آیا بیداری زودهنگام شما را خوشحال می کند؟


خواب زود ، زود بیدار شدن! آیا این درسته؟ آیا مردم صبح خوشحال هستند و احتمال موفقیت آنها وجود دارد؟ بیایید دریابیم. این که آیا شما اولین پرنده هستید یا یک جغد شب ، ادامه مطلب را بخوانید تا دریابید که سپیده دم شما چگونه بر سلامتی شما تأثیر می گذارد!

آنچه علم درباره بیدار شدن زودهنگام می گوید

به تازگی 2021 تحقیقات منتشر شده در Jama Psychiatry آنها دریافتند کسانی که یک ساعت زودتر از حد معمول از خواب بیدار می شوند 23٪ کمتر در معرض علائم افسردگی هستند. این کاهش ریسک ممکن است به دلایل مختلفی باشد. برای شروع ، کسانی که زود بیدار می شوند تمایل به دریافت نور خورشید دارند و نور طبیعی خورشید به تنظیم مجدد و اندازه گیری مجدد کمک می کند ریتم شبانه روزیبه وقتی چرخه بیداری ما به طور موازی می خوابد ، ما شرایط خواب و شرایط را می بینیم – دو عاملی که مستقیماً بر استرس تأثیر می گذارد! در حقیقت ، هرچه بیشتر نور خورشید در طول روز دریافت کنید ، شب ها بیشتر می خوابید و سپس ، سرگرم کننده تر!

ثانیاً ، کسانی که زود بیدار می شوند اغلب صبح خود را در دوراهی می بینند. به هر حال ، زود بیدار شدن به شما زمان بیشتری می دهد تا قهوه خود را (امیدوارم) آرام و بی سر و صدا بنوشید ، ناهار خود را آماده کنید و شاید زود عرق کنید. مهم نیست که چگونه از وقت خود استفاده می کنید ، آن زمان اضافی نعمت است! و از احساس تحریک کننده دیر و آماده نبودن دوری می کنید.

بنابراین آیا مردم صبح خوشحال هستند؟ تنها بر اساس این عوامل ، می توانیم بله رای دهیم! اما ، ارزش این را دارد که دریابید زود بیدار شدن به شما کمک می کند احساس بهتری داشته باشید. زیرا در پایان روز ، همه افراد متفاوت هستند. این در مورد پیدا کردن یکی است که برای شما و شیوه زندگی شما مناسب است!

مربوط: 9 نکته برای بازگشت مسیر رادیادی در جاده ها

مرد صبح نیستی؟ این هک ها را امتحان کنید

همه فردا نیستند و این خوب است! اگر خود را جغد شب می دانید ، از این موارد برای آموزش بدن خود برای آشنایی بیشتر با برنامه تمرکز صبح خود استفاده کنید. قبل از اینکه بفهمید زود بیدار می شوید!

شماره 1 با این قهوه بعد از ظهر خداحافظی کنید

کافئین می تواند تا 8 ساعت در سیستم شما بماند ، این بدان معناست که قهوه بعد از ظهر باید از بین برود. اگر معمولاً قهوه می نوشید ، خود را به چالش بکشید تا آخرین فنجان خود را حداکثر در ساعت 1 یا 2 بعد از ظهر بنوشید! در حالت ایده آل ، زمان برش خود را در طول روز تنظیم کنید! به این ترتیب ، زمانی که ساعت حدود 8 تا 10 شب است ، بدن شما در وضعیت خواب خوبی قرار دارد.

اگر می خواهید بعد از ظهر سطح انرژی خود را افزایش دهید ، 20 دقیقه پیاده روی کنید ، یک وعده غذایی سالم بخورید یا مدتی به ورزش اختصاص دهید!

شماره 2 برای شب قبل آماده شوید

هنگام تلاش برای ایجاد عادات جدید ، آمادگی ضروری است! شب قبل ، همه چیزهایی را که برای زود بیدار شدن نیاز دارید کنار بگذارید تا بتوانید کمی استراحت کنید.

  • ساعت زنگ دار خود را تنظیم کنید
  • لباسهایت را بپوش
  • یک صبحانه مقوی تهیه کنید
  • قهوه خود را متناسب با زمان بیداری برنامه ریزی کنید
  • زود بخوابید ، بنابراین به هفت ساعت خواب نیاز دارید!

گرفتن؟ مطمئن شوید که اقدامات لازم را برای آماده سازی خود برای یک خواب آرام شبانه انجام می دهید. امیدوارم اگر این ترفندهای ساده را دنبال کنید ، بیدار شدن در صبح راحت تر و آسان تر خواهد بود!

شماره 3 متعهد به زمان خواب ترکیبی باشید

خواب شما بر این اساس رشد می کند. هر شب سر ساعت مشخصی شروع به خواب کنید و هر روز صبح همان ساعت بیدار شوید. هرچه بیشتر به این روال پایبند باشید ، سازگاری بدن شما آسان تر خواهد بود. نتیجه؟ وقتی بیدار می شوید خوشحال هستید!

و بهترین راه برای به روز بودن چیست؟ یک برنامه عصرانه تهیه کنید! با خاموش کردن تلفن خود شروع کنید ، یک نفس عمیق بکشید و واقعاً کار کنید تا عصر قبل از خواب به ذهن شما برسد.

شاید در حال مدیتیشن ، نوشتن یک مجله یا چای آرامش بخش هستید – چیزی را پیدا کنید که مناسب شما باشد. یک برنامه عصرانه نه تنها خواب زود هنگام را ترویج می کند بلکه به بدن شما کمک می کند تا سریعتر بخوابد!

مربوط: بایدها و نبایدهای خواب خوب به گفته متخصص خواب

شماره 4 از کوچک شروع کنید

لازم نیست زود بیدار شوید. از این گذشته ، کمک به بدن برای تنظیم برنامه خواب متفاوت بسیار راحت تر از بیدار شدن یک ساعته است. به عنوان مثال ، می توانید فردا فقط 15 دقیقه زودتر از خواب بیدار شوید. سپس روز بعد ، 30 دقیقه قبل و غیره. کندی و ثبات برنده مسابقه هستند! ما می خواهیم تلاش کنیم تا بیداری طولانی مدت را بدست آوریم تا از مزایای آن استفاده کنیم.

شماره 5 ایجاد یک مسیر آینده

چرا مردم صبح خوشحال هستند؟ اغلب پرندگان اولیه یک محصول صبحگاهی مشترک دارند که به موفقیت روز آنها کمک می کند.

اگر نمی دانید از کجا شروع کنید ، روی لذت بردن از صبح تمرکز کنید تا انگیزه بیشتری برای بیدار شدن داشته باشید! به عنوان مثال ، می توانید یک برنامه صبحگاهی ایجاد کنید که پر از چیزهایی باشد که از اهداف شما پشتیبانی می کند و به شما کمک می کند احساس بهتری داشته باشید ، مانند:

  • خوردن صبحانه مقوی
  • سلامت روانی و جسمی را از طریق ورزش صبحگاهی در اولویت قرار دهید
  • تمرین و تفکر آرام
  • بخوانید یا منتشر کنید تا ذهن شما ساکت شود
  • در حالی که قدم های صبح را بر می دارید با سگ خود قدم بزنید تا کمی هوای تازه بگیرد
  • هر کاری که انجام دهید تا شما را برای روز عالی پیش رو آماده کند. 🙂

مربوط: من صبح خود را با 15 دقیقه پیاده روی صبح آغاز کردم و در اینجا آنچه او برای زندگی من انجام داده است

شماره 6 روحیه و انرژی خود را بارگیری کنید

حتی اگر مردم صبح ها شاد باشند ، آیا شما هم صبح خوشحال هستید؟ این باید در اولویت باشد! نوشتن سطوح خلقی و انرژی هنگام بیدار شدن را عادت کنید. به این ترتیب می توانید بیدار نشدن زودهنگام را که به شما کمک می کند احساس بهتری داشته باشید ، پیگیری کنید! و همیشه خوب است که خود را نشان دهید و ببینید کجا می توانید کل زندگی خود را بهبود ببخشید.

آیا صبح مردم شاد هستند؟؟ بلافاصله از خواب بیدار شوید و ببینید چه احساسی دارید!

در پایان روز ، هر کس متفاوت است. نکته اصلی این است که یک شیوه زندگی سالم پیدا کنید که به شما احساس خوبی می دهد. با این اوصاف ، تلاش هیچ خطری ندارد! زنگ هشدار خود را تنظیم کنید – 15 دقیقه قبل از برنامه عادی و ببینید روز شما چگونه می گذرد! شما هرگز نمی دانید- بالاخره می توانید مرد صبح باشید!

دیدگاهتان را بنویسید