بهترین رژیم غذایی برای نوجوانان کاهش وزن درمان لاغری _ممی درمان و رژیم غذایی


هر مرحله از رشد انسان یک فرایند شگفت انگیز و ستودنی است و مردم برای داشتن یک زندگی سالم و شاد در طول زندگی خود نیاز به مراقبت های ویژه دارند. نوجوانی هیجان انگیزترین دوران زندگی است زیرا در این مرحله ، یک نوجوان تغییرات زیادی را در بدن تجربه می کند ، این تغییر به این دلیل است که ریشه های درخت سلامت آینده او را تقویت می کند ، مطمئناً به مراقبت و غذای خاصی نیاز دارد. به

بنابراین دریغ نکنید و اگر گوساله جدیدی در خانه دارید ، مطمئن شوید که غذاهای متناسب با او را با خود ببرید تا تمام انرژی و مواد مغذی مورد نیاز خود را از غذا و نوشیدنی برای رفتار و خوردن دریافت کند. برای اینکه بدانید چگونه اجازه می دهید بدن کودک شما به درستی رشد کند تا بتواند جوان شود ، مقاله زیر را حتما بخوانید.

امروزه ، به دلیل زندگی مدرن و تجاری ، متأسفانه چاقی در بین کودکان و نوجوانان گسترش یافته است و بسیاری از خانواده ها نگران نوجوانی خود هستند ، به ویژه در این زمان ، به دلیل سطح رشد و بلوغ ، به ویژه و به نظر می رسد تنها کلید برای جوانان و جوانان. این می تواند یک غذای سالم و مغذی باشد. اگر می خواهید فرزندانی متناسب و متناسب تربیت کنید ، در ارتباط باشید.

بهترین رژیم لاغری برای نوجوانان چیست؟

خوب است بدانید که رژیم غذایی سالم به معنای حذف یک وعده غذایی خوشمزه نیست. فقط به کودک خود بیاموزید که غذاهای چرب و نوشیدنی های شیرین مانند جوش شیرین ، کیک و شکلات را کاهش دهد. به یاد داشته باشید که این غذاها نباید از جوانان حذف شود ، آنها باید در حد متعادل مصرف شوند و در عوض از راهی برای جایگزینی آنها با مواد مغذی و ویتامین ها استفاده کنند. برخی از مهمترین مواد مغذی در رشد نوجوانان شامل آهن ، ویتامین D و کلسیم است. شما باید دریابید که چه غذاهایی در رژیم غذایی شما برای نوجوان شما دخیل است.

اگر نگران وزن نوجوان خود هستید ، رژیم سالم و کاهش وزن برای نوجوانان تنها راه پیش روی شماست. در اینجا نکاتی برای کمک به فرزند شما برای دریافت تغذیه مناسب و کاهش وزن در دوران نوجوانی وجود دارد:

صبحانه را حذف نکنید

خوردن غذا به معنای حذف صبحانه یا گرسنه ماندن نیست. حذف وعده های غذایی به کاهش وزن کمک نمی کند و برای رشد شما در دوران نوجوانی و نوجوانی مضر است ، زیرا مواد مغذی مهم خود را از دست می دهید و به دلیل گرسنگی می توانید در طول روز آسان تر شوید. خوردن صبحانه به شما کمک می کند تا ویتامین ها و مواد معدنی لازم برای حفظ سلامتی خود را دریافت کنید.

روزانه 5 وعده میوه و سبزیجات بخورید

میوه ها و سبزیجات منابع عالی ویتامین ها و مواد معدنی هستند که بدن شما در دوران نوجوانی به آنها نیاز دارد. با خوردن حداقل 5 وعده میوه و سبزیجات در روز ، رژیم غذایی شما کاهش می یابد. بنابراین بهترین غذا برای نوجوانان است.

میان وعده های سالم بخورید

غذاها و نوشیدنی های چرب ، قندها و نمک ها مانند شیرینی ، شکلات ، کیک ، بیسکویت و نوشیدنی های شیرین و پر کالری را محدود کنید. مصرف بیش از حد کالری می تواند منجر به افزایش وزن و چاقی شود.

بدن خود را تمیز کنید

به یاد داشته باشید که در دوران بلوغ بدن شما نیاز به نوشیدن 6 تا 8 لیوان مایع در روز دارد. آب کم چرب و شیر هر دو از نوشیدنی های سالم هستند. برای کاهش وزن در دوران نوجوانی ، مراقب باشید آب زیاد نخورید ، حتی اگر طبیعی باشد ، حاوی قند است. نوشیدنی های آب میوه مخلوط ، آب سبزیجات و اسموتی ها نباید از 150 میلی لیتر در روز معادل اندازه یک لیوان کوچک تجاوز کند.

غذاهای چاق در جوانان

از آنجا که افزایش وزن در نوجوانی باید کنترل شود ، باید راه حل های مناسبی برای درمان کاهش وزن در دوران نوجوانی و کاهش وزن اندیشیده شود. در زیر ذکر شده است.

آیا فرزند شما احساس خستگی می کند؟

یکی از مهمترین دلایل کاهش وزن و کاهش وزن نوجوانان ، به ویژه در دوران نوجوانی ، فقدان آهن و سایر ویتامین های ضروری در بدن آنها است. اگر نوجوان شما ، به ویژه دختران نوجوان ، بلافاصله خسته شوند ، ممکن است مشکلی داشته باشند. دختران نوجوان در معرض کمبود آهن هستند زیرا در دوران قاعدگی وزن خود را کاهش می دهند. سپس آنها باید سعی کنند آهن مورد نیاز خود را از منابع غذایی غنی از آهن دریافت کنند. برخی از این منابع خوب عبارتند از گوشت قرمز ، غلات و نان صبحانه قوی. کلسیم و ویتامین D نیز در تغذیه در درمان کاهش وزن و ضعف در جوانان بسیار اهمیت دارد که در شیر و محصولات لبنی مختلف یافت می شود. همچنین ، منابع غنی ویتامین D را از دست ندهید علاوه بر نور خورشید ، غذاهای دریایی مانند ماهی و میگو نیز سرشار از ویتامین D هستند.

به طور کلی ، کمبود سه ویتامین یکی از دلایل کاهش وزن در نوجوانی است: (عکس اینفوگرافیک)

  • کمبود آهن ، به ویژه در دختران نوجوان
  • کمبود ویتامین D
  • کمبود کلسیم

از خوردن غذاهای شیک خودداری کنید!

رژیم های کم چرب که نوید کاهش وزن سریع را می دهند امروزه به دلیل تبلیغات ناسالم در دنیای مد محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. اما مراقب باشید زیرا اغلب از نظر تغذیه و تغذیه نابرابر هستند. این بدان معنی است که شما می توانید ویتامین ها و مواد معدنی مهم را در نتیجه این رژیم از دست بدهید. رژیم غذایی مد بیشتر بر نتایج کوتاه مدت متمرکز است ، بنابراین در نهایت ، وزن شما باز می گردد. برای داشتن رژیم غذایی سالم ، خوشبختانه می توانید از متخصصان و متخصصان تغذیه سایت من کمک بگیرید ، آنها با توجه به قد ، وزن ، جنس و سن شما وعده های غذایی با کیفیت و سالم را به شما ارائه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید