آیا احساس می کنید در یک باتلاق گرفتار شده اید؟ چربی را سریع امتحان کنید!


اکثر ما نام روزه را شنیده ایم اما نام چربی های ناشتا را شنیده ایم؟ اگر به دنبال راهی برای افزایش کمی رژیم غذایی خود هستید ، ممکن است بخواهید در مورد امتحان غذاهای چرب دقت کنید. روزه چربی شامل رژیم غذایی است ، حدس بزنید ، به ویژه چربی ها! بسیاری از افراد از این روش برای موفقیت در تمرینات کاهش وزن استفاده می کنند یا بعد از یک روز استراحت وارد کتوز می شوند.

این روش روزه داری فقط باید به عنوان مکمل کوتاه مدت برای تسریع کاهش وزن مورد استفاده قرار گیرد و شما باید چند قانون ساده را رعایت کنید. در حالی که خوردن غذاهای چرب می تواند یک ابزار قدرتمند باشد ، درک نحوه رعایت صحیح دستورالعمل ها برای اطمینان از حداکثر استفاده از آنها بسیار مهم است. بریم داخل!

روزه چیست؟

روزه سنتی به این معنی است که شما برای مدت معینی چیزی نمی خورید و فقط در طول تغذیه پنجره های خاص غذا می خورید. روزه چربی این به این سرعت نیست به هر حال ، این کاملا برعکس است. در طول چربی های ناشتا ، از خوردن دست نمی کشید ، در عوض غذاهایی می خورید که به بدن شما کمک می کند تا به کتوز مبتلا شود. بنابراین ، آنها از نظر فنی سریع نیستند ، بلکه به افزایش سطح خون مولکول های خون شما کمک می کنند ، که شما را سریعتر به کتوز می فرستد. این روش واکنش بدن شما به روزه را اندازه گیری می کند. به عبارت دیگر ، شما را به چربی سوز تبدیل می کند!

روزه داری چربی 2 تا 5 روز طول می کشد و سرشار از غذاهای کم کالری و پرچرب است. شما بین 1000 تا 1200 کالری در روز می خورید و 80-90 درصد از این کالری ها از چربی های سالم تامین می شود. در اینجا چند نمونه از چربی های سالم آورده شده است.

  • اسلامونی
  • سردیس
  • تخم مرغ
  • روغن زیتون
  • روغن نارگیل
  • در رفتن
  • روغن MCT
  • پنیرهای پرچرب
  • کره بادام زمینی و کره بادام زمینی
  • شیر نارگیل
  • کره و خامه سنگین

رژیم غذایی روزه چربی و رژیم کتو مشابه هستند اما تفاوت های متفاوتی با هم دارند. به طور کلی ، هنگام پیروی از رژیم کتو ، نسبت درشت مغذی های توصیه شده 75٪ چربی ، 20٪ پروتئین و 5٪ است. همانطور که در بالا ذکر شد ، بین 80 تا 90 درصد کالری شما در طول روزه چربی از بین می رود.

امکانات روزه داری

وجود دارد منابع زیاد روزه چرب شامل موارد زیر است:

لیپولیز

یکی از مزایای مصرف سریع چربی این است که بدن خود را به لیپولیز می فرستید. در طول لیپولیز ، بدن شما از چربی برای سوزاندن چربی به جای سوزاندن چربی با گلوکز از غذاهای پر قند و پرچرب استفاده می کند.

شکستن فلات برای کاهش وزن

قرص های کاهش وزن نه تنها غیر معمول نیستند بلکه باید در هر سفر کاهش وزن مورد انتظار باشند. در نهایت ، اکثر افرادی که در حال کاهش وزن هستند ، حتی رژیم بعدی ، به گونه ای پیش می روند که به نظر نمی رسد وزن خود را کاهش دهید. ما جدول کاهش وزن را به عنوان یک میز کاهش وزن به مدت 4 هفته یا بیشتر در نظر می گیریم. شرکت در چربی های سریع می تواند به شما کمک کند از دشت عبور کرده ، دوباره شروع به کاهش وزن کنید و به مسیر اصلی خود بازگردید.

به همین ترتیب ، اگر رژیم کتو داشته باشید و روز مفرحی داشته باشید ، می توانید از چربی های کوتاه برای تسریع در ورود کتوز و کنترل هوس استفاده کنید.

نکاتی از قبل با یکدیگریا شروع کنید روزه داری

قبل از شروع سریع ، وجود دارد خیلی چیزها شما باید به خاطر داشته باشید که خود را ایمن نگه دارید و بیشتر روزه خود را انجام دهید.

اثرات جانبی

هنگام افزایش سریع وزن ، آگاهی از تب کتو بسیار مهم است. علائم و نشانه های آنفولانزا را ممکن است در هنگام سازگاری با کتوز تجربه کنیم. اکثر رژیم های کتو از این موضوع آگاه هستند و خوشبختانه راه هایی برای جلوگیری از آن وجود دارد. حفظ هیدراته مناسب ، افزایش الکترولیت ها و روغن های MCT همه نکات مهمی برای جلوگیری از احساس بیماری هستند. اگر قبلاً مکمل مصرف نکرده اید ، باید یک مولتی ویتامین با کیفیت بالا نیز در نظر بگیرید.

