آیا ورزش 30 یا 60 دقیقه ای برای کاهش وزن بهتر است؟


در مورد کاهش وزن بدن ، حداقل نه بیشتر. بنابراین ، اگر قصد دارید فکر کنید که برای کاهش چربی بدن خود باید بیشتر تلاش کنید ، این می تواند یک شوک باشد – یک ورزش 30 دقیقه ای برای کاهش وزن تنها چیزی نیست که شما نیاز دارید! به هر حال ، تحقیقات نشان می دهد که نیم ساعت در روز امکان پذیر است افزایش چربی سوزی به طور موثر بیش از 60 دقیقه ورزش برای کاهش وزن! ذهن؟ فراموشش کن! این خبر بسیار خوبی برای کسانی است که مطمئن هستند شما زمان کافی برای ورزش ندارید و احساس شگفت انگیزی دارند تنها چیزی که شما نیاز دارید 30 دقیقه است. و ، ما دقیقاً به شما نشان می دهیم که چگونه کارهای کوتاه مدت را برای شما و برنامه خود انجام دهید.

علم در مورد اینکه چرا یک تمرین 30 دقیقه ای می تواند بهتر از یک ساعت کامل باشد

آ برای یادگیری منتشر شده در مجله فیزیولوژی آمریکا نشان داد شرکت کنندگانی که فقط 30 دقیقه در روز ورزش می کردند 30 درصد بیشتر از کسانی که یک ساعت کامل ورزش کردند وزن خود را از دست دادند. چرا؟ شرکت کنندگانی که به مدت 30 دقیقه ورزش کردند علاوه بر جلسه تمرینی ، انرژی بیشتری را در طول روز صرف کردند ، عمدتا به این دلیل که پس از تمرین انرژی بیشتری برای آنها باقی مانده بود. ساعت های طولانی کار باعث احساس گرسنگی در افراد می شود. ورزش به مدت یک ساعت می تواند خوردن بیش از مقدار کالری سوزانده شده را از بین ببرد و این امر آنها را از بدهی کالری مورد نیاز برای کاهش وزن حذف می کند. همچنین ، 30 دقیقه تمرین بیشتر کنترل می شود تا با برنامه شلوغ مطابقت داشته باشد که باعث افزایش قوام می شود ، که در کاهش وزن بسیار مهم است.

5 نکته برای آماده سازی 30 دقیقه برای آمادگی برای روز خود

اگر احساس می کنید سازگاری با یک تمرین طولانی در روز شلوغ خود تقریباً غیرممکن است ، وقت آن است که چند کار کوتاه مدت انجام دهید تا بر اساس برنامه و اهداف جسمانی خود کار کنید! در اینجا پنج نکته برای ایجاد تعادل در یک تمرین سریع 30 دقیقه ای وجود دارد.

شماره 1 فعالیتهای خود را به عنوان جلسات برنامه ریزی کنید

وقتی در تقویم خود جلسه ای دارید ، آن را از دست نمی دهید. شما زمان را بسته اید و مصمم هستید. در مورد نگه داشتن عملکرد خود نیز همینطور است. قبل از شروع هفته شلوغ ، به برنامه خود نگاه کنید. تصمیم بگیرید که چه زمانی به محل کار بروید و در تقویم خود برنامه ریزی کنید. اگر برنامه خود را تغییر دهید ، هیچ biggie. فقط یک زمان دیگر برای برنامه خود تعیین کنید! به خاطر داشته باشید: وقتی صحبت از کاهش وزن می شود ، همه چیز به ثبات و ثبات مربوط می شود!

شماره 2 عملکرد خود را در میانبرهای کوتاه تقسیم کنید

علوم پایه نشان داده شده است که استراحت کوتاه مدت ورزش می تواند به عنوان ورزش طولانی مدت عمل کند. خوب ، آن را فراموش کنید ، 60 دقیقه ورزش برای کاهش وزن! سعی کنید عملکرد خود را به دو جلسه 15 دقیقه ای در روز تقسیم کنید. می توانید نگاه کنید ظرفیت سازی در یک جلسه و جلسه خود را گسترش دهید ضربان قلب در دیگری. آیا راهکاری برای کار کوتاه مدت وجود دارد؟ متمرکز بمان. تمام دقایق خود را بدهید!

شماره 3: لباس های ورزشی خود را زودتر برنامه ریزی کنید

علائم بصری ، مانند پوشیدن لباس کار در شب قبل ، به ذهن شما کمک می کند تا عادت ایجاد کند. و این یک چیز کوچک است که باید قبل از عرق کردن به آن فکر کنید. در صورت تهدید به موقع ، هر دقیقه مهم است. آماده بودن تجهیزات بدنسازی شما زمان مهم انتخاب آنها را از بین می برد.

شماره 4 آن را سرگرم کننده کنید!

اگر هرگز در ورزش بهترین نبوده اید ، این ممکن است یک تأثیر باشد. بنابراین در اینجا دعوت شما برای انجام ورزش هایی است که حداقل دوست ندارید. روشهای مختلفی برای انجام این کار وجود دارد کالری بسوزانید، عضله سازی، برای از بین بردن استرس، با یکدیگر انعطاف پذیری خود را افزایش دهیدبه نیازی نیست به کاری بسنده کنید که باعث می شود بگویید “اوه!”

شماره 5 به خودتان پاداش دهید

در طول تمرین ، سروتونین ، اندورفین و دوپامین آزاد می کنید که این حس شگفت انگیز را پس از تمرین به شما می دهد. اگر تا به حال تجربه یک دونده برتر را داشته اید ، می دانید! برای برخی ، پیش بینی این احساس به تنهایی دلایل زیادی برای ترک دارد. با این حال ، این برای همه صادق نیست.

برای کسانی که متقاعد کردن آنها دشوار است ، سعی کنید با تعیین پاداش برای رسیدن به اهداف فیزیکی ، به ذهن خود لذت ببرید. شاید بعد از تمرین با قند کمی مورد علاقه خود را با کمی قند میل کنید. یا برای تکمیل تمام تمرینات خود از رژیم غذایی سالم ، لباس ورزشی جدید یا کولر گازی که در آخر هفته دیدید استفاده کنید.

اگر به موقع باشید چه؟

در برخی از روزها ، یک تمرین 30 دقیقه ای برای کاهش وزن انجام نمی شود. جلسات لحظه آخر ظاهر می شود ، کودکان عصبانی می شوند و برنامه ها تکمیل می شود. ما انسان هستیم! این روزها تمام تلاش خود را بکنید تا راههای دیگری برای فعال ماندن پیدا کنید. می توانید از پله ها استفاده کنید ، برنامه پیاده روی و جلسات را تنظیم کنید ، در حالی که مسواک می زنید حرکت اسکوات انجام دهید ، یا زمانی برای بلند شدن و ورزش در هر ساعت تعیین کنید. ما 10 تا 10 تکرار را برای حرکات کششی ، ریه ها ، اسکوات پرش ، ضربات پشت سر ، IV-ups و تخته دوست داریم. تمام روز به اطراف آنها بروید!

به زمان و بدن خود احترام بگذارید

زمان و بدن شما مهمترین چیزهایی هستند که دارید. اکثر مردم تمایل بیشتری به زمان دارند زیرا نمی دانند که می توانند هر دو را در اولویت قرار دهند. ورزش به مدت 30 دقیقه نه تنها از تلاش برای کاهش وزن پشتیبانی می کند ، بلکه می تواند ذهن شما را تقویت کند ، مهارت ها و بهره وری شما را بهبود بخشد و شما را در یک زندگی فعال و سالم حفظ کند.

این زمان اضافی به شما زمان بیشتری می دهد تا سرعت عمل را کاهش داده و کارهای دیگر فهرست کارهای خود را انجام دهید!

آیا آماده اید که ببینید کار سرگرم کننده و سریع چگونه می تواند باشد؟ اگر هنوز به انجمن ما ملحق نشده اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و بدون محدودیت به کار رایگان دسترسی پیدا کنید بیشتر گزینه ها در برنامه های شلوغبه

دیدگاهتان را بنویسید