چرا آرد بادام بهتر از اکثر آردهای دیگر است؟


بسیاری از مردم به جای جایگزین های محبوب مانند آرد گندم و نارگیل از آرد بادام استفاده می کنند. در زیر اطلاعاتی در مورد نحوه مقایسه آن وجود دارد.

آرد گندم

آرد بادام نسبت به آرد گندم کربوهیدرات بسیار کمتری دارد اما چربی بیشتری دارد.

متأسفانه این بدان معناست که آرد بادام کالری بیشتری دارد. با این حال، با مغذی فوق‌العاده‌ای این را جبران می‌کند.

یک اونس آرد بادام مقدار مناسبی از ارزش روزانه ویتامین E، منگنز، منیزیم و فیبر را برای شما فراهم می کند.۳).

آرد بادام همچنین بدون گلوتن است، در حالی که آرد گندم اینطور نیست، بنابراین برای افراد مبتلا به بیماری سلیاک یا عدم تحمل گندم گزینه بسیار خوبی است.

در پخت و پز، آرد بادام اغلب می تواند جایگزین آرد گندم به نسبت ۱: ۱ شود، اگرچه محصولات پخته شده با آن صاف تر و متراکم تر هستند زیرا فاقد گلوتن هستند.

اسید فیتیک، یک ماده ضد مغذی، همچنین در آرد گندم بیشتر از آرد بادام است که منجر به جذب ضعیف‌تر مواد مغذی از غذاها می‌شود.

به مواد مغذی مانند کلسیم، منیزیم، روی و آهن متصل می شود و میزان جذب آنها از روده را کاهش می دهد.۲۷).

اگرچه بادام به طور طبیعی حاوی اسید فیتیک در پوست خود است، آرد بادام به این دلیل نیست که در فرآیند سفید کردن پوست خود را از دست می دهد.

آرد نارگیل

آرد نارگیل نیز مانند آرد گندم، کربوهیدرات بیشتری دارد و چربی کمتری نسبت به آرد بادام دارد.

همچنین حاوی کالری کمتری در هر اونس نسبت به آرد بادام است، اما آرد بادام حاوی ویتامین ها و مواد معدنی بیشتری است.

هم آرد بادام و هم آرد نارگیل بدون گلوتن هستند، اما پخت آرد نارگیل دشوارتر است زیرا رطوبت را به خوبی جذب می کند و می تواند بافت محصولات پخته شده را خشک و شکننده کند.

این بدان معناست که هنگام استفاده از آرد نارگیل ممکن است نیاز به اضافه کردن مایعات بیشتری به دستور العمل ها داشته باشید.

آرد نارگیل همچنین حاوی اسید فیتیک بیشتری نسبت به آرد بادام است، که می تواند میزان جذب مواد مغذی بدن را از غذاهای حاوی آن کاهش دهد.

خلاصه:

آرد بادام نسبت به آرد گندم و نارگیل کربوهیدرات کمتری دارد و مواد مغذی بیشتری دارد. همچنین اسید فیتیک کمتری دارد، به این معنی که با خوردن غذاهای حاوی آن مواد مغذی بیشتری دریافت می کنید.



Source