بدون شریان بزرگ

در حالی که سریع وزن اضافه می کنید ، ممکن است بخواهید راحت تر به باشگاه بروید. این بدان معناست که شما نباید برای انجام تمرینات فشرده در روزهای روزه خود برنامه ریزی کنید. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید کار کنید. شما فقط می خواهید به تمرینات ساده پایبند باشید.

به عنوان مثال ، می توانید تمرینات قلبی ساده را سریعتر انجام دهید ، مانند راه رفتن. شما می توانید تمرینات قدرتی را در خانه ، با انجام حرکت کششی و اسکوات انجام دهید. با این حال ، مطمئن شوید که آن را آسان می گیرید و زمان ورزش خود را کوتاه نگه می دارید. بدن خود را بهتر می شناسید ، بنابراین گوش دهید و در ورزش زیاده روی نکنید.

ردیابی کالری

در حالی که نیازی به پیگیری کالری شما نیست ، ما درک می کنیم که برخی از بیماران این روش را ترجیح می دهند. ساده ترین راه برای اطمینان از چربی سوزی سریع این است که 4-5 وعده غذا در روز با 200-250 کالری در هر وعده بخورید. اگر در ردیابی کالری با مشکل روبرو هستید ، ممکن است پیدا کردن یک ورزش برای ردیابی رژیم غذایی مفید باشد. بله ، می توانید این کار را روی کاغذ انجام دهید ، اما استفاده از برنامه به این معنی است که اطلاعات را به راحتی از دست نخواهید داد. صرف نظر از نوع دستگاهی که دارید ، برنامه های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای پیگیری ماکروها و غذاهای کالری خود استفاده کنید. شاید بتوانید یکی را پیدا کنید که مخصوص چنین رژیم غذایی باشد.

هنگام روزه داری غذا بخورید و از خوردن آن اجتناب کنید

وقتی سریع در چربی شرکت می کنید ، رژیم خاصی برای شما وجود دارد باید و نمی خوریدبه در اینجا لیستی از غذاها برای این کار آورده شده است این خوب است فست فود:

محصولات چربی سالم

  • غذاهای پرچرب / غذاهای دریایی مانند بیکن ، ساردین و ماهی آزاد
  • روغن هایی مانند روغن زیتون ، روغن نارگیل ، روغن آووکادو و روغن MCT
  • چربی هایی مانند کره و کارد و چنگال
  • تخم مرغ (کامل) ، شامل تخم مرغ پنهان و زرده تخم مرغ
  • میوه های پرچرب مانند آووکادو و زیتون
  • بادام زمینی و دوغ سرشار از چربی مانند ماکادامی یا پیکان
  • کربوهیدرات ها در سبزیجات کم است اما فقط در کمترین مقدار کره و روغن داده می شود
  • شیر پرچرب شامل خامه سخت و پنیر
  • بمب های چربی

در اینجا چند نمونه از غذاهایی که می خواهید تهیه کنید آورده شده است دست زدن به در حالی که سریعتر چربی سوزی می کنید

  • همه لوبیا
  • همه میوه ها به جز آووکادو و زیتون
  • همه غلات
  • ماهی گوشتی یا نازک
  • سبزیجات (به جز در مقادیر بسیار کم و فقط با کره یا روغن خورده می شوند). کدو سبز ، کلم پیچ و اسفناج یک انتخاب قابل قبول هستند
  • محصولات لبنی پرچرب مانند شیر بدون چربی ، پنیر کم چرب و ماست کم چرب

آیا باید سعی کنم غذاهای چرب بخورم؟

که بستگی دارد. اگر در حال حاضر رژیم کتو را دنبال می کنید و کاهش وزن را تجربه می کنید ، به کتوز رسیده اید و احساس خوبی دارید ، ممکن است نیازی به عجله نداشته باشید. پس از همه ، روزه در موارد کمی به طور گسترده ای استفاده می شود. وارد شدن به سطوح عمیق کتوز بلافاصله پس از لذت بردن یا سوراخ کردن دشت یا میز برای کاهش وزن طولانی مدت.

این رژیم بین دو تا پنج روز طول می کشد و بر خوردن رژیم غذایی پرچرب تمرکز دارد. به یاد داشته باشید ، خوردن غذاهای چرب فقط برای مدت بسیار کوتاهی است و نباید بیش از 5 روز باشد. روزه گرفتن برای مدت زمان طولانی تر از حد توصیه شده ممکن است شما را در معرض سوء تغذیه قرار دهد. با این حال ، روزه گرفتن غذاهای چرب مناسب می تواند یک مشکل بزرگ باشد.

اگر مطمئن نیستید که رژیم غذایی سریع برای شما مناسب است ، لطفاً قبل از اجرای رژیم با یک متخصص بهداشت مشورت کنید. سلامتی شما بسیار مهم است. همه افراد متفاوت هستند و برخی ممکن است به راهنمای خاصی برای کاهش وزن ایمن نیاز داشته باشند. ارائه دهندگان کاهش وزن ما می توانند برای راهنمایی شما در سفر کاهش وزن به شما کمک کنند. در صورت داشتن هرگونه سوال یا تمایل به تعیین وقت با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید