بهترین غذا یک رژیم غذایی سالم و متعادل است – خوبی کندی


ایستادن روی شکل به راحتی مانند کالری داخل ، بدون کالری نیست ، به جز چیزی که ممکن است شنیده باشید. نوع کالری دریافتی ، به این معنی است که غذای مصرفی بر توانایی شما در کاهش وزن و عضله سازی ، همچنین سلامت قلب ، عملکرد خوب دستگاه گوارش و سایر مواردی که “سلامت کلی” می نامیم تأثیر زیادی دارد.

این که آیا شما علاقه مند به ثبت نام در یک برنامه سلامتی هستید یا فقط به دنبال چند راه برای بهبود سلامت و تناسب اندام خود هستید ، در اینجا برخی از غذاهای خوب که باید علاوه بر رژیم غذایی خود به آنها توجه کنید ، آمده است:

1. بلوبری ، کرن بری و توت سیاه (در میان دیگران)

تحقیقات نشان داده است که برای حفظ سلامت بدن خود ، به آنتی اکسیدان ها ، داروهای ضد سرطان نیاز دارید که به مرور زمان از سرطان ، بیماری های قلبی و سایر بیماری های شایع جلوگیری می کند.

توت ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند ، به همین دلیل است که باید در رژیم غذایی شما فراوان باشد.

2. نان و دانه کامل

اگر قصد انجام ورزش ، طولانی مدت یا هر چیزی که کالری بیش از حد می سوزاند دارید ، باید از انرژی لازم برای انجام این کار اطمینان حاصل کنید. این به معنی خوردن کربوهیدرات است ، اما نوع کربوهیدرات هایی که می خورید مشکلاتی دارد.

غذاهایی مانند نان گندم سبوس دار و غلات سبوس دار حاوی کربوهیدراتهای متنوعی هستند که با گذشت زمان ظرفیت تناسب اندام شما را حفظ می کنند و به عنوان یک امتیاز ، حاوی فیبر برای حمایت از سلامت دستگاه گوارش هستند!

3. ماهی قزل آلا و ماهی

اگر به دنبال منبع پروتئین هستید ، نمی توانید از ماهی قزل آلا بهتر باشید. با حمایت امگا 3 از سلامت قلب و دوز بیشتر از میانگین اسید آمینه برای کمک به رشد ماهیچه ها ، عادت به خوردن ماهی قزل آلا می تواند بر سلامت کلی و رفاه شما تأثیر مثبت بگذارد.

4. لوبیا و آجیل

چه از رژیم غذایی گیاه خواری پیروی کنید و چه فقط به دنبال ترکیب منابع پروتئینی خود باشید ، لوبیا و آجیل طیف وسیعی از غذاهای غنی از پروتئین را ارائه می دهد.

لوبیا سیاه معمولی است که در برگر ، پرکن و کنار هم استفاده می شود. نخود را می توان در حمص ، سالاد و سایر غذاها استفاده کرد.

5. آووکادو

در حالی که غذاهای چرب مدتهاست که قابل پیشگیری محسوب می شوند ، ما به این نتیجه رسیده ایم که غذاهای سرشار از چربی های اشباع شده در رژیم غذایی ما مهم هستند.

آووکادو به دلیل متوسط ​​بودن 77 درصد – که مسئول ساختار میوه های تازه است – متفاوت است.

6. سبز

اسفناج ، کلم پیچ و سایر سبزیجات سرشار از ویتامین C ، کلسیم ، آهن و سایر مواد معدنی هستند که از بسیاری از فرایندهای بدن پشتیبانی می کنند. اگر سالاد ساز نیستید ، می توانید از سبزیجات برگ دار در اسموتی یا آب میوه استفاده کنید تا روزانه یک مکمل ویتامین دریافت کنید که به شما احساس خوبی می دهد!

از غذا برای ایجاد یک هنر زنده استفاده کنید

اکنون که می دانید سلامتی و تناسب اندام بیش از ورزش و کاهش وزن است ، آیا شما را مجبور می کند در مورد راه هایی که می توانید شیوه زندگی خود را بهبود بخشید ، متفاوت فکر کنید؟

در Kennedy Fitness ، توصیه های تغذیه ای که ما ارائه می دهیم تنها دلیلی نیست که ما یکی از معتبرترین برنامه های رفاهی را در South Jersey داریم ، اما مطمئناً مهم است که بدانیم برای سالم ماندن باید چه چیزی را در بدن خود قرار دهیم.



دیدگاهتان را بنویسید