آنچه باید درباره تناسب اندام بدانید


اگر فعالیت بدنی خود را متوقف کرده اید زیرا معتقد هستید که مناسب است ، اجازه دهید به شما یک بمب واقعی که دوست خواهید داشت تقدیم کنیم – ورزش برای کار نیازی به قوی بودن ندارد! وارد شوید: قوی قدم بردارید. بله ، پیاده روی نه تنها قابل قبول است ، بلکه بسیار مفید است و می تواند به عنوان بخش مهمی از یک برنامه ورزشی مناسب عمل کند.

این که آیا شما به تازگی سفر فیزیکی خود را آغاز کرده اید یا در تنفس مشکل ندارید ، ورزش ، تعریق ، پیاده روی می تواند مقرون به صرفه باشد ، یک روش سرمایه گذاری کم هزینه برای کمک به شما در دستیابی به اهداف فیزیکی شما.

به خواندن ادامه دهید تا در مورد مزایای بدنسازی بدانید و بدانید که چرا آن را جایگزین م effectiveثر دیگری برای تمرینات قدرتی بالا می داند!

به طور کلی: من صبح خود را با 15 دقیقه پیاده روی آغاز کردم: در اینجا آنچه برای سلامتی من اتفاق افتاده است

کمک هزینه سفر

مسافرت از نظر جسمی و روحی فواید زیادی دارد.

برای مبتدیان ، پیاده روی سریع می تواند کمک کننده باشد برای حمایت از کاهش وزن، عمر را طولانی می کند ، برای بهبود سلامت قلب ، کاهش خطر دیابت، و او می تواند به شما کمک کند خلاق تر باشید

گرفتن؟ فقط به شروع کمک می کند احساس بهتری به طور کلی! و ، بیشتر وجود دارد. ورزش های با شدت کم ، خطر فشار آوردن به مفاصل را کاهش می دهد و شما را مجبور به پرداخت مالیات بعد از هر تمرین می کند ، در حالی که با از دست دادن عضویت ارزشمند در باشگاه ، پول بیشتری پس انداز می کنید.

کدام بخش صحیح است؟ پیاده روی محکم یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید برای پیاده روی انجام دهید. اکثر شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که تی شرت های خود را تعمیر کرده و از خانه خارج شوید! و ، هیچ راه واحدی برای یافتن مراحل شما وجود ندارد. بر اساس تحقیقات انجام شده ، تحرک حتی در صورت انجام داخلی نیز می تواند خوب عمل کند لغوطه وری در خارش تمام روز یا طول روز این مربوط به کارکردن آن برای شما و برنامه شماست!

بنابراین اگر پشت میز کار می کنید ، بگذارید این دلیل برای رفتن باشد! این مراحل را انجام دهید و از ازدحام جمعیت اجتناب کنید خطر سبک زندگیبه

به طور کلی: امکانات شگفت انگیز سفر

تناسب اندام چیست؟

قبل از اینکه حرکت کنیم ، به آمادگی جسمانی چه می پردازیم؟

بازدید از سلامت جسمانی استفاده از اهداف شما است. این به این معنی است که خود را بگیرید اهداف، کیفیت بدن ، نکات کار CDC، و یک برنامه در نظر گرفتن هنگام برنامه ریزی یک حرکت فیزیکی.

به جای پیاده روی در همسایگی خود ، تمایل دارید بر افزایش ضربان قلب خود ، رسیدن به تعداد معینی از دقیقه در طول روز و پیگیری تمرکز کنید. فرم مناسب سفر

چگونه می توانید کار Walking Life را شروع کنید؟

خبر خوب – اگر یک جفت کفش ورزشی دارید ، آماده شروع حرکت بدن هستید. با این حال ، مهم است که خود را برای موفقیت آماده کنید. مانند هر برنامه تمرینی جدید ، داشتن نیت خوب اما از دست دادن تمرکز روی جاده آسان است. این پنج مرحله به شما کمک می کند تا در حال حرکت به اهداف تناسب اندام خود برسید.

شماره 1 اهداف هفته را تعیین کنید

برنامه ورزشی شما بخش مهمی از دستیابی به اهداف فیزیکی شما خواهد بود ، اما به همین جا ختم نمی شود! وقتی صحبت از سالم ماندن ، قوی و سالم می شود ، الف تعادل یکی از مواردی است که شامل بیماری های قلبی ، قدرت ، انعطاف پذیری و تمرینات تحرک است.

به خاطر داشته باشید ، پیاده روی شما باید در حدود روزهای تمرینات قدرتی شما برنامه ریزی شود. می توانید قبل یا بعد از تمرینات مقاومتی ، در زمان های مختلف روز یا حتی در روزهای مختلف پیاده روی کنید و مطمئن شوید که به هدف 150 دقیقه ای خود در هفته رسیده اید.

شماره 2 سفر خود را برنامه ریزی کنید

برای اطمینان از رسیدن به اهداف هفتگی ، سفر خود را به عنوان جلسات برنامه ریزی کنید. گذشته از همه اینها، درس ها عادات پایبندی را که به طور منظم انجام می دهید (و هر روز / هفته در زمانهای مشخص) نشان دهید.

بگویید می خواهید روزی 30 دقیقه ، پنج روز در هفته پیاده روی کنید. می توانید 30 دقیقه پیاده روی طولانی داشته باشید ، یا می توانید آن را بشکنید. شاید 15 دقیقه پیاده روی ، یا حتی 10 دقیقه پیاده روی لازم باشد! اطمینان حاصل کنید که از برنامه خود به روز هستید.

شماره 3 همیشه “دلیل خود” را بدانید

آیا به خاطر دارید که دقایقی پیش بخشی درباره کمک هزینه سفر خوانده اید؟ جالب بود ، نه؟ شما شروع به احساس شادی و سلامتی برای خود کردید. جالب بود و احساس دلگرمی کردید. اما ، انگیزه سریع است. ممکن است در روزهای خاصی احساس الهام کنید و کاملاً با دیگران مخالف باشید. به همین دلیل است که دانستن دلیل آن بسیار مهم است.

آن را بنویسید و به خودتان ثابت کنید که آنقدر آرام ، با انگیزه و الهام بخش هستید. آنکه به راه رفتن خود پایبند است!

و در روزهایی که تشویق در دسترس نیست ، به “چرا” خود بازگردید. برخی روزها ممکن است سخت تر از روزهای دیگر باشند ، اما بدانید که در راه رسیدن به اهداف خود هستید. تسلیم نشو!

شماره 4 راه اندازی مجله سفر

در حالی که تغییرات فیزیکی به تدریج انجام می شود ، مزایای روحی برای عملکرد ورزش می تواند بسیار فوری باشد. این لذت را با نوشتن احساسی که بعد از هر سفر (یا در پایان روز) دارید بنویسید. این به شما کمک می کند تا عادت جدید خود را در راه رفتن ناخودآگاه تقویت کنید و پایبندی به آن را آسان تر کنید. همانطور که مغز شما درک می کند که پس از هر سفر چقدر احساس راحتی می کند ، به شما می گوید که به سطح درک برسید!

شماره 5 مسیر خود را تمدید کنید

افزودن طعم به سفرهای شما آنها را بیشتر سرگرم کننده می کند ، که باعث می شود آنها را انتخاب کنید. ما دوست داریم به سراغ نوازندگان مورد علاقه خود برویم ، به پادکست یا کتاب صوتی گوش دهیم یا حتی از یک دوست بخواهیم به تور ما بپیوندد. وقتی زمان منفجر شدن می گذرد شوکه می شوید!

این کار را با یک برنامه تمرینی در خانه امتحان کنید

اگر نتوانید بیرون بروید و راه بروید؟ بدون استرس! فقط کافی است بازی را به خانه 17 دقیقه ای مورد علاقه خود فشار دهید پیاده روی تناسب اندام به طور منظم با مربی FitOn Bree Koegel. در نهایت راه خود را به سمت موسیقی پرقدرت می برید که شما را در قدم خود قرار می دهد (به معنای واقعی کلمه).

یک برنامه رزرو داشته باشید و منتظر بمانید تا جاده قبل از آمدن آنها بسته شود (آب و هوای بد ، روزهای تاریک یا شاید تنهایی!) هنگامی که زندگی اتفاق می افتد (و به ما اعتماد کنید ، خواهد بود) ، برای تشویق و عملکرد به برنامه FitOn بروید تا به شما کمک کند شما برای رسیدن به اهداف خود گام برمی دارید!

دیدگاهتان را بنویسید