشید. هارولد با این درس زندگی که همیشه در ذهنش بود ، قصد داشت از خودش دست بکشد.

اگرچه هارولد تا پایان عمر در ورزشگاه زندگی می کرد ، اما می دانست که باید بدون استفاده از پاهای خود کار خود را تغییر دهد. این تنظیم هیچ مانعی در ورزش یا توجه او به جایزه ایجاد نکرد: رقابت بدنسازی.

از سال 2015 ، هارولد “کینگ کنگ” کلی برنده پانزدهمین مسابقه بدنسازی بود و با ظاهر زیبا و لبخند به حرکت خود ادامه می دهد.

بهharoldkelley در اینستاگرام بروید و در مورد سفر و تشویق الهام بخش او اطلاعات بیشتری کسب کنید.

چه کسی جهان را اداره می کند؟

در ماه لیگ زنان ، هیچ زمان بهتری برای احترام نه تنها به زنان در زندگی ما وجود ندارد ، بلکه برخی از آنها بر دنیای تاب آوری تأثیر گذاشته اند.

کاترین سویتزر

پس از اینکه بارها به او گفته شد که استفاده از یک مسابقه طولانی برای “زن ظریف” بسیار دور است ، کاترین بیرون رفت و تأیید کرد که جهان درست نیست. در سال 1967 با وجود تمسخر مربیان و حملات متعدد ، او اولین زنی بود که در ماراتن بوستون شرکت کرد. او این مسابقه را به پایان رسانده و همچنان به ترویج حقوق زنان در ورزش در سراسر جهان ادامه می دهد.

FITCO 3 8 همسر 1

جین فوندا

قبل از فیلم های مشق شب جین فوندا ، اگر می خواستند در خانه ورزش کنند ، کشور هیچ راهنمایی نداشت. چی حرفه آموزش دیده توسط جین فوندا در سال 1982 منتشر شد ، به یک پدیده فرهنگی تبدیل شد. سرانجام ، زنان می توانند در خانه خود آرامش و آسایش را اعمال کنند. نوار اصلی VHS پرفروش ترین ویدئو برای 6 سال بود و سابقه وی راه های زیادی (اما هرگز تکرار) آموزش در خانه ایجاد نکرده است.

FITCO 3 8 Wife 2

ناهید ویلیامز

هنگامی که مسابقات آزاد فرانسه 2005 منتشر شد ، زنان هنوز بدون ورزش و چرخش کمتر از مردان درآمد داشتند. ونوس ویلیامز استدلال کرد که تنیسورهای زن در واقع باید به اندازه ورزشکاران مرد حقوق بگیرند. جدا از درخواست محبت آمیز خود از مقامات گردشگری ، او رد شد. این امر مانع از فعالیت او نشد زیرا او برای برابری زنان از طریق مقاله های مکتوب و رهبری کمپین به مبارزه ادامه داد. در سال 2007 او برنده مسابقات ویمبلدون شد – و همان جایزه را با همتای مرد خود کسب کرد.

FITCO 3 8 همسر 3

فرم!

هنگام ورزش نه تنها برای هدر دادن انرژی و انرژی که می توانید از آنها بسیار خوب استفاده کنید ، از فرم مناسب استفاده کنید ، بلکه می تواند به شما در جلوگیری از آسیب نیز کمک کند. در شکل مناسب ، ماهیچه های شما جریان اکسیژن بهتری دریافت می کنند تا بتوانید کارآمدتر و با عزم بیشتری کار کنید. آیا مزیت اضافی فرم مناسب است؟ عملکرد ماهیچه های مورد نظر شما.

خطاهای رایج فرم هنگام کار عبارتند از:

  • تمیز کردن-نشستن یا کشیدن مستلزم این است که از پیچاندن گردن خود اجتناب کنید
  • روی آرنج قرار دهید – خمیدگی ها و فرهای دوسر بازویی مستلزم این است که آرنج شما نزدیک بدن قرار بگیرد
  • زانو زدن – برگها – برگها می خواهند زانوهای شما متناسب با انگشتان پا باشد.

