۷ روش ثابت شده برای کاهش وزن در خلبان خودکار (بدون شمارش کالری)


کاهش وزن می تواند به آسانی تغییر صبحانه باشد.

دو مطالعه جداگانه نشان می دهد که خوردن تخم مرغ در صبح (در مقایسه با صبحانه شیرینی پزی) می تواند به کاهش چربی بدون تلاش کمک کند.

در یکی از این مطالعات، ۳۰ زن دارای اضافه وزن یا چاق برای صبحانه شیرینی یا تخم مرغ مصرف کردند.۱).

گروه تخم مرغ در نهایت کالری کمتری را در ناهار، بقیه روز و برای ۳۶ ساعت بعد مصرف کردند.

به عبارت ساده، تخم‌مرغ‌ها آنقدر سیرکننده بودند که زنان به طور طبیعی کالری کمتری در وعده‌های غذایی بعدی می‌خوردند.

مطالعه دیگری ۱۵۲ فرد دارای اضافه وزن را به دو گروه تقسیم کرد. یک گروه تخم مرغ می خوردند و گروه دیگر نان شیرینی می خوردند. هر دو گروه رژیم کاهش وزن داشتند (۲).

پس از هشت هفته، گروه تخم مرغ به طور قابل توجهی وزن بیشتری نسبت به گروه چوب شور کاهش داد:

  • ۶۵ درصد کاهش وزن بیشتر (۲ پوند در مقابل ۱.۳ پوند)
  • ۶۱ درصد کاهش بیشتر در BMI
  • ۳۴ درصد کاهش بیشتر دور کمر
  • ۱۶ درصد کاهش بیشتر در درصد چربی بدن

تفاوت در کاهش وزن زیاد نبود، اما نتایج به وضوح نشان می دهد که چیزهای ساده ای مانند تغییر یک وعده غذایی می تواند تأثیر داشته باشد.

یکی دیگر از مزایای بزرگ خوردن تخم مرغ این است که در میان سالم ترین مواد غذایی در جهان قرار دارد.

اگرچه تخم مرغ کلسترول بالایی دارد، اما مطالعات نشان می دهد که آن طور که قبلا تصور می شد، کلسترول بد را افزایش نمی دهد یا منجر به بیماری قلبی نمی شود.۳، ۴، ۵، ۶).

اگر فکر می کنید که برای تهیه یک صبحانه سالم وقت ندارید، دوباره فکر کنید. تهیه یک صبحانه با مقداری تخم مرغ و سبزیجات بیش از ۵-۱۰ دقیقه طول نمی کشد.

فقط زنگ ساعت خود را چند دقیقه زودتر تنظیم کنید و مشکل حل شود.

خلاصه

مطالعات نشان می دهد که خوردن تخم مرغ برای صبحانه می تواند به شما کمک کند تا به طور خودکار کالری کمتری در وعده های غذایی بعدی نسبت به صبحانه شیرینی بخورید.



Source