بهار سم زدایی و راه آیورودا را تمیز می کند


در آیورودا ، فصل های متغیر اهمیت ویژه ای دارند ، زیرا انرژی در هر یک از ما با آنها تغییر می کند و نحوه تعامل با محیط.

بهار زمان تجدید و زمان رشد است. اعتدال بهاری آغاز یک امید جدید را نشان می دهد و با غروب خورشید در خط استوا و امتداد شمال خط استوا ، نفس می زند. با فرا رسیدن زمستان ، از بین بردن علائم و نشانه های این فصل سرد و تاریک برای بازیابی تعادل با پیشرفت بهار بسیار مهم است.

زمستان و اوایل بهار فصول سال کاپا هستند ، زیرا با رطوبت ، روغن ، مایع ، سرما ، نرمی و علائم متراکم همراه است. این بدان معناست که این علائم بین زمستان و بهار در حال حرکت کامل است. پیتا تا پایان بهار ظاهر نمی شود زیرا خورشید قوی تر و گرمتر می شود و درجه حرارت بالا می ماند.

از آنجا که کاپا در این زمان از سال عالی است ، شرکت در سم زدایی بهاری برای تقویت تعادل با تغییر زمان کمک می کند. اگر علائم کاپا قوی باقی بماند و در بهار مورد توجه قرار نگیرد ، می تواند منجر به نابرابری شود و مشکلات جسمی ، روحی و روانی ایجاد کند.

با تغییر فصل ، زمستان های سرد و مرطوب باید در گرما و خشکی لحاظ شود. به همین ترتیب ، غلیظ و مایع باید با نور و قابض برخورد شود ، و نرمی روغنی باید با تلخی از بین برود. از آنجا که زمستان همچنین زمان سرگیجه و حالت بدن است ، باید با افزایش تحرک و تحریک بیشتر جسمی و روحی هماهنگ شود.

آیا می خواهید در مورد بهترین روش های آماده سازی برای انتشار قانون اساسی متفاوت بیشتر بدانید؟ یک متخصص آیورودا خوب آماده است تا به شما در یافتن بهترین درمان برای بهداشت خود کمک کند. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

هنگام تغییر به بهار راهنمایی می کند

اگرچه باید سعی کنید تا آنجا که می توانید گرم باشید تا بتوانید سرمای زمستان را تحمل کنید ، گذراندن وقت زیاد در بیرون برای قرار گرفتن در معرض آفتاب مهم است.

ویتامین D یک ماده مغذی مهم است تقریباً در کار همه اعضا ، و بسیاری از افراد معلول هستند ، به ویژه در زمستان. حتی پیتا از گذراندن زمان در زیر نور خورشید ، به ویژه در زمان های سرد در اوایل بهار ، سود خواهد برد.

برای کاهش وزن ، آرامش و رطوبت زمستان ، رژیم غذایی و ورزش را تغییر دهید. با ترجیح دادن غذاهای سبک و گرم که به هضم غذا کمک می کنند ، از غذاهای سفت اجتناب کنید. ممکن است ورزش یا یوگا در زمستان کاهش یابد ، اما ورزش در حال حاضر برای کاهش وزن و کاهش وزن و خستگی مهم است. ورزش با ایروبیک و کاردیو مانند دویدن ، دوچرخه سواری ، پیاده روی وینیاسا (پیاده روی یوگا) و پیاده روی طولانی می تواند به بدنسازی و آرامش ماهیچه ها بعد از زمستان خشک کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید