برنامه های توزیع تابستانی


حالا وقتی از در بیرون می آیید ، آنجا هستید. حرارت.

ما خورشید تگزاس خود را دوست داریم ، اما بیایید با آن روبرو شویم. تابستانها می توانند بسیار گرم و مرطوب باشند. هیدراته نگه داشتن بدن در هر زمان از سال مهم است ، اما به ویژه در تابستانهای گرم که عرق زیادی نمی برد. بنابراین بهترین کار چیست؟ هیدراته ، هیدراته ، هیدراته!

همه ما اهمیت آب ماندن را حفظ می کنیم ، چه تابستان باشد چه نباشد ، اما این اصل خود را تکرار می کند. آب برای سلامتی ما و هوایی که تنفس می کنیم ضروری است.

تصفیه آب به معنای رفع تشنگی است. نوشیدن آب باید بخشی از برنامه روزانه شما باشد ، به ویژه اینکه آب 50 درصد بدن ما را شامل می شود. از آنجایی که رودخانه در زمینهای خشک حامی حیات است ، آب به بدن ما مواد مغذی حیاتی می بخشد ، اجسام را در سیستم ما حفظ می کند و از اندام های حیاتی ما محافظت می کند.

حالا فکر کنید وقتی پرانرژی و عرق کرده اید چقدر اهمیت دارد! چگونه می توانید خطر کم آبی بدن را کاهش دهید؟ در اینجا چند ایده وجود دارد.

  1. نوشیدن مقدار زیادی آب.
    این باید واضح باشد ، اما چقدر آسان است که به ملاقات خود بروید و حتی به آن فکر نکنید؟ آب و هوای گرم و مرطوب ما حتی اگر ورزش نمی کنید می تواند شما را دچار کم آبی کند. روز خود را با یک لیوان آب شروع کنید و در طول روز به آرامی و به دور از نوشیدنی های کافئین دار ، الکل ، نوشیدنی های ورزشی و نوشابه بنوشید. این نوشیدنی ها می توانند بسیار خوشمزه باشند ، اما آب از دست رفته را پر نمی کنند. در واقع ، شکر و نمک در برخی از نوشیدنی ها مایع را از بافت ها خارج می کند. فقط آب ، آب ساده

    آیا نوشیدن آب را دوست ندارید؟ ما آن را دریافت می کنیم. آب بی پایان خسته کننده است ، اما می توانید با لیمو ، لیمو ، توت یا خیار طعم دهید – طعم تازه بدون شیرینی.

  2. از غذاهایی که آب زیادی دارند لذت ببرید.
    محصولات جدید یک راه سالم برای کمک به هیدراته نگه داشتن بدن شما هستند و میوه ها و سبزیجات مانند خیار ، هندوانه ، کرفس ، گوجه فرنگی و انواع توت ها غذاهای بسیار سالمی هستند.
  3. مایع را هنگام جوشیدن پر کنید.
    چه در حال تمرین و چه در حال بازی هستید ، مهم است که قبل از شروع کار مشروب را شروع کنید – و قبل و بعد از آن ادامه دهید. حتی اگر در محیط کنترل آب و هوای Corpus Christi ما کار می کنید ، گرما و رطوبت می تواند آب و الکترولیت های بدن شما را قبل از درک آن تخلیه کند.

علائم کم آبی بدن

ورزش یا ورزش در داخل خانه ، کم آبی بدن در هر مکانی ممکن است اتفاق بیفتد – حتی اگر قبلاً نسیم خنکی دارید. و این فقط محصول گرمای تابستان نیست ؛ هر زمان بدن شما فاقد مایعات کافی برای عملکرد مناسب باشد ، کم آبی بدن رخ می دهد. علائم را برای کمک فوری بخوانید:

  • سردرد ، سرگیجه و خستگی
  • اسپاسم عضلات
  • تنفس سریع
  • من ادرار نمی کنم

اگر هر کدام از این علائم را دارید ، از گرما خارج شوید ، دمای بدن خود را پایین بیاورید و دوباره و دوباره و دوباره و دوباره و دوباره و دوباره و دوباره و دوباره و دوباره و دوباره و دوباره و دوباره وارد شوید. همانطور که به نظر می رسد ، اگر یکی از این علائم را دارید ، از گرما خارج شوید ، دمای بدن خود را پایین بیاورید ، و سپس دوباره و دوباره و دوباره و دوباره و دوباره و دوباره و دوباره و دوباره و دوباره و دوباره و بارها و بارها و بارها و بارها و بارها و بارها و بارها و بارها و بارها و بارها و بارها و بارها و بارها و بارها و بارها دوباره و دوباره و دوباره و دوباره و دوباره و دوباره طولانی و دوباره و دوباره و دوباره و دوباره و دوباره و دوباره و دوباره و دوباره و دوباره و دوباره و دوباره و دوباره. برای اطلاعات بیشتر با 911 تماس بگیرید.

از تابستان خود لذت ببرید ، در امان باشید – و ما شما را در سالن بدنسازی خود در Corpus Christi خواهیم دید!

دیدگاهتان را بنویسید