در حالی که هر نوع تمرینی برای عملکرد مناسب نیاز به فرم مناسب دارد ، در این ماه تمرکز خود را روی Kettlebell Squat متمرکز کرده ایم زیرا احتمال ناهماهنگی بالایی دارد.

ویدئوی زیر فرم صحیح را نشان می دهد ، اما با خیال راحت این لیست را چاپ کرده و هنگام تمرین ذخیره کنید.

نکته: کتری بل ندارید؟ مشکلی نیست! به جای آن می توانید از دمبل استفاده کنید. در حالی که وزنه را در دستان خود می گیرید ، آن را به صورت عمودی نگه دارید.

DumbellSquat

بازگشت به 10 (یا 20)

سلامت جسمی و روانی با یکدیگر سازگار است ، بنابراین ما می خواهیم در مورد اهمیت استراحت صحبت کنیم. ایده خوبی نیست که نه تنها برنامه خود را با کوتاه مدت ترکیب کنید ، بلکه مزایای فیزیکی را نیز اضافه کنید. استراحت از تمرین سخت خود را کند نمی کند! علاوه بر این ، با اجازه دادن به خود کمک می کند:

FITCO 3 19 NappingDay

  • ماهیچه ها برمی گردند
  • بدن خود را ترمیم کند
  • روند آرامش بخش
  • بدن از خستگی ماهیچه ها جلوگیری می کند

همچنین به شما این امکان را می دهد که زمان بیشتری را صرف تمرکز بر چیزهای دیگری کنید که از آنها لذت می برید ، مانند سرگرمی یا افرادی که دوستشان دارید. روزهای استراحت نیز برای سلامت روان شما مهم است!

آیا می خواهید بدانید چه چیزی برای سلامت روحی و جسمی شما مناسب است؟ چرت زدن! این زمان برای از دست دادن زمان بازی اختصاص داده شده برای کودکان حتی پس از غذا نیست. چرت زدن می تواند وضعیت شما را بسیار بهبود بخشد و در صورت انجام صحیح به شما قدرت بیشتری بدهد.

خواب مناسب می تواند:

  • عصبانیت خود را کاهش دهید
  • بهبود عملکرد
  • افزایش عملکرد حافظه

هنگامی که تصمیم به چرت زدن دارید (بجز همه زمان ها) ، مهم است که چند نکته را در نظر بگیرید.

  • آن را کوتاه نگه دارید (بین 10 تا 20 دقیقه). منظور ما زمان مناسب برای خوابیدن است. چند دقیقه قبل از بیرون آمدن کامل حساب نکنید.
  • قبل از ساعت 3 بعد از ظهر ببرید هر زمان که برنامه خواب خود را در شب قطع کردید و هیچ کس آن را نمی خواهد.
  • در مکانی راحت ، بدون مزاحمت و بدون حواس پرتی چرت بزنید.
  • به خودتان زمان دهید تا بعد از خواب از خواب بیدار شوید.

صرف یک روز یا زمان استراحت و استراحت برای سلامت بدن و ذهن شما مهم است. فراموش نکنید که هر از گاهی کمی سرعت خود را کم کنید تا خود را تازه کنید.

CONTROL با شما شروع می شود

اینجا کار کنید! گلها شکوفا می شوند ، پرندگان پرواز می کنند و حشرات … پراکنده می شوند. در این ماه زمانی را برای تنفس هوای تازه اختصاص دهید و به خود دید مثبت نسبت به زندگی بدهید. چه در حال احیای یک روال قدیمی هستید یا دوباره تمرین روتین را شروع می کنید ، ببینید چه چیزی از ورزشگاه بیرون می آید. ما همیشه سر و صدا می کنیم تا مطمئن شویم به اهداف تمرین خود می رسید.

دیدگاهتان را بنویسید